Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik wilde precies hetzelfde posten.
Wat een performance weer, en inderdaad hij is tour ready, en dat is ie lange tijd niet geweest
Damn, wat een power in zijn stem, en die uithaal in Darkness gaat ook weer erg lekker
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
oh man...

moeten jullie dit nu perse doen


Waiting GIF
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

BossEm

Nieuw lid
2 dec 2021
2
0
Hij is in vorm en wij zijn er klaar voor! Kom maar op..
Nu maar hopen dat de Omnikronvariant de aankondiging in januari en natuurlijk in mei/juni de concerten toe laat! ?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
E Street Band fans around the world are passionate — and hopeful they'll be able to see the band play live again.

“Until the bus pulls up at my house, figuratively speaking, I’m not quite sure but I’m pretty convinced ... (that) myself, my colleagues and the people who are interested are going to be very pleasantly surprised in 2022,” Weinberg said. “I don’t make plans for Bruce Springsteen and the E Street Band but I feel very good about the next 18, 24 months. You know Covid has really, really thrown a monkey wrench into not just us but everybody, and it’s dealing with worldwide protocols which are subject to change, in some cases almost every week. So it’s a challenge to deal with that. In some cases when we play stadiums, we have 200 crew people.”

https://www.app.com/story/entertain...treet-band-bruce-springsteen-tour/6505150001/
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445

Megadeal Bruce Springsteen: zoveel miljoenen vangt ‘The Boss‘ voor verkoop muziekcatalogus​

Bruce Springsteen (72) zou door de verkoop van zijn gehele muziekcatalogus aan Sony Music zo’n 442 miljoen euro op zijn bankrekening kunnen bijschrijven. Volgens Billboard gaat ‘The Boss’ hiermee Bob Dylan voorbij, die zijn werk voor 354 miljoen aan Universal verkocht. Woordvoerders van Springsteen en Sony wilden het nieuws niet bevestigen maar ontkenden ook niets. Meerdere bronnen weten te melden dat het een ‘done deal’ is.

Nieuws over de verkoop zong vorige maand al rond, maar toen waren zowel Sony als Universal nog in de race om de rechten te kopen. Springsteen kreeg uiteindelijk het hoogste bod van Sony en stelde daarmee de toekomst van hem en zijn familie veilig, voor zover dat nog niet het geval was.

Voor veel artiesten die ouder worden is verkoop van de muziekcatalogus een ideale manier om in een klap een groot bedrag binnen te slepen, omdat de kans op muziek maken en toeren steeds kleiner wordt.

Loopbaan​

Spingsteen heeft ook zeer goed verdiend aan zijn optredens over de hele wereld gedurende zijn loopbaan. The Boss pakte zo’n 750 miljoen euro tussen 2010 en 2019, toen hij nog veelvuldig optrad. Daarnaast verkoopt hij via zijn website live opnames uit zijn archief.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Hier werd 2 weken terug toch al over gesproken?
Dit is niks nieuws.
Ook toen werd 12-6 al genoemd
klopt, maar die 12-6 was nog niet zo heel zuiver, leek me toen meer copy-paste van oude tourgerucht (2016).

nu, is er dus ook daadwerkelijk een vergunning aangevraagd voor een concert op exact die dag.
dat is voor mij toch wel wat meer opvallend, wat dat betreft.

het is nog maar een vergunning aanvraag, maar goed, waar rook is... nu wachten op witte rook
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Die datum werd volgens mij toen al min of meer bevestigd door 1 of meerdere admins van de Facebook groep "Tramps OF The Lowlands"
Maar dat zou ik terug moeten zoeken
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Die datum werd volgens mij toen al min of meer bevestigd door 1 of meerdere admins van de Facebook groep "Tramps OF The Lowlands"
Maar dat zou ik terug moeten zoeken
12 juni heb ik inmiddels via twee verschillende ingangen vernomen als mogelijke concertdatum voor Bruce in Landgraaf. Een was inderdaad via Tramps of the Lowlands en de ander was op een internationaal forum waar meerdere data (Frankfurt, Landgraaf en Werchter) werden benoemd.

Mogelijk net zoals de afgelopen tour dan eind januari / begin februari de touraankondiging..... Spanneeeeend
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
12 juni heb ik inmiddels via twee verschillende ingangen vernomen als mogelijke concertdatum voor Bruce in Landgraaf. Een was inderdaad via Tramps of the Lowlands en de ander was op een internationaal forum waar meerdere data (Frankfurt, Landgraaf en Werchter) werden benoemd.

Mogelijk net zoals de afgelopen tour dan eind januari / begin februari de touraankondiging..... Spanneeeeend
Vergis je niet hoe alles rondzingt. Mijn idee is , is dat er nog altijd maar 1 bron is die dit naar buiten heeft gebracht.
En de vraag is nu alleen; Waar is het gerucht/bericht ontstaan? ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Hoop dat als dit klopt op een gunstige datum in België of Duitsland. 12 juni zou niet echt ideaal zijn (tegelijk met Primavera / BKS).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken