Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maak die tour gewoon bekend en als blijkt dat het nog niet kan dan verzetten ze hem toch gewoon. Dan gebeurt nu al bijna 2 jaar dus helemaal nieuw zal dit niet meer zijn. Sommige acts hebben hun tour al 2 keer verzet. Voorbeelden te over helaas. Snap niet echt het probleem meer met alles wat er al is aangekondigd , ook grote acts, in Europa en de VS. Nogmaals, als het echt niet kan komen ze toch met vervangende data..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
2022 zit boordevol. Zou het niet erg vinden als de Springsteen Tour 2023 wordt.

Van mij mogen ze gewoon zsm een 2023 tour bekendmaken. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
De speculatie gaat weer lekker van links naar rechts. We zullen het wel horen de komende weken. Wellicht een aankondiging, wellicht een bevestiging dat de tour dit jaar er niet in zit. Er zal sowieso nieuws komen de aankomende weken...
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
De speculatie gaat weer lekker van links naar rechts. We zullen het wel horen de komende weken. Wellicht een aankondiging, wellicht een bevestiging dat de tour dit jaar er niet in zit. Er zal sowieso nieuws komen de aankomende weken...
tja, Mad Cool kan ook niet langer meer willen wachten, of de onzekerheid voor willen blijven, of de knopen om voor andere headliner te kiezen zijn hoe dan ook doorgehakt. Wat betreft Jack White, zie nog best gebeuren dat die als sub zou kunnen staan op 26 juni, dag voor de UK gigs slechts.

Maar idd de speculaties gaan van links naar rechts. En dat is nog maar de speculaties, kan je nagaan de emoties!
Na elk spranke hoop op een tour komt daarna weer ergens een dingetje dat er geen tour komt.... tja, van uitstel komt hopelijk geen afstel
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
tja, Mad Cool kan ook niet langer meer willen wachten, of de onzekerheid voor willen blijven, of de knopen om voor andere headliner te kiezen zijn hoe dan ook doorgehakt. Wat betreft Jack White, zie nog best gebeuren dat die als sub zou kunnen staan op 26 juni, dag voor de UK gigs slechts.

Maar idd de speculaties gaan van links naar rechts. En dat is nog maar de speculaties, kan je nagaan de emoties!
Na elk spranke hoop op een tour komt daarna weer ergens een dingetje dat er geen tour komt.... tja, van uitstel komt hopelijk geen afstel
Van uitstel komt zeker geen afstel. Maar als je de laatste filmpjes van Bruce hebt gezien, wil je gewoon dat hij komende zomer komt touren. Hij is nu nog in topvorm. In anderhalf jaar tijd kan er veel gebeuren...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De speculatie gaat weer lekker van links naar rechts. We zullen het wel horen de komende weken. Wellicht een aankondiging, wellicht een bevestiging dat de tour dit jaar er niet in zit. Er zal sowieso nieuws komen de aankomende weken...
Denk je echt dat ze met nieuws komen als ze het hele circus afblazen. Dan zeggen ze niets..... Hoeft ook niet want officieel is er ook niets bekend gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Denk je echt dat ze met nieuws komen als ze het hele circus afblazen. Dan zeggen ze niets..... Hoeft ook niet want officieel is er ook niets bekend gemaakt.
Dan komen er eigenlijk altijd berichten van Stevie of Nils die op bepaalde tweets van fans reageren. Daarmee heb je dan de bevestiging dat de tour door C opnieuw niet door kan gaan dit jaar. Dit is eigenlijk elk jaar nog het geval geweest. Vanuit Bruce hoor je daarover nauwelijks iets inderdaad. In elk geval geen nieuwsberichten, hoogstens dat hij het in interviews benoemd.

Een officieel persbericht zou ik voor tekenen, dat houdt in dat de tour wel doorgaat ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
...ik blijf mijn hoop toch een beetje houden dat de touraankondiging is verschoven naar (eind) januari.

dus laat dat persbericht maar komen wat mij betreft dan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja, dat is waar ook. Die gooiden gewoon die Bruce hints eruit zonder dat ze Bruce hadden. Of in elk geval veel te voorbarig. Apart verhaal.

Benieuwd wie er dan 12 juni in Landgraaf speelt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ja, dat is waar ook. Die gooiden gewoon die Bruce hints eruit zonder dat ze Bruce hadden. Of in elk geval veel te voorbarig. Apart verhaal.

Benieuwd wie er dan 12 juni in Landgraaf speelt.
Mwa, die stond duidelijk op de lineup, mét Jack White (want die ging supporter), maar toen plots Jack White er plots alleen stond, samen met de woorden 'de lineup is compleet', dan weet je wel hoe laat het is. In ieder geval geen Boss time.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
And it's gone....

Stevie heeft min of meer bevestigd dat er dit jaar geen tour gaat komen :eek:
tegen beter weten in... ik moet het nog zien!

Eigenlijk zegt Stevie, dat er niets te cancelen is omdat er niets aangekondigd is....
ik ben door de flipperkast van berichten de draad kwijt hoor, dus ik ga pas mijn eigen conclusies trekken begin februari!

ik weet het, tegen beter weten in misschien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken