Bruce Springsteen

Dan hoeven we voorlopig nog niets te verwachten.....oktober op z'n vroegst dan denk ik.

De tour van Springsteen voor februari maart in Australië staat op losse schroeven blijkbaar zo valt te lezen op greasy lake. Lijkt me een ingevoerde bron die het meld...

En dan toch nieuws, uit /ierland dit keer:
Bruce Springsteen is poised to return to Ireland for a series of gigs in May 2024 after three sell-out concerts in Dublin this year.
Springsteen’s management team is negotiating for two concerts at Cork’s Páirc Uí Chaoimh on May 16 and 18 – with a second Irish venue, Kilkenny, also in the pipeline for multiple gigs.
There are said to be no plans for Dublin concerts in 2024.
A Cork County Board source has now indicated that matches are being rescheduled or transferred from the May dates next year in anticipation of a major international artist performing at the venue.
The proposed concert was discussed at a county board meeting this week – with delegates being told the promoter wanted clarification on the specific dates available.
One football championship match has already been rescheduled.

It is expected the concerts will be announced within the next few weeks.

• Leuk
Waarderingen: PJ en jaydee76
Vanuit het forum hebben ze de geruchten opgesomd. Het vaste hotel van ik neem aan Bruce is volgeboekt op de datums van San Siro.
3 x Stockholm (early May)
2 x Cork see above
2 x Kilkenny (maybe) see above
2 x Firenze (May 27 and 29)
2 x San Siro (June 1 and 3)
2 x Rotterdam (July 3 and 5)

Vanuit het forum hebben ze de geruchten opgesomd. Het vaste hotel van ik neem aan Bruce is volgeboekt op de datums van San Siro.
3 x Stockholm (early May)
2 x Cork see above
2 x Kilkenny (maybe) see above
2 x Firenze (May 27 and 29)
2 x San Siro (June 1 and 3)
2 x Rotterdam (July 3 and 5)
San Siro is ook de enige locatie waar ik al een AirBnB geboekt heb ;)

Het lijkt alsof er ook een officiële videoregistratie van de concerten naar buiten komt.
Zou mooi zijn, laatste officiële DVD was Hyde Park 2009. Maar zo'n recap (prachtig inderdaad) kunnen ze ook maken van de beelden die tijdens de concerten voor de schermen worden gemaakt. Ik neem aan dat ze die sowieso bewaren voor "historical reasons".

Op greasy lake staat een interview met Bruce voor de start van deze tour waarin hij zelf al aangeeft wat het originele plan was voor de tour. Amerika, Europa, Australië en dan dezelfde route nog een keer. Dus kom nu maar door met die nieuwe Europese data!

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Op greasy lake staat een interview met Bruce voor de start van deze tour waarin hij zelf al aangeeft wat het originele plan was voor de tour. Amerika, Europa, Australië en dan dezelfde route nog een keer. Dus kom nu maar door met die nieuwe Europese data!
Aantal locacties zijn nog niet 100% rond, denk dat ze alles in 1x willen aankondigen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en DennisvdBr
Of zouden ze wachten tot het einde van deze leg door Amerika en dan alles bekend maken voor 2024??
Dat is pas 12 dec
Dan is het nog ong 5 maanden om de kaarten voor de eerste shows te kunnen verkopen.
Dan verwacht ik die bekendmaking eerder tijdens de break in de VS, hele maand oktober gebeurt er niks

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread