Bruce Springsteen

Laten we wel wezen. Qua landen voor volgend jaar maakt het eigenlijk ook geen zak uit. Overal waar hij komt in Europa is het volgens mij stijf uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981
Kan toch niet anders dan dat iemand setlist.fm aan het verneuken is? Wat een setlist staat erop. Graag een bevestiging. Meeting across the River, Jungeland etc…

Kan toch niet anders dan dat iemand setlist.fm aan het verneuken is? Wat een setlist staat erop. Graag een bevestiging. Meeting across the River, Jungeland etc…
Compleet made up

1. "No Surrender"
2. "Ghosts"
3. "Prove It All Night"
4. "Darkness on the Edge of Town"
5. "Letter To You"
6. "The Promised Land"
7. "Out in the Street"
8. "Candy's Room"
9. "Kitty's Back"
10. "Nightshift"
11. "Mary's Place"
12. "The E Street Shuffle"
13. "My Hometown"
14. "The River"
15. "Last Man Standing"
16. "Backstreets"
17. "Because the Night"
18. "She's the One"
19. "Wrecking Ball"
20. "The Rising"
21. "Badlands"
22. "Thunder Road"
23. "Born in the U.S.A."
24. "Born to Run"
25. "Bobby Jean"
26. "Glory Days"
27. "Dancing in the Dark"
28. "Tenth Avenue Freeze-Out"
29. "I'll See You in My Dreams"

• Leuk
Waarderingen: Jos
Compleet made up

1. "No Surrender"
2. "Ghosts"
3. "Prove It All Night"
4. "Darkness on the Edge of Town"
5. "Letter To You"
6. "The Promised Land"
7. "Out in the Street"
8. "Candy's Room"
9. "Kitty's Back"
10. "Nightshift"
11. "Mary's Place"
12. "The E Street Shuffle"
13. "My Hometown"
14. "The River"
15. "Last Man Standing"
16. "Backstreets"
17. "Because the Night"
18. "She's the One"
19. "Wrecking Ball"
20. "The Rising"
21. "Badlands"
22. "Thunder Road"
23. "Born in the U.S.A."
24. "Born to Run"
25. "Bobby Jean"
26. "Glory Days"
27. "Dancing in the Dark"
28. "Tenth Avenue Freeze-Out"
29. "I'll See You in My Dreams"
Is bijgewerkt gelukkig. Ik schrok al ;)

Het is dus geen gerucht meer na gisteren.
Bruce sloot af met "We'll be back"
Wat ik me wel realiseer is dat dit dan gewoon wel de allerlaatste tour is. Ze zitten in het ritme, hebben de tourcrew en Ik neem aan dat hij gewoon de afweging heeft gemaakt om door te gaan of misschien in 2025/26 nog eens terug te komen. De keuze om door te gaan met de huidige tour en weer door Europa te trekken is niet gebruikelijk. Ik had eigenlijk verwacht dat er begin volgend jaar nog een leg voor Australië zou zijn waarna de tour zou worden afgesloten. Zoals vaak het geval was eigenlijk. Nu de keuze is gevallen om door te gaan denk ik gezien zijn leeftijd volgend jaar de laatste keer is dat Bruce Springsteen met zijn E Street Band door Europa zal gaan. Ik hoop dat ze in de Kuip staan!!

Wat ik me wel realiseer is dat dit dan gewoon wel de allerlaatste tour is. Ze zitten in het ritme, hebben de tourcrew en Ik neem aan dat hij gewoon de afweging heeft gemaakt om door te gaan of misschien in 2025/26 nog eens terug te komen. De keuze om door te gaan met de huidige tour en weer door Europa te trekken is niet gebruikelijk. Ik had eigenlijk verwacht dat er begin volgend jaar nog een leg voor Australië zou zijn waarna de tour zou worden afgesloten. Zoals vaak het geval was eigenlijk. Nu de keuze is gevallen om door te gaan denk ik gezien zijn leeftijd volgend jaar de laatste keer is dat Bruce Springsteen met zijn E Street Band door Europa zal gaan. Ik hoop dat ze in de Kuip staan!!
Dit is de laatste tours juist het vaste stramien geweest.
2x een rondje Europa met daartussen tijdens onze winter nog Australie en Nieuw Zeeland
Maar dit keer zijn er problemen met de promotor aldaar, De vraag is nog of die opgelost kunnen worden

Dit is de laatste tours juist het vaste stramien geweest.
2x een rondje Europa met daartussen tijdens onze winter nog Australie en Nieuw Zeeland
Maar dit keer zijn er problemen met de promotor aldaar, De vraag is nog of die opgelost kunnen worden
Dat laatste wist ik niet. Jammer voor de fans aldaar... en wat betreft 2 keer het rondje Europa was het toch heel vaak zo dat het 2e rondje grotendeels uit het landen bestond die in de eerste leg waren overgeslagen. Ik krijg nu de indruk dat dit niet het geval is en hij gewoon weer heel veel dezelfde landen zal aandoen alleen op andere locaties....

