Bruce Springsteen

Twist and shout gister.had achteraf ook nog wel een 3de concert willen zien. Hoop dat ze tour verlengen naar 2024.

https://www.mojo4music.com/articles...dly-working-on-a-second-album-of-soul-covers/

David Sancious, original E Street Band keyboardist, says Bruce Springsteen has recorded a follow-up to last year’s soul and R&B covers album, Only The Strong Survive, and will likely be touring it next year. Speaking in the new issue of MOJO, on sale next Tuesday (June 20), David Sancious revealed that he’d been in the studio with Springsteen working on 18 covers.

“I’ve just worked on Bruce’s sequel to Only The Strong Survive. He’s got 18 more covers of Motown and classic R&B,” Sancious told MOJO’s Martin Aston. “And next year, I should be touring the album with Bruce.”

“I’ve just worked on Bruce’s sequel to Only The Strong Survive. He’s got 18 more covers of Motown and classic R&B,” Sancious told MOJO’s Martin Aston. “And next year, I should be touring the album with Bruce.”
Ik hoef geen soul-tour. Ik wil nog een E-Street tour! En dat matcht ook meer met zijn uitspraak van gisteren "We'll be back".

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Ik hoef geen soul-tour. Ik wil nog een E-Street tour! En dat matcht ook meer met zijn uitspraak van gisteren "We'll be back".
Zeker,ik ook maar blijft afwachten wanneer ze weer komen / '24 of '25 en met welke nieuwe songs.En dan zullen weer de discussies weer losbarsten over de setlist.
Waar wat wordt gespeeld en niet.Kijk er nu al naar uit.....

(Zeer) lang verslag Gotenburg:

Aangekomen op donderdag als eerste een nummertje gehaald en daarna door naar de AirBnB
Nummer viel niet tegen, 126 dit keer.
Helaas op de dag zelf de verkeerde keuze gemaakt om het zijpodium 1e rij te kiezen
Over de 1e show zef kan ik heel kort zijn, die was zeer goed, maar niet volgens Ullevi standaard, er leek iets te missen die avond.
Net voor I`ll See you in my dreams naar buiten ivm prive redenen, en dit keer nr 147 weten te scoren, overdag 3 roll calls en na de laatste roll call nog even blijven hangen omdat Laura Silverstone weer ging spelen, een straatartieste die ook eigen werk heeft en 2nrs van Bruce speelde

Dan de 2e show; In de soundcheck wederom Racing, en nog tijdens het laatste uur wachten gingen de hemelsluizen open, gelukkig was iedereen goed voorbereid, en nadat we binnen gelaten zijn, lijdzaam maar zo`n 3 uur staan wachten in de regen. Gelukkig stopt het rond 19:00 met regenen
Goeie plek dit keer, 2e rij middenpodium, en een steengoeie show, dit keer absoluut volgens Ullevi standaard, met uiteraard de tourpremiere van Racing.
Blijkbaar zorge de regen ervoor dat er een soort "we`re in all this together" gevoel onder het publiek ontstond, wat weer doorwerkte naar het optreden. Zelfs de wave golfe dirverse keren door het Ullevi
En toen begonnen de toegiften, uiteraard altijd min of meer hetzelfde, dus begonnen wij te twijfelen, wetende dat de de lijst voor de 3e show `s middags al op 130 zat; Wat nou als wij voor 1x echt vroeger weg gaan? Dus tijdens Glory Days lipen wij "the walk of shame" zoals mijn zweedse vrouwelijke condertbuddie het noemde.
Maar wat schetst onze verbazing als wij aankomen bij het uitdelen? Er stond al een rij mensen te wachten, we waren dus niet de enige met dat idee.
Nog vol schaamte stonden we in de rij maar toen de eerstre 2 cijfers een 2 en een 0 bleken, en de 3e een 5, werden wij toch wel heel blij, en net na ons zwol de rij wel heel snel aan, ik geloof dat er nog voor het eind van de show zo`n 400 uitgegaan zijn.
Nog een stukke Tenth buiten kunnen luisteren en dat was show 2
Een show die wel voldeed aan Ullevi standaarden

De volgende dag weer 3 roll calls en `s avonds dan naar het centrum waar Alexandra Jardvall speelde, zelf groot Bruce fan, en ze kan `m ook zeer goed, op geheel eigen wijze coveren. Ze ging zo lang door met spelen dat uiteindelijk de stekker eruit getrokken is, waarna zij afsloot met een accoustische versie van Dancing, keihard meegezongen door ons.

