Bruce Springsteen

shinchan03

Nieuw lid
3 nov 2021
3
0
Heeft er iemand hier interesse in een Golden Circle (FOS 1) kaartje voor Düsseldorf aanstaande woensdag, mag weg tegen de gekochte prijs. Het betreft een hardcopy kaartje. Ik zou eigenlijk met 2 broers gaan, naar 1 broer is helaas verhinderd.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Het was op 't geniale af op TW Classic vanavond hoor. Leek even een ingekorte "night 1" te worden. Letter To You geskipt, maar daarna My Hometown en The River. Fantastisch. Ook geen ondertiteling bij LMS en Dreams. Vind ik toch prettiger. Geweldige avond. Hij blijft verbazen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Het was op 't geniale af op TW Classic vanavond hoor. Leek even een ingekorte "night 1" te worden. Letter To You geskipt, maar daarna My Hometown en The River. Fantastisch. Ook geen ondertiteling bij LMS en Dreams. Vind ik toch prettiger. Geweldige avond. Hij blijft verbazen.
Jeeeh eindelijk die ondertiteling weg. Vind dat een soort onderschatting van je publiek alsof ze geen engels kunnen
 

Jean.

Playlistbediener
30 apr 2014
8
3
Gisteren weer een avond om nooit meer te vergeten. Zo blij met My hometown en The River die ik niet had verwacht, gezien er maar 2u30 geprogrammeerd stond - waar hij toch vlotjes over is gegaan. Dat Letter to you and Johnny 99 er uit vlogen, vond ik niet erg. De twee nieuwe nummers in de setlist zitten er ook op het juiste moment. Niet iedereen kent alle nummers en dan zijn deze twee toch heerlijk in het 'middenstuk' van de set.

Publiek was ook gewoon heel stil op de momenten dat het moet, je kon een speld horen vallen. TW Classic is niet het meest uitbundige publiek maar ik denk dat iedereen vollop genoot. Dat de show in het donker is, doet er ook goed aan.

Enige minpuntje: het geluid mocht iets luider waar wij stonden.

Wij hadden een bus gehuurd en alle vrienden hadden hun ouders mee. Het was een unieke ervaring, twee generaties die samen genieten.

Wat deze man en zij band blijven preseteren, het is fenomenaal. Hopelijk was dit niet mijn laatste Bruce concert. Ik heb echt geen idee wie hier kan aan tippen, en zal kunnen in de toekomst. Maar als het toch het laatste was, deze tour zal ik voor altijd koesteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
The River nu opeens een vast plekje in de setlist? Dat is wel bijzonder jammer en net te laat. Met drie shows in Nederland zou je daar toch ook wel een verrassing hebben verwacht.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
787
730
Mijn verslag van Bruce Springsteen, ik zeg nu al dat ik geen grote fan ben.

Eerste dik uur tot aan the river vond ik het eigenlijk maar redelijk. Pas op, allemaal rasartiesten, maar ik vond het wat routineus aanvoelen en waar wij stonden was het publiek ook wat aan het slabakken. Toen kwam the river en was er zo de eerste vonk, van de groep en van het publiek. Vanaf dat moment begon het alleen maar beter te gaan. Het helpt natuurlijk als je al uw grootste hits bij elkaar steekt. Ik had dan ook de indruk dat Bruce zelf ook veel meer op toerental kwam en je zag hem dan ook zichtbaar genieten. En het publiek rondom mij (waaronder mezelf) werd ook wakker. Laatste driekwartier was uitstekend!

Tevreden dat ik hem eens gezien heb in mijn leven, maar ik heb nu wel niet het gevoel dat ik hem per sé nog eens moet zien (wat ik overigens bij veel bands heb hoor). Score: 4/5
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
49
41
Iemand toevallig nog 2 tickets (zitplaatsen) over voor Düsseldorf? 😅
Ik wil zo graag The River horen.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
515
Enig idee hoelaat hij begint vanavond? Officieel gecommuniceerd is 19.00 maar dit lijkt mij erg vroeg?
Tot nu toe is hij telkens stipt op tijd begonnen aan z'n shows. 19u lijkt me inderdaad wat vroeg, maar het zal niet later zijn dan 19:15 is de verwachting..

Vandaag de verjaardag van Nils, benieuwd op welke wijze dit wordt gevierd op het podium :cool:
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
515
Wat een show gisteren! Blij met The Ties That Bind, My Hometown en natuurlijk The River :).

Bruce had er duidelijk zin in. Eerste keer golden circle deze tour en wat een ervaring. Op zo'n geringe afstand krijg je nog beter mee wat er allemaal op het podium gebeurt en de interactie tussen de verschillende bandleden. Het publiek in het voorvak zat er vanaf het eerste nummer erg goed in, evenals Bruce. Dit maal had hij geen opwarmperiode nodig zoals in Landgraaf wel het geval was. Natuurlijk wel een paar kleine missers (o.a. bij z'n eigen gitaarsolo en Stevie tijdens de gitaarmomenten in Thunder Road).

Geen sprake van Dutch Disease, maar wel van enorm warme omstandigheden (security deelde op een gegeven moment flesjes water uit en de nodige mensen zijn door de security opgevangen). Plus een Duitser die met de meest belachelijke verzoekbordjes was gekomen. Op een gegeven moment was hij op zoek naar z'n bordje Wrecking Ball toen Bruce het nummer al lang en breed was gestart :ROFLMAO: Topavond en beste show van de 4 die ik tot nu toe heb gezien deze tour!
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Was inderdaad een top avond.
3 uur lang genoten.
Met een andere openings nummer en idd my hometown en the river.
Achteraf heel erg blij met de veldkaarten in dusseldorf.
Veel beter dan in landgraaf.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken