Bruce Springsteen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Veronica, dat de concerten presenteert, heeft het over 'ouderwets vechten vanuit de digitale slaapzak.' Nou, alvast succes dan maar. Definitief geen presale dus.
 
  • Grrr
Waarderingen: jaydee76

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Is Bruce dan zo gewild dat hij twee keer de arena en een keer het Megaland terrein kan uitverkopen? Alleen Landgraaf zal al minimaal 80.000 mensen zijn.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Is Bruce dan zo gewild dat hij twee keer de arena en een keer het Megaland terrein kan uitverkopen? Alleen Landgraaf zal al minimaal 80.000 mensen zijn.
Ten eerste, als ie volgend jaar begint aan de eerste show is het bijna 7 jaar geleden dat ie hier was, en geen 6, zoals @PJ zei.
Ten tweede, Bruce heeft heel veel travelling fans die meerdere shows doen omdat de setlist nooit (helemaal) gelijk is, en daarvoor half Europe door reizen, een beetje zoals Pearl Jam fans doen.
Parijs bijv wordt waarschijnlijk ook 2 shows, dit is alleen mogelijk door alle buitenlandse fans
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
ik hoop stiekem dat de Belgische show er deze week nog bij gaat komen, voordat de NL shows in verkoop gaan liefst... Maar ben er bang voor dat ze gewoon wachten om dat event aan te kondigen.

ik verwacht eigenlijk de Werchter weide zaterdag 17 of zondag 18 juni (tijdens Pinkpop/Graspop)

Maar goed, hoe snel zouden 70.000 tickets er uit gaan woensdag?
Lang geleden dat ik nog ticketstress gehad heb ?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
ik hoop stiekem dat de Belgische show er deze week nog bij gaat komen, voordat de NL shows in verkoop gaan liefst... Maar ben er bang voor dat ze gewoon wachten om dat event aan te kondigen.

ik verwacht eigenlijk de Werchter weide zaterdag 17 of zondag 18 juni (tijdens Pinkpop/Graspop)

Maar goed, hoe snel zouden 70.000 tickets er uit gaan woensdag?
Lang geleden dat ik nog ticketstress gehad heb ?
Golden Circle weg in no time is de ervaring, de rest zal wel loslopen, zelfs voor Rome zijn nog altijd GA kaarten te verkrijgen.
Ik zou niet gaan stressen, tenzij je perse GC wil
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
neuh, ik hoef niet GC, gewoon GA.
Wel FOMO !

Alhoewel ik wel het vermoeden heb dat Amsterdam sneller gaat dan Landgraaf, maar geen benul of dat gegrond vermoeden is? Doordat er geen presale is, verwacht ik niet de snelheid als bij The Stones. Maar vermoedelijk wel lang gestaar naar een blauwe donut en hopelijk een stabiele Ticketmaster site.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
neuh, ik hoef niet GC, gewoon GA.
Wel FOMO !

Alhoewel ik wel het vermoeden heb dat Amsterdam sneller gaat dan Landgraaf, maar geen benul of dat gegrond vermoeden is? Doordat er geen presale is, verwacht ik niet de snelheid als bij The Stones. Maar vermoedelijk wel lang gestaar naar een blauwe donut en hopelijk een stabiele Ticketmaster site.
Die blauwe donut is er niet meer, we krijgen tegenwoordig een schermpje te zien, die vorige week ergens in de 40.000 mensen voor mij begon en heeeeel langzaam aftelt naar het moment dat je aan de beurt bent.
Gaat goed komen, geloof mij maar.
Morgen is een ander verhaal, dan gaat Gothenburg in de verkoop, een van de meest gewilde tickets altijd
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Als ik de geruchten mag geloven zou ik 27 mei 2023 ook even vrij houden in je agenda ;)
Merci. Had gehoopt op een datum later in juni omdat de kans dan groter was dat ik mensen mee kreeg omdat niet iedereen naar Limburg wil afreizen. Ja, blijkbaar wil niet iedereen heel
Dat zou echt compleet en extreem ruk zijn. Dat is tijdens Graspop... dat kun je toch niet flikken zoiets?
Jawel! Op zich wel mooi als Pinkpop ofzo nu ook met een grote headliner op die dag komt.
graag naar Bruce, heel gek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken