Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Aan de ene kant jammer dat er bij Bruce nu ook een Golden Circle is, was altijd mooi dat fans hun eigen systeem hadden ontwikkeld voor wie het eerst naar binnen mocht. Maar aan de andere kant wel fijn, want wie die tickets bemachtigt hoeft zich niet dagenlang driemaal daags te melden bij de poort van het stadion (zo werkte dat roll call systeem van de fans namelijk geloof ik). Die Golden Circles zullen echter wel binnen een minuut uitverkocht zijn.
Je weet dat dat eigen systeem ook gehandhaaft blijft voor de Golden Circle he?
Is namelijk overal zo geweest waar al eerder een golden cirlce(FOS) was
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Ja het zijn prijzen. Aan de andere kant heb ik jaren geleden ook al ruim 80 euro voor Bruce betaald.
Zeker , maar alles wordt duurder.Een snelle rekensom levert dus op uitgaande van 60000 / 70000 tickets a pakweg € 100,00 tussen 6 en 7 miljoen.Plus de opbrengst catering is een heel aardig bedrag , uiteraard gaat hier de gage van Bruce en E street band plus productiekst van af.Lijkt me dan toch een aardig bedrag over te blijven voor Mojo / Buro Pinkpop .Ben blij dat er nu weer eens eindelijk gebruikt wordt gemaakt van de vergunning om grote 1-daagse concerten te mogen houden / organiseren. Wie volgt Buro Pinkpop ??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Landgraaf is natuurlijk een veel mooiere locatie dan de Johan Cruijff ArenA. Zie dat de show in Landgraaf vanaf 18:00 uur is en die in de ArenA om 20:00. Dat zou voor mij een goede reden zijn om toch vanuit Friesland de reis naar Landgraaf te maken, ervan uitgaande dat je dan rond 1 à 2 uur in de nacht weer thuis bent.
waarschijnlijk is Landgraaf om vanaf 18:00 ipv 20:00 door een paar acts voorprogramma extra?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
The War On Drugs dan liever.
Happy Joel Mchale GIF by ABC Network
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Voel sowieso die Sam Fender hype niet echt. Vind dat tweede album een beetje saai, om het met een lelijk woord te zeggen. En dat terwijl de NME's van deze wereld het de hemel in prijzen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Voel sowieso die Sam Fender hype niet echt. Vind dat tweede album een beetje saai, om het met een lelijk woord te zeggen. En dat terwijl de NME's van deze wereld het de hemel in prijzen.
Kerel heeft ook wel een ijzersterke live reputatie, ik zal zeker in de Barn vertoeven bij deze.

Laat ons zeggen dat de combo White - Springsteen me zeker aanspreekt, zoals de bedoeling was.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Kerel heeft ook wel een ijzersterke live reputatie, ik zal zeker in de Barn vertoeven bij deze.

Laat ons zeggen dat de combo White - Springsteen me zeker aanspreekt, zoals de bedoeling was.
Als hij live zo goed is, kan dat zeker helpen voor mij (pas de klik gemaakt door een sterke liveshow - zie Cave, LCD Soundsystem en War On Drugs). Als ik zijn albums luister zakt mijn aandacht wel altijd heel snel weg. Vind het allemaal wat braafjes en samey klinken. Heb het echt ook veel geprobeerd maar zou me nu ook geen nummer voor de geest kunnen halen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Als hij live zo goed is, kan dat zeker helpen voor mij (pas de klik gemaakt door een sterke liveshow - zie Cave, LCD Soundsystem en War On Drugs). Als ik zijn albums luister zakt mijn aandacht wel altijd heel snel weg. Vind het allemaal wat braafjes en samey klinken. Heb het echt ook veel geprobeerd maar zou me nu ook geen nummer voor de geest kunnen halen.
Ik had dat ook met Arcade Fire in het begin. Vond het wat 'gezapig' op de plaat, maar live. Staan als een huis. En mede daardoor toch 1 van men favoriete bands geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Vraag me af of er überhaupt een vvk zal zijn. Weet iemand hier meer over?
Ik denk inderdaad ook niet dat ie gaat komen. Heel veel landen hebben 'm wel, maar waarom Nederland dat dan niet zou hebben, is me een raadsel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken