Bruce Springsteen

vind het nog mee vallen met een aankondiging morgen einde middag...

ben echt benieuwd
ik twijfel alleen heel erg om mijn concert budget 2024 nu al in te gaan zetten. (dat zeg ik met oa een AC/DC tour in mijn achterhoofd...)
Ja hier baal ik dus ook van. Van mij mag die aankondiging best wat maanden later om weer ff wat te sparen en een beter zicht te hebben op wat er nog meer komt. Bovendien vallen de Kuip data wel echt rottig met Glastonbury/Werchter :(

Die komt dus gewoon volgend jaar, 99% zeker (behoudens ziekte).

Welke buitenlandse locatie zouden jullie aanraden? Hoorde altijd goede dingen over de Scandinavische shows van hem maar ik begreep dat het dit jaar niet bepaald een ground-breaking ervaring was. Zelf neig ik er wel naar om ofwel naar Dublin te gaan het aankomende jaar, ofwel een Scandinavische show. Dit jaar hebben we de shows in Parijs gedaan (welke misschien niet zo magisch was als normaliter in Bercy, maar iig wel beter waren dan Landgraaf).

Ik laat mij graag iets aanbevelen als iemand ervaringen daarmee heeft :).
Spanje schijnt een geweldige ervaring te zijn...... Ben er zelf nooit geweest.

Spanje schijnt een geweldige ervaring te zijn...... Ben er zelf nooit geweest.
Ik heb Bruce in 2008 in Barcelona gezien maar dat viel in het niet bij San Siro in Milaan in 2016. Als de geruchten waar zijn dat het conflict tussen Claudio Trotta en het bestuur van dat stadion opgelost is en Bruce er volgend jaar twee keer staat, dan zijn dat de concerten waar je kaarten voor wilt. De band zelf staat daar ook versteld van het enthousiasme van de fans. Komt ook aan bod in de Apple TV+ documentaire over Letter to You (absolute aanrader voor wie ‘m nog niet gezien heeft!) waarin Bruce en de E Street Band tegen het eind van de albumopnames met elkaar proosten met de woorden: “Here’s to four nights in San Siro!”

Ben benieuwd of er een gaatje voor Glastonbury open wordt gehouden voor volgend jaar. Daar heeft hij toch een legendarische show gegeven in het verleden.

Ben benieuwd of er een gaatje voor Glastonbury open wordt gehouden voor volgend jaar. Daar heeft hij toch een legendarische show gegeven in het verleden.
Leek het met McCartney enorm naar zijn zin te hebben vorig jaar. Van mij hoeft het niet zo, maar de kans lijkt me best aannemelijk dat hij daar nog eens speelt.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
2024 TOUR RUMORS:
Cork, Ireland. May 2024
Madrid, Spain. June 2024
Milan, Italy. June 1st and 3rd 2024.
Rock in Rio Lisbon, Portugal.
Werchter, Belgium. June 29th 2024.
Rotterdam, Netherlands. July 3rd and 5th 2024.
London 2024.
Lyon 2024.
Naples 2024.

:unsure:

358134357_817707880094145_9124260726227857160_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
ben wel beniewd naar die Rock in Rio datum... als het 22/23 juni is is het wel oke, maar als het 15/16 juni gaat worden en het weekend van 21-23 juni open blijft krijgen we weer een leuk gesprek op gang 🙈

Werchter is wel de beste plaats om Springsteen neer te zetten natuurlijk. Of er moet gegaan worden voor 2 keer KBS en dat wilt niemand natuurlijk.
Mooie naam ook steeds onder TWC vlag, want met de Bon Jovi fluisteringen, de horror.
Waarom dit niet?

TW Classic is echt verschikkelijk, dus ergens hopen dat het nog eens Bruce is daar, zo kan ik TWC gerust een jaartje skippen. Twee keer dezelfde show op dezelfde plek zien hoeft voor mij niet. Van geen enkele artiest trouwens.

Waarom dit niet?

TW Classic is echt verschikkelijk, dus ergens hopen dat het nog eens Bruce is daar, zo kan ik TWC gerust een jaartje skippen. Twee keer dezelfde show op dezelfde plek zien hoeft voor mij niet. Van geen enkele artiest trouwens.
Maar.... Is dit dezelfde show of gaat de setlist op de schop (elke avond) #dtv

2024 TOUR RUMORS:
Cork, Ireland. May 2024
Madrid, Spain. June 2024
Milan, Italy. June 1st and 3rd 2024.
Rock in Rio Lisbon, Portugal.
Werchter, Belgium. June 29th 2024.
Rotterdam, Netherlands. July 3rd and 5th 2024.
London 2024.
Lyon 2024.
Naples 2024.

:unsure:
and Nijmegen, Netherlands?

Maar.... Is dit dezelfde show of gaat de setlist op de schop (elke avond) #dtv
Het zou gewoon een enorme deja-vu zijn. Om mezelf helemaal een dag naar TWC te sleuren moet het toch de moeite zijn en niet een show die ik in grote lijnen nog maar net gezien heb.

Users who are viewing this thread