Bruce Springsteen

Dat is pas 12 dec
Dan is het nog ong 5 maanden om de kaarten voor de eerste shows te kunnen verkopen.
Dan verwacht ik die bekendmaking eerder tijdens de break in de VS, hele maand oktober gebeurt er niks
Maakt het wat uit wanneer ze de tour aankondigen ? Tickets zijn in no-time weg. Alleen is het fijn om tijdig te weten waar ze spelen om je verblijf / reis te regelen.

Maakt het wat uit wanneer ze de tour aankondigen ? Tickets zijn in no-time weg. Alleen is het fijn om tijdig te weten waar ze spelen om je verblijf / reis te regelen.
Dat is nog maar de vraag of die tickets weer zo snel weg zijn. Vergeet niet, dit was de eerste keer sinds 2016.
Nu is ie net geweest, plus (vermoedelijk) dezelfde setlist, dus de verwachting is dat de vraag minder gaat zijn.
Oftewel, hoe langer om te verkopen, hoe beter.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Dat is nog maar de vraag of die tickets weer zo snel weg zijn. Vergeet niet, dit was de eerste keer sinds 2016.
Nu is ie net geweest, plus (vermoedelijk) dezelfde setlist, dus de verwachting is dat de vraag minder gaat zijn.
Oftewel, hoe langer om te verkopen, hoe beter.
Zeker, maar aan de andere kant gaat ook toch meespelen hoe vaak komt hij nog naar Europa ? Wordt toch een soort Stones effect zou het de laatste keer zijn ?? Wat betreft de setlist tsja het is wat het is, ik was dik tevreden met het gebodene, thuis maak ik wel mijn eigen setlist.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Voor beiden valt wat te zeggen. Persoonlijk heb ik het idee dat dit de laatse keer zal zijn. Ik zie hem niet na het einde van deze tour, zeg eind volgend jaar, nog eens terug komen. Hij is dan 74 jaar. Zou hij op zijn 76e/77e nog eens touren met de band??

In ander nieuws:
Twe tourpremieres gisterenavond, en slechts 1 was gerepeteerd:
SC:
Jackson Cage
Two hearts
Lonesome Day

En dan opent ie met het minst geschikt nr daarvan: Lonesone Day
In de toegiften dan nog Seven Nights To Rock wat dus niet gerepeteerd was dudielijk
En Atlatic City keerde terug.

Wat mij betreft hebben we eindelijk een uitdager voor G3 als beste show van deze tour
En dan moeten er nog 3 shows in NJ aan komen komende week

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel
Als we er al niet zeker van waren dat er een tour gaat zijn in 2024, afgelopen nacht zijn de vervangende data voor Philly bekend geworden, en die zijn eind aug 2024
is nog niet offcieel toch?

maar zie het idd in de omschrijving staan van de ticketlink
1693298546036.png

Users who are viewing this thread