Dat laatste wist ik niet. Jammer voor de fans aldaar... en wat betreft 2 keer het rondje Europa was het toch heel vaak zo dat het 2e rondje grotendeels uit het landen bestond die in de eerste leg waren overgeslagen. Ik krijg nu de indruk dat dit niet het geval is en hij gewoon weer heel veel dezelfde landen zal aandoen alleen op andere locaties....
Niet helemaal, Ierland is nu bijv grotendeels gemist, muv Dublin, Finland ontbrak, en Trotta zou willen proberen om `m naar Griekenland te halen, Praag ziu nog kunnen, Wales, dan groeit het lijstje toch al aardig
Maar ja, voor de rest zullen het dezelfde landen zijn, alleen zijn sommige landen best wel groot, in Frankrijk is nu bijv alleen in Parijs gespeeld. (maar goed overigens dat dat al weer een paar weken achter ons ligt) maar Frankrijk is natuurlijk vele meer als alleen Parijs, zelfde geld voor Spanje.
Het zal dus een combi worden van gemiste landen en landen waar de afzetmarkt dermate groot is, dat ze niet zo nsel naar de eerdere stad gereist zullen zijn

• Leuk
Waarderingen: PJ
Niet helemaal, Ierland is nu bijv grotendeels gemist, muv Dublin, Finland ontbrak, en Trotta zou willen proberen om `m naar Griekenland te halen, Praag ziu nog kunnen, Wales, dan groeit het lijstje toch al aardig
Maar ja, voor de rest zullen het dezelfde landen zijn, alleen zijn sommige landen best wel groot, in Frankrijk is nu bijv alleen in Parijs gespeeld. (maar goed overigens dat dat al weer een paar weken achter ons ligt) maar Frankrijk is natuurlijk vele meer als alleen Parijs, zelfde geld voor Spanje.
Het zal dus een combi worden van gemiste landen en landen waar de afzetmarkt dermate groot is, dat ze niet zo nsel naar de eerdere stad gereist zullen zijn
Dan gok ik dat het lijstje voor volgend jaar bestaat uit de volgende landen gezien de vorige tours. Denemarken Zweden Noorwegen Finland Frankrijk Duitsland UK Ierland Nederland Spanje Italië. Landen als Oostenrijk België Portugal doen ze bijna nooit 2 keer aan maar goed als het echt de laatste tour zal zijn maken ze misschien een uitzondering of touren ze gewoon wat langer.......

Paul McCartney wijt lange concerten aan Bruce Springsteen​

30 jun. 2023 in CULTUUR

Paul McCartney geeft op zijn 81e nog avondvullende optredens, maar dat doet hij niet geheel vrijwillig. De oud-Beatle biecht op dat hij zich gedwongen voelt door Bruce Springsteen.

In de podcast van Conan O’Brien geeft McCartney aan dat hij zich verplicht voelt lange optredens te geven omdat hij niet wil onderdoen voor vakgenoot Bruce Springsteen (73) die de trend begon.

Springsteen staat er om bekend shows te geven die soms wel drie of vier uur kunnen duren. The Boss begon deze traditie in de jaren 70 en zet ’m nog altijd moeiteloos voort. Het dwingt andere oude rockers als Paul om bij te blijven en dat terwijl hij dat van nature helemaal niet gewend was.

Beatles​

Kortere optredens waren in de jeugd van McCartney aan de orde van de dag. Concerten bestonden uit meerdere acts die elk maar een 1 of 2 nummers speelden. Toen McCartney met The Beatles shows van 30 minuten gaf werd dat gezien als baanbrekend. Tegenwoordig zou hij daar niet meer mee wegkomen, meent de Brit.
En dat is de schuld van Springsteen: „Niemand speelde lang en nu doen mensen drie of vier uur. Ik heb het ook tegen Bruce gezegd: het is jouw schuld, man.”

Ze komen terug in `24 met E Street band, aankondiging zou in oktober volgen
Diverse locaties liggen al vast
Mochten er hier wat sterke geruchten van uitlekken weet je ons te vinden!!!
Ik hoop op de Kuip en anders Malieveld......Zal dus wel Goffertpark worden dan.....😂

Jullie hebben wat gemist!
Mwah!
Begrijp me goed, blij dat jij het naar je zin hebt gehad hoor, en elke show heeft wel iets bijzonders, dan wel klein, dan wel groot.
Maar ik zag geen "aparte" nrs, dus nee, ik heb niet het gevoel iets gemist te hebben.
Dat gevoel zou ik wel hebben als ik niet in Gothenburg zou zijn geweest

Mwah!
Begrijp me goed, blij dat jij het naar je zin hebt gehad hoor, en elke show heeft wel iets bijzonders, dan wel klein, dan wel groot.
Maar ik zag geen "aparte" nrs, dus nee, ik heb niet het gevoel iets gemist te hebben.
Dat gevoel zou ik wel hebben als ik niet in Gothenburg zou zijn geweest
Oke.

Users who are viewing this thread