Bruce Springsteen

Belangrijkste is nu toch dat er een tour / Europa wordt aangekondigd voor 2024 en dat we tickets kunnen scoren.
De setlists zien we dan wel weer, het is aan Bruce / band welke nummers er worden gespeeld.Thuis heb / kan ik elk moment mijn favoriete nummers afspelen tijdens een concert is het toch altijd afwachtten wat er gespeeld gaat worden ( en ja afgelopen tour was meer van hetzelfde met hier en daar toch leuke aanpassingen ).

Mooi optreden in Hamburg gehad. Publiek was enthousiaster, geen gepraat gehoord, mooie plek met goed zicht en toch een paar aanpassingen in de setlist. Geen Born in the USA vond ik zelf verfrissend. Wel leuk om The River, Darlington County en Working on the Highway te hebben meegepakt. Jammer dat de set aan de korte kant was (maar 26 nummers) en dat My Hometown niet gespeeld werd. Al met al wel blij dat ik alsnog gegaan ben.

Ik heb zojuist nog een FOS1 voor München kunnen kopen. Daarom heb ik een FOS2 voor diezelfde avond te koop. Iemand interesse?

Een vraagje voor de volgers. Waarom doet Patti Scalfia de ene show wel mee en de andere niet. Volgens mij meer niet dan wel maar goed.......

Een vraagje voor de volgers. Waarom doet Patti Scalfia de ene show wel mee en de andere niet. Volgens mij meer niet dan wel maar goed.......
Dat is niet bekend. Ze deed de eerste 2 shows in de VS mee en daarna kwam ze alleen in Barcelona 1 nummertje meezingen.

Zo... München begint dadelijk. Deze week mijn FOS2 nog kunnen upgraden naar FOS1. En dat is een goede keuze geweest want die FOS1 pit hier is de kleinste die ik ooit gezien heb. Super plek! Emotionele dag vandaag. Na 9x komt vanavond een eind aan het avontuur van deze zomer. Het was mijn mooiste zomer ooit, feit. Hopelijk heeft Claudio Trotta gelijk en krijgen we woensdag een aankondiging... Moeten we dan weer door alle ticketstress heen. Bruce is goed voor mijn ziel, maar slecht voor mijn hart! 😉

See you further up on the road...

Ik dacht dat er pas een aankondiging kwam in oktober?? Misschien lekt er eerder al wat uit ergens

De zesde en laatste voor mij deze tour. Het was de kortste van allemaal maar veruit de meest intense. Bruce was zelf super emotioneel vandaag: vertelde iets meer tijdens de intro van Last man Standing, had zelf een aantal keren de tranen in z’n ogen staan (met name bij Backstreets en I’ll see
You in my dreams).

Voor mij, ondanks de korte setlist met 25 nummers, de beste van allemaal. Met geweldige uitvoeringen van Backstreets, Trapped en Tenth avenue freeze out (inclusief schitterende omhelzing met een jonge meid waardoor Bruce een half couplet oversloeg).

De zesde en laatste voor mij deze tour. Het was de kortste van allemaal maar veruit de meest intense. Bruce was zelf super emotioneel vandaag: vertelde iets meer tijdens de intro van Last man Standing, had zelf een aantal keren de tranen in z’n ogen staan (met name bij Backstreets en I’ll see
You in my dreams).

Voor mij, ondanks de korte setlist met 25 nummers, de beste van allemaal. Met geweldige uitvoeringen van Backstreets, Trapped en Tenth avenue freeze out (inclusief schitterende omhelzing met een jonge meid waardoor Bruce een half couplet oversloeg).
Precies dit. Ik kan me helemaal vinden in jouw verhaal. Het was superintens. Het publiek was fantastisch, waar ik stond dan. Ik moest al een zakdoek pakken bij No Surrender. Niet bepaald een huilnummer. Kun je nagaan hoeveel tranen er nog meer gevloeid zijn. Naast mij stond een gast uit Wenen die mega fan was en ook alles kon meezingen. Als hij het niet droog hield pakte ik hem vast, en andersom ook. Heel bijzonder. Ook heel veel mensen om mij heen zien snotteren. Zelfs veel "niet perse fans" hadden rode ogen bij heel veel songs en momenten dat Bruce uit zijn comfort zone kwam. Dit was de beste afsluiting die ik me had kunnen wensen.

Sorry voor dit sentimentele bericht. Man (41) heeft de zomer van z'n leven gehad en zit nu in een emotionele rollercoaster.

Tot volgend jaar??!!

Wat geruchten op FB (TofL) en internet (BTX):

vandaag te horen gekregen dat manegment voor 2024 voor zelfde periode als dit jaar materiaal in Europe heeft gereserveerd!!!!!

De gemeente Rotterdam heeft een vergunning gegeven voor een concert op 5 juli 2024 (Bruce wordt genoemd als kanshebber)

België zal 29 juni (opnieuw) deel uitmaken van het TW Classics festival.

Er zullen andere steden worden aangedaan als dit jaar.

vandaag te horen gekregen dat manegment voor 2024 voor zelfde periode als dit jaar materiaal in Europe heeft gereserveerd!!!!!

De gemeente Rotterdam heeft een vergunning gegeven voor een concert op 5 juli 2024 (Bruce wordt genoemd als kanshebber)

Bruce terug in De Kuip na de befaamde '80 shows daar? Dat zou wat zijn!

zouden mooie locaties zijn voor Bruce

Rotterdam is in ieder geval leuk! Nog een keer TW Classic zou kant noch wal raken.

Rotterdam is in ieder geval leuk! Nog een keer TW Classic zou kant noch wal raken.
ik heb sterke twijfels bij Rotterdam!
al komt 5 juli wel overeen met een niet gebruikt concertvergunning in De Kuip in 2023, per toeval
ik zou zelf een Malieveld, Groningen of Goffertpark in 2024 logischer vinden, maar tja

Potverdikkie De Kuip zou geweldig zijn. Heeft daar vele legendarische concerten gegeven. Tijdens The Rising tour heb ik hem daar gezien. FANTASTISCH.

Users who are viewing this thread