Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
ah inderdaad, die zat toen al er bij... maar ging dus een uur terug in de verkoop, even te snel gereageerd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
28 juni 3de Zweden show in Ullevi Stadion Göteborg er bij, is meteen in verkoop fyi
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Ticketstress, dat is inderdaad een flinke poos geleden. Maar met de JC Arena, Megaland en een 2e optreden in de JC Arena zou je toch zeggen dat het wel goed moet gaan komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.869
Ticketstress, dat is inderdaad een flinke poos geleden. Maar met de JC Arena, Megaland en een 2e optreden in de JC Arena zou je toch zeggen dat het wel goed moet gaan komen?
Als de locatie/datum je niet uitmaakt zeker. Anders wordt het nog best lastig, denk ik.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.863
Als ik de geruchten mag geloven zou ik 27 mei 2023 ook even vrij houden in je agenda ;)
Ik neem aan dat er 1 dag vrij tussen zit dus dan wordt de extra show in Amsterdam de 23e of de 27e.
De 27e is logischer want dat ligt na de 25e en dat is toch meestal het geval als er concerten worden toegevoegd dat ze erna vallen.. Is ook nog een zaterdag trouwens dus valt voor velen te combineren met een weekendje Amsterdam…
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.863
Is er trouwens een overzicht van het seatingsplan van de JC Arena mbt het concert van Bruce?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ik zie dat er in Düsseldorf wel een Ticketmaster pre-sale is. Iemand een idee hoe ik daar toegang tot kan krijgen?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Er is een Mojo presale voor de vorige bezoekers aan Bruce concerten, ben zelf ooit naar Goffert Park geweest. 24 uur vooraf kan er besteld worden voor 1 van de concerten. In totaal 8 kaarten. Ik ga zelf sowieso niet ..... stuur me een pm voor wie ik mag bestellen. Wie het eerst komt etc.. En niet gelijk 8 vragen voor jezelf ;-) en ik bestel alleen veldkaarten voor mn eigen gemak!
Ik hoef geen geld voor de moeite dus voor de normale prijs
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Er is een Mojo presale voor de vorige bezoekers aan Bruce concerten, ben zelf ooit naar Goffert Park geweest. 24 uur vooraf kan er besteld worden voor 1 van de concerten. In totaal 8 kaarten. Ik ga zelf sowieso niet ..... stuur me een pm voor wie ik mag bestellen. Wie het eerst komt etc.. En niet gelijk 8 vragen voor jezelf ;-) en ik bestel alleen veldkaarten voor mn eigen gemak!
Ik hoef geen geld voor de moeite dus voor de normale prijs
Kun je die link hier niet droppen? Zoals dat bij arcade fire ook ks gebeurt ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken