Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.024
6.063
dus,
14 mei 2022 ArenA
12 juni 2022 Megaland
en bij goeie verkoop + 16 mei 2022 ArenA

als ik het allemaal goed optel uit de geruchten vanaf november zo ongeveer
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
dus,
14 mei 2022 ArenA
12 juni 2022 Megaland
en bij goeie verkoop + 16 mei 2022 ArenA

als ik het allemaal goed optel uit de geruchten vanaf november zo ongeveer
Ik heb toch wel wat gemist. Waar komt die Arena datum vandaan en al iets bekend over België??

Edit, ik ben al mee met die Arena datum....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.537
10.990
Ik heb toch wel wat gemist. Waar komt die Arena datum vandaan en al iets bekend over België??

Edit, ik ben al mee met die Arena datum....
België staat volgens mij nog op 26 juni met een extra TW Classic.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.024
6.063
heeft iemand nog aanvullingen op de laatste geruchten?

14 mei Amsterdam NL ( +16 mei Amsterdam NL optioneel )
20 mei Ferrara Italie
26 mei Rome Italie
28 mei Barcelona Spanje
10 juni Frankfurt Duitsland ( + 2 data in Duitsland, Munchen/Berlijn? )
12 juni Landgraaf NL
26 juni Werchter Belgie
28 juni Parijs Frankrijk
3 juli Gothenburg Zweden
4 juli Gothenburg Zweden

?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ik vind die drie data in NL én nog eentje in België wel opvallend trouwens. Lijkt me een beetje een overkill maar ik klaag niet. Mis vooral nog wat Scandinavische data, daar tourt hij ook altijd uitbundig rond.

EDIT: met overkill bedoel ik niet dat ik twijfel of de tickets verkocht worden, ongetwijfeld. Wel dat hij in deze uithoek dan erg vaak speelt in vergelijking tot andere delen van Europa.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
heeft iemand nog aanvullingen op de laatste geruchten?

14 mei Amsterdam NL ( +16 mei Amsterdam NL optioneel )
20 mei Ferrara Italie
26 mei Rome Italie
28 mei Barcelona Spanje
10 juni Frankfurt Duitsland ( + 2 data in Duitsland, Munchen/Berlijn? )
12 juni Landgraaf NL
26 juni Werchter Belgie
28 juni Parijs Frankrijk
3 juli Gothenburg Zweden
4 juli Gothenburg Zweden

?
De beheerder van Tramps of the Lowlands zegt: 10 juni Frankfurt klopt niet. 9 juni staat Noorwegen op de planning.

(Ik vind dit apart gezien de poster die al was opgehangen met de datum van 10 juni)
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.024
6.063
De beheerder van Tramps of the Lowlands zegt: 10 juni Frankfurt klopt niet. 9 juni staat Noorwegen op de planning.

(Ik vind dit apart gezien de poster die al was opgehangen met de datum van 10 juni)
misschien in de war met mei of juli? Ik zou juli voor extra scandinavie datum niet vreemd vinden. Die vroege juni data lijken me voor Duitsland

edit, ik bedoel dan na Zweden 4 juli door naar Noorwegen 9 juli?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.537
10.990
De beheerder van Tramps of the Lowlands zegt: 10 juni Frankfurt klopt niet. 9 juni staat Noorwegen op de planning.

(Ik vind dit apart gezien de poster die al was opgehangen met de datum van 10 juni)
Dan komt het in de buurt van een hartstikke onlogische tour. Je gaat toch niet, bij wijze van, van Noorwegen naar Spanje naar Hongarije naar Italië?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Diezelfde beheerder post zojuist dit:

zit al dagen met mijn vingers gekruist
Maar steeds minder hoop.
Komen meer signalen binnen dat ze het niet aandurven.
Nog niet via mijn vaste betrouwbare contact.
Dus laten we blijven duimen
22

3 opmerkingen
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel en T. Roses

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ik lees dit op backstreets: Claudio Trotta reageerde op een opmerking op Instagram. Ruwe vertaling; Er werd hem gevraagd of dit het jaar was dat we Bruce weer in Italië zullen zien en hij antwoordde "Ik denk het niet"

Het ziet er helaas niet goed uit pffff.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ik begin er een beetje voor te vrezen lieve vrienden. Er komen nu iets teveel signalen binnen dat de tour niet meer doorgaat. Mijn portemonnee vindt dit opzich wel oke en mijn agenda ook, in 2023 zal het hopelijk wat verspreider zijn. Maar man wat wil ik Bruce nog graag een keer live zien.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: jaydee76

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.024
6.063
Ik begin er een beetje voor te vrezen lieve vrienden. Er komen nu iets teveel signalen binnen dat de tour niet meer doorgaat. Mijn portemonnee vindt dit opzich wel oke en mijn agenda ook, in 2023 zal het hopelijk wat verspreider zijn. Maar man wat wil ik Bruce nog graag een keer live zien.
ik ben er zelfs bang voor dat als het 2022 niet gaat worden er geen 2023 tour gaat komen

edit, dit stukje vat het verhaal rond Bruce ook wel samen:
‘Het blijft op dit moment allemaal erg onzeker. Ik heb soms het gevoel dat elke headliner die bevestigd is elk moment toch nog kan uitvallen. Sommige acts zijn al heel lang pending op komende zomer en hebben nog steeds niet definitief bevestigd of ze nou echt komen. Die zeggen: het is echt nog te onzeker, of ik deze zomer kan gaan touren met een hele band.’
festileaks.com/2022/01/kim-bloem-is-boeker-en-promotor-bij-mojo-wij-staan-helemaal-onderaan-de-ladder/
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574
Ik begin er een beetje voor te vrezen lieve vrienden. Er komen nu iets teveel signalen binnen dat de tour niet meer doorgaat. Mijn portemonnee vindt dit opzich wel oke en mijn agenda ook, in 2023 zal het hopelijk wat verspreider zijn. Maar man wat wil ik Bruce nog graag een keer live zien.
Dat Bruce niet ging touren was toch al vrij snel duidelijk toen Jack White opeens een solotour aankondigde (en Bruce niet langer op Mad Cool staat)?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.582
584
Dat Bruce niet ging touren was toch al vrij snel duidelijk toen Jack White opeens een solotour aankondigde (en Bruce niet langer op Mad Cool staat)?
Idd, wat dat betreft is dit net zo'n voorspelbare soap als The Bold and the Beautiful. Zag dit al van mijlenver aankomen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Dat Bruce niet ging touren was toch al vrij snel duidelijk toen Jack White opeens een solotour aankondigde (en Bruce niet langer op Mad Cool staat)?
Mah. Misschien wat verblind door de wens dat hij wel gaat optreden. Maar een Bruce tour is niet alleen afhankelijk van Jack White, kan me voorstellen dat die wel appelen voor zijn geld heeft gekozen. En een festivalshow afzeggen is ook nog wat anders dan een hele tour afzeggen. De tour kan je nog even wat langer achterhouden dan een headlinepositie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken