Bruce Springsteen

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Ik vrees ook een beetje dat deze nieuwe benamingen Mojo de mogelijkheid geeft om de "golden circle" veel groter te maken dan we zouden willen. We gaan het meemaken...
Nouja dat kunnen ze 1 keer uithalen en dan is het klaar lijkt me? Als ik nog op 100 meter van het podium sta straks is het eens en nooit meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
82
34
Ik heb Livenation (Belgie) een mail gestuurd om te zien of ze opheldering kunnen geven over Front Field/FOS/GC.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Vanmorgen toch maar tickets besteld voor zaterdag 26 juni! The Boss afgelopen jaar in Landgraaf mogen zien en nog steeds alleen maar lof en bewondering. Mijn vader (weer) zo ver gekregen en mijn oom gaat voor het eerst mee naar 'Nimma'! Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Benieuwd wat we van de setlist kunnen verwachten. Gezien de start van de Tour in 2024 volgens mij het inhalen van 2023 is, en de band het behoorlijk druk heeft gehad en Bruce nu ziek is, zou het kunnen betekenen dat we in basis dezelfde show krijgen? Of zou er voor 2024 een nieuwe show in elkaar gezet worden?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Benieuwd wat we van de setlist kunnen verwachten. Gezien de start van de Tour in 2024 volgens mij het inhalen van 2023 is, en de band het behoorlijk druk heeft gehad en Bruce nu ziek is, zou het kunnen betekenen dat we in basis dezelfde show krijgen? Of zou er voor 2024 een nieuwe show in elkaar gezet worden?
Ik ga uit van zelfde show, misschien wat nummers vervangen maar gros van de setlist zal wel gelijk blijven.
Zeker de ingestudeerde teksten zullen wel blijven met de ondertiteling op de achtergrond.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Benieuwd wat we van de setlist kunnen verwachten. Gezien de start van de Tour in 2024 volgens mij het inhalen van 2023 is, en de band het behoorlijk druk heeft gehad en Bruce nu ziek is, zou het kunnen betekenen dat we in basis dezelfde show krijgen? Of zou er voor 2024 een nieuwe show in elkaar gezet worden?
Ook heel benieuwd naar! Aan de andere kant; het maakt me ook weinig uit. Al wil ik The River nu wel graag horen!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Ook heel benieuwd naar! Aan de andere kant; het maakt me ook weinig uit. Al wil ik The River nu wel graag horen!

Gaaf wordt het sowieso, maar ik zou het wel tof vinden om ook wat ander werk te horen.
Heb deze week het eerste album veel gedraaid (greetings from asbury park) en zou daar wel wat van willen horen bijvoorbeeld.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445

Bruce Springsteen is terwijl hij herstelt van maagzweer in ’topvorm’​


Bruce Springsteen is hoewel hij aan het herstellen is van een maagzweer in ’topvorm’. Dat zegt Steven Van Zandt, gitarist van Springsteens begeleidingsband E Street Band, tegen het Amerikaanse tijdschrift People.

De 74-jarige zanger moest onlangs de rest van zijn tournee uitstellen door zijn ziekte. Van Zandt heeft er alle vertrouwen in dat Springsteen weer helemaal is opgeknapt als de tour in maart wordt hervat. „We komen sterker dan ooit terug”, zegt de 72-jarige gitarist.

Springsteen en zijn E Street Band begonnen dit jaar aan hun eerste gezamenlijke tournee in zeven jaar. Volgens Van Zandt waren het „intense” maanden. „We gaan terugkomen met dezelfde intensiteit en het gaat geweldig zijn”, verwacht hij.

Verrassing

Dat er na zoveel jaar nog zoveel belangstelling voor ze was, noemt Van Zandt een mooie verrassing. „En ik denk ook dat het een eerbetoon is aan ons werk. We zijn al zolang bezig met het uitoefenen van ons vak en de nummers van Bruce blijven ook goed overeind”, zegt de gitarist. „En kijk wat er de afgelopen weken is gebeurd. We hebben een nieuw Rolling Stones-album en een nieuwe Beatles-plaat. Dat laat maar zien dat mensen met vakmanschap het vaak een tijdje volhouden.”

Springsteen en zijn band deden afgelopen juni ook Nederland aan met hun tournee en ook volgend jaar komen ze langs. Op 27 en 29 juni staan er shows gepland in het Goffertpark in Nijmegen.

 

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
82
34

Bruce Springsteen is terwijl hij herstelt van maagzweer in ’topvorm’​


Bruce Springsteen is hoewel hij aan het herstellen is van een maagzweer in ’topvorm’. Dat zegt Steven Van Zandt, gitarist van Springsteens begeleidingsband E Street Band, tegen het Amerikaanse tijdschrift People.

De 74-jarige zanger moest onlangs de rest van zijn tournee uitstellen door zijn ziekte. Van Zandt heeft er alle vertrouwen in dat Springsteen weer helemaal is opgeknapt als de tour in maart wordt hervat. „We komen sterker dan ooit terug”, zegt de 72-jarige gitarist.

Springsteen en zijn E Street Band begonnen dit jaar aan hun eerste gezamenlijke tournee in zeven jaar. Volgens Van Zandt waren het „intense” maanden. „We gaan terugkomen met dezelfde intensiteit en het gaat geweldig zijn”, verwacht hij.

Verrassing

Dat er na zoveel jaar nog zoveel belangstelling voor ze was, noemt Van Zandt een mooie verrassing. „En ik denk ook dat het een eerbetoon is aan ons werk. We zijn al zolang bezig met het uitoefenen van ons vak en de nummers van Bruce blijven ook goed overeind”, zegt de gitarist. „En kijk wat er de afgelopen weken is gebeurd. We hebben een nieuw Rolling Stones-album en een nieuwe Beatles-plaat. Dat laat maar zien dat mensen met vakmanschap het vaak een tijdje volhouden.”

Springsteen en zijn band deden afgelopen juni ook Nederland aan met hun tournee en ook volgend jaar komen ze langs. Op 27 en 29 juni staan er shows gepland in het Goffertpark in Nijmegen.

Dat zal ook zeker wel zo zijn. Die heren krijgen een grondige medische check, anders is er geen verzekeraar die zich hieraan zou durven wagen.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Dat zal ook zeker wel zo zijn. Die heren krijgen een grondige medische check, anders is er geen verzekeraar die zich hieraan zou durven wagen.
Zeker, laten we hopen dat iedereen gezond blijft.Maar het blijft wel een momentopname niemand weet hoe je gezondheid over pakweg 4/5 maanden is.Blijft toch met al die rocksterren uit de jaren "60/70 een risico.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken