Bruce Springsteen

Ik verwacht eigenlijk niks vandaag, als de geruchten kloppen dat bruce ook rock in rio zou doen, dan zal zoā€™n festival toch wel iets van een teaser eruit gooien?

Ik verwacht eigenlijk niks vandaag, als de geruchten kloppen dat bruce ook rock in rio zou doen, dan zal zoā€™n festival toch wel iets van een teaser eruit gooien?
Festivals kunnen ook later hun line-up bekend maken. Die lopen vaak niet een-op-een met de aankondigingen van de artiesten zelf. (Los daarvan verwacht ik vandaag ook niets, wel een minieme hoop ;)).

Festivals kunnen ook later hun line-up bekend maken. Die lopen vaak niet een-op-een met de aankondigingen van de artiesten zelf. (Los daarvan verwacht ik vandaag ook niets, wel een minieme hoop ;)).
Je kan dan wel afvragen waarom Trotta zo'n bericht de wereld inslingert?

Op greasy lake hebben ze het nu weer over 15:00 uur vandaag. Ik zie het al. Wordt helemaal niks vandaag......
Inderdaad. het gaat hem vandaag niet meer worden. Zou me niks verbazen als ze het over de vakantie heen tillen

Die komt dus gewoon volgend jaar, 99% zeker (behoudens ziekte).

Welke buitenlandse locatie zouden jullie aanraden? Hoorde altijd goede dingen over de Scandinavische shows van hem maar ik begreep dat het dit jaar niet bepaald een ground-breaking ervaring was. Zelf neig ik er wel naar om ofwel naar Dublin te gaan het aankomende jaar, ofwel een Scandinavische show. Dit jaar hebben we de shows in Parijs gedaan (welke misschien niet zo magisch was als normaliter in Bercy, maar iig wel beter waren dan Landgraaf).

Ik laat mij graag iets aanbevelen als iemand ervaringen daarmee heeft :).
Zwden gaat waarschijnlijk Stockholm worden, veel minder interressant dan Gothenburg, Barcelona, Camp Nou is niet meer, dan blijft dus San Siro over als absolute must

Inderdaad. het gaat hem vandaag niet meer worden. Zou me niks verbazen als ze het over de vakantie heen tillen
Dat zou je dan denken. Aan de andere kant, Coldplay dropt ook gewoon tour.
Vraag me wel eens af wat de strategie is bij zo'n proces.

Vanuit greasy lake. Bericht uit Spanje.
The tour will continue in 2024 Bruce gave it a glimpse in Goteborg at the end of June with "We'll come back". Then in Oslo marking a "yes" to a fan who asked him on a banner. And yesterday at the last concert of the European tour in Monza he confirmed: "We'll be back!" The announcement could be imminent. He would perform in Madrid, San SebastiƔn and a third date in Seville or Barcelona. Two nights at San Siro, London, Milan and performances at Rock In Rio in Lisbon and Rio de Janeiro, which would open the option of a tour in South America (September 2024). In February 2024 there would be dates for Australia and New Zealand. The European tour could start at the end of April in the Nordic countries as in 2013 (Oslo and Stockholm). The concerts in our country would be for June. We will be attentive to a possible official announcement shortly. The United States will probably not have dates in 2024, only this 2023 (restarts in Chicago on August 9 and concludes in San Francisco in December (there are still a few places available on our trips from The Stone Pony club to the United States (August to December). The Stone Pony club will organize its usual trips with admission included to most of the European tour, without ruling out other destinations outside Europe by 2024. As soon as they announce dates, we will inform you."

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Rock in Rio (Rio) zou wel echt een mooie zijn...
Eens zien of de Braziliaanse journalist Flesch binnenkort zich aan geruchten voor RiR gaat wagen? die zit er meestal goed bovenop

• Leuk
Waarderingen: PJ
Nog even nagevraagd aan een insider die het de vorige keer bij het juiste eind had. Deze week was de touraankondiging wel verwacht, hij zelf geeft aan dat hij denkt dat het binnen 10 dagen gaat komen. Dus nog ff afwachten.
Ik hoop niet dat de kaartverkoop in mijn vakantie van start gaat...

• Leuk
Waarderingen: PJ
BarleyArts post net een teaser op Instagram (filmpje van Monza eindigend met We`ll be back

Teaser

Ik denks as dinsdag de aankondiging
Nou, dus niet, meerdere locaties blijken toch nog niet vast te liggen.
Daarbovenop heeft Trotta, de Italiaanse promotor bakken kritiek over zich heen gekregen, voor zowel Ferrarra, als recentelijk Monza(terecht), dus die blijft tock ook wel even stil lijkt het op.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

Users who are viewing this thread