Gisteren weer een avond om nooit meer te vergeten. Zo blij met My hometown en The River die ik niet had verwacht, gezien er maar 2u30 geprogrammeerd stond - waar hij toch vlotjes over is gegaan. Dat Letter to you and Johnny 99 er uit vlogen, vond ik niet erg. De twee nieuwe nummers in de setlist zitten er ook op het juiste moment. Niet iedereen kent alle nummers en dan zijn deze twee toch heerlijk in het 'middenstuk' van de set.
Publiek was ook gewoon heel stil op de momenten dat het moet, je kon een speld horen vallen. TW Classic is niet het meest uitbundige publiek maar ik denk dat iedereen vollop genoot. Dat de show in het donker is, doet er ook goed aan.
Enige minpuntje: het geluid mocht iets luider waar wij stonden.
Wij hadden een bus gehuurd en alle vrienden hadden hun ouders mee. Het was een unieke ervaring, twee generaties die samen genieten.
Wat deze man en zij band blijven preseteren, het is fenomenaal. Hopelijk was dit niet mijn laatste Bruce concert. Ik heb echt geen idee wie hier kan aan tippen, en zal kunnen in de toekomst. Maar als het toch het laatste was, deze tour zal ik voor altijd koesteren.