Show 3, na een lange zonnige dag wachten, zonder soundcheck dit keer, aanbeland middenpodium rij 4
Voor de show merkte je je al dat de verwachtingen hoog waren, er werd druk gespeculeerd over van alles: Krijgen we Jubgleand, wordt Better Days de opener, en in Ullevi het meest belangrijke, "Speelt ie de Stadium Breaker?" Er waren uiteraard weer veel bordjes en opvallend veel bordje voor Twist en Shout dus
Voor het eerst deze shows lukte het over en weer zingen tussen pit en tribunes, en er onstond een bijzonder gevoel.
Dan de onverwachtse opener "Night" waar Jake op kwam met de hoed van zijn oom Clarence, net als in Werchter, dat was de eerste explosie in het stadion.
Tijdens Trapped zong het publiek zo hard mee dat het bijn apijn deed aan je oren. Trappen in Amsterdam was goed, dit was een heel ander level.
Telkens als Bruce op het middenpodiu kwam wilde hij daar niet weg, hij voedde zich duidelijk met de energie van de pit, waardoor hijw eer harder ging, waardoor de pit weer harder. Deze wisselwerking zorde voor een ongekend krachtige performance, zoveel energie er daar vrij kwam.
Langzaam ging de show richting encores, helaas geen Jungleland als opener, maar gewoon BitU, misschien dan toch verderop? We hielden hoop op iets speciaals voor de het stadion waar Bruce zo een bijzonder band mee heeft.
Toen begon Glory Days, maar toen het wijd was voor de usual schtick, vroeg Bruce dit keer "Is it time to test the stadium yet, BAM daar hadden we de 1e hint naar T&S, toen Bruce vervolgens ook nog een bord uit het publiek pakte met "It`s timne to brak the stadium" kon het niet meer missen, we zouden de Stadium Breaker krijgen! Ik kan niet onder woorden brengen wat er gebeurde met het publiek toen ie dat bord pakte
Tijdens Tenth Avenue pakte ie ie dan ook nog een bordje waarop Twist & Shout stond en toonde dat vervolgens aan de band, waarna de pit en het gehele stadion nogmaals explodeerde.
Was het de beste versie ooit? Nee, maar net als met Racing was het een hint naar de Bruce van vroeger.
De laatste explosie kwam na "I`ll See You In My Dreams" daar sprak Bruce niet alleen de woorden, The E Street Band loves you, maar ook "We`ll Be Back" en dat was de allereerste keer deze tour

Wederom is bewezen dat Bruce een wel hele bijzonde band heeft met Goteborg en het Ullevi in het bijzonder, en we kunnen alleen maar hopen dat we `m daar nogmaals mogen zien, maar voor nu lijkt het erop dat het volgend De Friends Arena in Stockholm gaat worden.
Zo, ik hoop dat deze vorn van zelfhulp, door het van mij af te schrijven mij gata helpen om weer te landen naar deze magische week

Ik denk dezelfde landen als dit jaar, maar andere locaties.
Waarschijnlijk met Finland dan? ;) Denk dat ik er nu ook eentje in het buitenland ga meepakken.

Denk dat je Noorwegen trouwens wel kan afschrijven. Lees in het Noorse nieuws dat ze Bruce Springsteen (voor vanavond en overmorgen) bijna hadden misgelopen omdat ze geen plekken hebben met zoveel capaciteit, zeker nu Tons of Rock er net op zit. Zijn daar (lees: Oslo) nu bezig om plannen te maken voor de komende jaren om wel een grote locatie aan te leggen, maar zal nog veel tijd overheen gaan vanwege verzet bij bewoners en treuzelingen bij de gemeente. Andere locatie in Noorwegen lijkt me dan ook niet logisch, dus zie 't nog wel gebeuren dat ze Noorwegen inruilen voor Finland.

Waarschijnlijk met Finland dan? ;) Denk dat ik er nu ook eentje in het buitenland ga meepakken.

Denk dat je Noorwegen trouwens wel kan afschrijven. Lees in het Noorse nieuws dat ze Bruce Springsteen (voor vanavond en overmorgen) bijna hadden misgelopen omdat ze geen plekken hebben met zoveel capaciteit, zeker nu Tons of Rock er net op zit. Zijn daar (lees: Oslo) nu bezig om plannen te maken voor de komende jaren om wel een grote locatie aan te leggen, maar zal nog veel tijd overheen gaan vanwege verzet bij bewoners en treuzelingen bij de gemeente. Andere locatie in Noorwegen lijkt me dan ook niet logisch, dus zie 't nog wel gebeuren dat ze Noorwegen inruilen voor Finland.
Ik heb in Gothenburg vernomen dat Stockholm al gereserveerd is voor 2024.

• Verdrietig
Waarderingen: Rick1617899545
Ze komen terug in `24 met E Street band, aankondiging zou in oktober volgen
Diverse locaties liggen al vast
Cosmo Kramer Mind Blown GIF

Users who are viewing this thread