Bruce Springsteen

Ik las hier ergens dat je in de pre-sale maximaal vier tickets kon kopen, maar ik vind daar op de site van Mojo niks over terug. Daar staat alleen maximaal acht kaarten in de reguliere voorverkoop. Ik heb zojuist vier tickets gekocht via de presale link met nijmegen2024 als wachtwoord, en nog eens twee tickets met de gepersonaliseerde code. Nu ben ik benieuwd of dit wel of niet de bedoeling is. Iemand enig idee of ik safe zit, of dat ik juist het risico loop dat een van de bestellingen geannuleerd wordt? Zal toch niet zeker?
Welke link is geldig voor mojo?

Ik zie nu overigens dat Werchter ook Front Field is, geen Front Of Stage. Is dat vak ook groter dan normaal?

Ik zie nu overigens dat Werchter ook Front Field is, geen Front Of Stage. Is dat vak ook groter dan normaal?
Man man man dan zou ik me voor deze prijs wel aardig getild voelen maar je redenatie klinkt wel logisch helaas.

Man man man dan zou ik me voor deze prijs wel aardig getild voelen maar je redenatie klinkt wel logisch helaas.
Als het in lijn ligt met Praag, is het gewoon hetzelfde als Golden Circle. Helaas nog geen plattegrond gezien voor Nijmegen en/of Werchter dus het is nog even afwachten....

• Leuk
Waarderingen: neus
Als het in lijn ligt met Praag, is het gewoon hetzelfde als Golden Circle. Helaas nog geen plattegrond gezien voor Nijmegen en/of Werchter dus het is nog even afwachten....
Ach ja je staat in elk geval altijd redelijk ook als je een keer naar de wc gaat. Vond met Muse het daar echt niet te doen zeker omdat het terrein ook niet vlak is

Dat ging makkelijk voor Werchter. 230 mensen voor me. Heb FF ticket in de pocket dus.

Op het ticket staat overigens Golden Circle.

Laatst bewerkt:
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en lucmeuws
Wilde net als dit jaar met mijn zus gaan. Op het laatst (tijdens ticketselectie!) er toch van afgezien. Combinatie Goffert en prijs voelde niet goed. Bovendien hebben we mooie herinneringen aan Landgraaf en daar teren we nog wel even op. Ik ben niet bang om spijt te krijgen. Iedereen die wel gaat: veel plezier!

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Thisso
Wilde net als dit jaar met mijn zus gaan. Op het laatst (tijdens ticketselectie!) er toch van afgezien. Combinatie Goffert en prijs voelde niet goed. Bovendien hebben we mooie herinneringen aan Landgraaf en daar teren we nog wel even op. Ik ben niet bang om spijt te krijgen. Iedereen die wel gaat: veel plezier!
Dank je en snap je helemaal. Een ticket kost ongeveer nu net zoveel als mijn eerste keer pinkpop, waar Bruce ook stond. En dat was een weekend ticket.
Oke, dat is 15 jaar terug ofzo, maar het voelt toch wel als buiten proportioneel ondertussen.

En daar kon je, als je maar op tijd er bij was, zonder extra kosten voor aan staan ;)

Dank je en snap je helemaal. Een ticket kost ongeveer nu net zoveel als mijn eerste keer pinkpop, waar Bruce ook stond. En dat was een weekend ticket.
Oke, dat is 15 jaar terug ofzo, maar het voelt toch wel als buiten proportioneel ondertussen.

En daar kon je, als je maar op tijd er bij was, zonder extra kosten voor aan staan ;)
Dat is een andere discussie ansich, maar ik vind de tendens met tickets vooraan kopen wel ideaal eerlijk gezegd.
Ik ben niet zo'n fan van wachten/heel lang staan. Dan is het erg prettig als je toch vooraan kunt staan.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Poulske
Dat is een andere discussie ansich, maar ik vind de tendens met tickets vooraan kopen wel ideaal eerlijk gezegd.
Ik ben niet zo'n fan van wachten/heel lang staan. Dan is het erg prettig als je toch vooraan kunt staan.
Jep. Zeker bij grote velden zoals Goffert. In de arena op het veld vond ik het achteraan nog best te doen.

• Leuk
Waarderingen: Poulske
Jep. Zeker bij grote velden zoals Goffert. In de arena op het veld vond ik het achteraan nog best te doen.
Klopt. Alleen is er vaak ook nog een onderscheid in vooraan staan zeg maar. Ik denk (heb nog geen GC pit meegemaakt van Bruce) dat de GC van Bruce niet te vergelijken is met een Diamond Pit van de Stones bijvoorbeeld.

Maar ik snap ook wel de mensen die vinden dat het niet eerlijk is dat je je plaats min of meer kan kopen....

Wat kun je eigenlijk verwachten bij het voorvak? Aparte bar/wc of moet je daarvoor het vak verlaten?

Wat kun je eigenlijk verwachten bij het voorvak? Aparte bar/wc of moet je daarvoor het vak verlaten?
Bij de Stones moet je dan het vak uit. Maar (en ik heb bijna ieder concert van de laatste tours gezien vanuit de pit) over het algemeen krijg je gewoon makkelijk je plaats terug. Zelfs als je aan de rail stond.

• Leuk
Waarderingen: Moniek
In landgraaf afgelopen jaar geen aparte bar in het vak maar wel direct buiten het vak. Dat was super geregeld je kon naar de wc op de terugweg nieuw drinken meenemen en dan mis je geen nummer.

Heeft er iemand toevallig nog een code voor mij die je zelf niet nodig hebt? Ik zou heel graag gaan!

En hoe krijgen jullie deze pre sale links, ik had vorig jaar kaartjes voor 3 shows en de 2 keer ervoor dat hij in europa was ook kaartjes via ticketmaster gekocht. Of heeft dat er niks mee te maken ?

Users who are viewing this thread