Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Goeie vraag. Zeker gezien de statische Bruce setlist van afgelopen tour. Maar een concert van Bruce is voor mij meer dan een concert. Dat is echt een hoogmis voor mij. Daar komt zoveel emotie en gelukzaligheid bij los. Daar kan ik dagen, weken op teren.

Maar toegegeven: Kitty's Back was altijd het plasblokje.
En vergeet de voorzit en de nazit niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Ik geef je groot gelijk hoor, ik ga ook wel eens naar het buitenland voor een concert/festival omdat het een mooie ervaring is. Ben alleen minder fan van extra betalen voor een voorvak, maar dat komt wellicht ook omdat ik tot voorkort arme student was.
Dat laatste snap ik wel, maar voor mij is het probleem eigenlijk de hoeveelheid mensen die ze toe laten. Degene die achteraan staan zien eigenlijk de schermen. Dus dan is het wel terecht dat die wat minder betalen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.530
6.195
Dat laatste snap ik wel, maar voor mij is het probleem eigenlijk de hoeveelheid mensen die ze toe laten. Degene die achteraan staan zien eigenlijk de schermen. Dus dan is het wel terecht dat die wat minder betalen.
Maar dat wat minder is alsnog vaak een boel geld om alleen naar schermen te kijken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Goffertpark voor beide dagen nog tickets te verkrijgen.
Werchter is al even uitverkocht.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
Goffertpark voor beide dagen nog tickets te verkrijgen.
Werchter is al even uitverkocht.
En niet alleen dat, gek genoeg zijn er voor beide dagen weer wat Front Field tickets vrijgekomen. Hoop dat ze niet besloten hebben dat gebied nog groter te maken?!
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
483
194
Heeft iemand ervaring met het goffertpark hoe ze dat verdelen in front field en rear field? Vorig jaar landgraaf golden circle gehad en dat was top. Kunnen we zo iets in nijmegen ook verwachten? Voor dat geld mag je het wel verwachten.
 

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
82
34
Heeft iemand ervaring met het goffertpark hoe ze dat verdelen in front field en rear field? Vorig jaar landgraaf golden circle gehad en dat was top. Kunnen we zo iets in nijmegen ook verwachten? Voor dat geld mag je het wel verwachten.
Op mijn Werchter Front Field kaartje staat als code 'Golden Circle', de plattegrond laat dat ook gewoon zien. Dus neem aan dat het in Nijmegen niet veel anders zal zijn?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
Op mijn Werchter Front Field kaartje staat als code 'Golden Circle', de plattegrond laat dat ook gewoon zien. Dus neem aan dat het in Nijmegen niet veel anders zal zijn?
Ik hoop van niet maar de nieuwe benaming “Front Field” en “Rear Field”. voorspelt weinig goeds. In de Arena dit jaar was de Golden Circle een rechthoek, dit was het voorste derde deel van het veld.
Ik heb al eens erger meegemaakt bij Guns N’Roses in Gdansk zes jaar geleden, waar twee derde (!) van het veld de Golden Circle was en daarachter nog een stukje met gewone veldkaarten. Ik hoop niet dat Mojo nu ook die kant op gaat.
 

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
82
34
Ik hoop van niet maar de nieuwe benaming “Front Field” en “Rear Field”. voorspelt weinig goeds. In de Arena dit jaar was de Golden Circle een rechthoek, dit was het voorste derde deel van het veld.
Ik heb al eens erger meegemaakt bij Guns N’Roses in Gdansk zes jaar geleden, waar twee derde (!) van het veld de Golden Circle was en daarachter nog een stukje met gewone veldkaarten. Ik hoop niet dat Mojo nu ook die kant op gaat.
Je zou de organisator eens kunnen contacteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Ik hoop van niet maar de nieuwe benaming “Front Field” en “Rear Field”. voorspelt weinig goeds. In de Arena dit jaar was de Golden Circle een rechthoek, dit was het voorste derde deel van het veld.
Ik heb al eens erger meegemaakt bij Guns N’Roses in Gdansk zes jaar geleden, waar twee derde (!) van het veld de Golden Circle was en daarachter nog een stukje met gewone veldkaarten. Ik hoop niet dat Mojo nu ook die kant op gaat.
Ik vrees ook een beetje dat deze nieuwe benamingen Mojo de mogelijkheid geeft om de "golden circle" veel groter te maken dan we zouden willen. We gaan het meemaken...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: jaydee76

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
nog mensen die in Dublin willen gaan kijken? of ervaring met het "croke park" hebben?
Yes, maandag 9u proberen te kopen, en ook Kilkenny. Nog geen ervaring met Croke Park. Weet wel dat voor de Ierse shows geen aparte kaarten voor het voorste vak worden verkocht. Alles is "general standing". Dus als je het voorste vak in wil moet je vroeg gaan queuen op de dag vh concert (of al eerder gaan roll callen).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken