Bruce Springsteen

Ach, die is toch ook goed bevriend met Springsteen. Halen ze het volgend jaar toch in. Daar komen ze wel uit...
Kan ook goed. Las op GL iemand die schreef "Op dit moment zijn er andere dingen belangrijker in Monza dan een concert". Zit wat in natuurlijk. Maar voor de vele fans die uitkeken naar de Europese afsluiter is het wel zuur. En ik heb natuurlijk makkelijk praten met mijn afsluiter in München gisteren...

Kan ook goed. Las op GL iemand die schreef "Op dit moment zijn er andere dingen belangrijker in Monza dan een concert". Zit wat in natuurlijk. Maar voor de vele fans die uitkeken naar de Europese afsluiter is het wel zuur. En ik heb natuurlijk makkelijk praten met mijn afsluiter in München gisteren...
Ik heb ook de laatste dag van Bospop moeten missen. Geloof me, daar kom je wel overheen..... en bij Bruce weet je zeker dat hij het concert komt inhalen. Lijkt me sterk dat ze het cancelen en mensen hun geld terug geven. Die prikken gewoon een nieuwe datum in 2024.

• Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981
goh gerucht over 2x Rotterdam nu...
3 en 5 juli 2024?

gaat hij zijn komst naar De Kuip uitbreiden van 6 naar 8x, wat dan de locatie gaat worden met het vaakst The Boss in NL.
Overigens op nr2 staat Ahoy waar Bruce 7x stond.
Overigens in Rotterdam totaal al 14 x gestaan, dan zou dat 16x worden. Eerstvolgende zou Amsterdam zijn met 6x Springsteen, in Arnhem en Landgraaf 3x en 1x in Den Haag en Nijmegen tot nu.
Vanuit deze point off view, zou Rotterdam logisch zijn.

Totaal in Nederland:
Aantal concerten 28
Eerste concert 1975
Laatste concert 2023
Aantal verschillende steden 6
Aantal verschillende locaties 11 (Pinkpop / Megaland meegeteld als 1 ipv 2 locaties)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
wel opvallend dat Nijmegen en Rotterdam genoemd worden.
zou hij evenals in 2023 waar The Boss naar Amsterdam (2x) en Landgraaf (1x) ging voor 3 concerten, hij in 2024 weer 3 concerten in NL gaat geven (2x Rotterdam en 1x Nijmegen)????

A decision last minute that of mayor of Monza Paolo Pilottoof the quaestor he was born in prefect. The expected Bruce Springsteen concert In the Park of Monza tonight at 19.30 is confirmed. The event attracts 70,000 fans to Monza.
Het gaat door vanavond...

In other news: in Monza stormt het al dagen hevig. Roll calls voor vandaag zijn gecanceld. Mensen die in het park waren kunnen/mogen er niet uit. En andersom mag er niemand meer in. Overal omgewaaide bomen. Heel veel regen. Het station in Monza heeft geen dak meer, etc. Ik hoop voor de fans dat het morgen doorgaat...
Die roll calls mogen er wat mij betreft sowieso uit.

Nog even los van de band/de muziek maar bij Coldplay in de ArenA waren er geen roll calls, was er geen pit (of 2 dat je soms zelfs ziet) en had iedereen die op een normale tijd voor het concert aankwam dezelfde kansen voor een mooie plek. Daarnaast een mooi lang podium de vloer op zodat ook mensen die niet helemaal vooraan stonden toch nog 1 of meerdere keren de artiest van (erg) dichtbij konden zien. Maar soit.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Discussions are underway about Bruce Springsteen playing at least one GAA stadium in next year.

The Irish Examiner understands “The Boss” and The E Street Band will return to Ireland for the second successive May in 2024.

Er zullen nog wel wat meer geruchten opduiken..

Er zullen nog wel wat meer geruchten opduiken..
vind het nog mee vallen met een aankondiging morgen einde middag...

ben echt benieuwd
ik twijfel alleen heel erg om mijn concert budget 2024 nu al in te gaan zetten. (dat zeg ik met oa een AC/DC tour in mijn achterhoofd...)

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
vind het nog mee vallen met een aankondiging morgen einde middag...

ben echt benieuwd
ik twijfel alleen heel erg om mijn concert budget 2024 nu al in te gaan zetten. (dat zeg ik met oa een AC/DC tour in mijn achterhoofd...)
En dan komen naar alle waarschijnlijkheid ook nog U2, Rolling Stones en Eagles op visite. Zo maar een paar van mijn favorieten die ik eigenlijk nog eens wil zien 😁

Die komt dus gewoon volgend jaar, 99% zeker (behoudens ziekte).

Welke buitenlandse locatie zouden jullie aanraden? Hoorde altijd goede dingen over de Scandinavische shows van hem maar ik begreep dat het dit jaar niet bepaald een ground-breaking ervaring was. Zelf neig ik er wel naar om ofwel naar Dublin te gaan het aankomende jaar, ofwel een Scandinavische show. Dit jaar hebben we de shows in Parijs gedaan (welke misschien niet zo magisch was als normaliter in Bercy, maar iig wel beter waren dan Landgraaf).

Ik laat mij graag iets aanbevelen als iemand ervaringen daarmee heeft :).

Users who are viewing this thread