Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al even thuis na 3 mooie dagen Werchter. De kleine opgehaald bij opa en oma en nu de balans opmaken.
Mijn top 5:
1. Tom Smith
2. Kingfishr
3. Franz Ferdinand
4. Reytons
5. Landmvrks
Mooi weekend gehad, al konden de headliners me niet overtuigen dit jaar.
Tom Smith met stipt op 1, wat een show. Kippenvel en het einde met tranen. Na 15+ keren Editors gezien te hebben, toch de liefde voor de band een beetje verloren. Na Pinkpop 2 weken terug het weer helemaal te pakken.
Lang geleden dat een artiest me zo wist te raken!
Op naar volgend jaar en dan weer lekker 4 volle dagen er tegen aan
Ontiegelijk stroom mensen naar Byrne, terwijl Barn en ver daarbuiten al vol is. A Perfect Circle staat voor ongeveer een frontvak te spelen. Kan door op de witte platen totaan het frontvak zonder problemen
Wat een drukte bij de Byrne. Sardientjes in blik is niet bepaald mijn smaak dus ik ga door naar het betere sloopwerk van House of Protection. En daarna Ethel Cain om me te laten verrassen.
Wat een drukte bij de Byrne. Sardientjes in blik is niet bepaald mijn smaak dus ik ga door naar het betere sloopwerk van House of Protection. En daarna Ethel Cain om me te laten verrassen.
Ontiegelijk stroom mensen naar Byrne, terwijl Barn en ver daarbuiten al vol is. A Perfect Circle staat voor ongeveer een frontvak te spelen. Kan door op de witte platen totaan het frontvak zonder problemen
Bij house of protection kun je het podium nog z.g a. op lopen.
APC ; daar kon je via rechts nog het voorvak in tot ff geleden, veld ver verspreid, grootste horde naar The Barn!