Bruce Springsteen

De Kuip.. Dat zou wat zijn zeg, lekker op de fiets naar het concert voor één van mijn favo artiesten, en ook nog eens in het mooiste stadion van Nederland!

Laten we het hopen!

Wat geruchten op FB (TofL) en internet (BTX):

vandaag te horen gekregen dat manegment voor 2024 voor zelfde periode als dit jaar materiaal in Europe heeft gereserveerd!!!!!

De gemeente Rotterdam heeft een vergunning gegeven voor een concert op 5 juli 2024 (Bruce wordt genoemd als kanshebber)

België zal 29 juni (opnieuw) deel uitmaken van het TW Classics festival.

Er zullen andere steden worden aangedaan als dit jaar.
Nog eens TWC? haha, Werchters gonna Werchter.

Potverdikkie De Kuip zou geweldig zijn. Heeft daar vele legendarische concerten gegeven. Tijdens The Rising tour heb ik hem daar gezien. FANTASTISCH.
6 keer, van alle concerten in Nederland op Ahoy na (7x) de locatie met het vaakst The Boss.
2 x 1985, 2 x 1988 en 2 x 2003

kan een bewuste keuze zijn, zo vlak voor het afscheid nemen van touren????

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik bedoel is die datum van Classic zeker, even los van wat er mogelijk staat..?
dat zeg ik, als er een aankonding komt, die is er nog niet en de oude datum staat nog op de site...
volgens mij kwam die datum voorheen ook niet eerder dan bij de eerste aankondiging

• Leuk
Waarderingen: PJ
Vorig jaar werd Bruce al direct na het concert van Nick Cave aangekondigd voor TW Classic met datum. Dus toen wisten we onmiddellijk de datum voor 2023.

Zou pinkpop hierin een kans maken als headliner op 1 van de dagen? Of misschien toch de 4e dag?

Twee keer achter elkaar TW Classic. Daarmee is alles wel gezegd toch?
ik zie The Boss veel sneller Nijmegen Goffertpark en de Werchterweide aandoen dan dat hij in De Kuip en ergens anders in Belgie (geen idee welke locatie geschikt zou zijn) zou staan?
maar goed, hoogstwaarschijnlijk weten we dat woensdag, als ook dat dan weer klopt, uiteraard?

Misschien laat een bandlid wel iets eerder wat los op bv twitter of Facebook. Steve kom er maar in 😉

Speculeren is altijd leuk.

Voor België gaat mijn voorkeur toch ook naar TWC (ondanks de gekende pijnpunten). Werchter durft dat in elk geval :)
KBS vind ik rampzalig als venue en die locatie in Oostende lijkt voorlopig niet meer op te duiken na een eenmalig experiment?

Voor Nederland zie ik de kuip wel zitten. Een collega vertelde me onlangs nog hoe ze in 1988 met een volle bus vanuit België naar Rotterdam reisden voor de Boss. De buschauffeur, die bij de bus bleef, vertelde achteraf dat hij van op de parking de Kuip letterlijk zag daveren en bewegen oa tijdens WAR.

Als de tour er komt, hoop ik op enkele leuke venues in Spanje en Italië én ga ik zeker voor de eerste keer naar Bruce in één van de scandinavische landen. Dat heb ik nog niet gedaan.

Ik hoop ook de goffert, lekker dichtbij. de 5 juli de kuip misshien een kans voor Foo fighters met rock werchter in het achterhoofd? Bon jovi?

Speculeren is altijd leuk.

Voor België gaat mijn voorkeur toch ook naar TWC (ondanks de gekende pijnpunten). Werchter durft dat in elk geval :)
KBS vind ik rampzalig als venue en die locatie in Oostende lijkt voorlopig niet meer op te duiken na een eenmalig experiment?

Voor Nederland zie ik de kuip wel zitten. Een collega vertelde me onlangs nog hoe ze in 1988 met een volle bus vanuit België naar Rotterdam reisden voor de Boss. De buschauffeur, die bij de bus bleef, vertelde achteraf dat hij van op de parking de Kuip letterlijk zag daveren en bewegen oa tijdens WAR.

Als de tour er komt, hoop ik op enkele leuke venues in Spanje en Italië én ga ik zeker voor de eerste keer naar Bruce in één van de scandinavische landen. Dat heb ik nog niet gedaan.
Heb jij geld over 😂
Mooi man. Ben ook benieuwd naar de data.

In other news: in Monza stormt het al dagen hevig. Roll calls voor vandaag zijn gecanceld. Mensen die in het park waren kunnen/mogen er niet uit. En andersom mag er niemand meer in. Overal omgewaaide bomen. Heel veel regen. Het station in Monza heeft geen dak meer, etc. Ik hoop voor de fans dat het morgen doorgaat...

Users who are viewing this thread