Bruce Springsteen

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
15
9
Dat is snel. Het valt me trouwens op dat bij alle audio's de vocals van Bruce best ver achterin de mix liggen. Misschien een manier om hier en daar wat "slijtage" te verbloemen.
Snel inderdaad, duurde bij bijvoorbeeld Rome een stuk langer. Ben wel eens benieuwd naar het verschil tussen die 2 registraties, naar mijn beleving was het publiek in Landgraaf veel minder betrokken
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik vind de timing wel raar. Heb je een tijdje vrij en dan de eerste show doe je precies hetzelfde en daarna ga je andere dingen doen, waarom die eerste niet dan
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.581
Ik vind de timing wel raar. Heb je een tijdje vrij en dan de eerste show doe je precies hetzelfde en daarna ga je andere dingen doen, waarom die eerste niet dan
Ja dit frustreert me wel een beetje eerlijk gezegd. Landgraaf een standaardshow en dan opeens gaan variëren. Leuk voor die bezoekers
 

shinchan03

Nieuw lid
3 nov 2021
3
0
Weet iemand hoe het parkeren is geregeld in Düsseldorf? Moet je daar vantevoren iets regelen of kun je gewoon die kant op.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
TW Classic nu. Kon net zonder probleem op rij 1 komen. Even getwijfeld, maar dan tot 22u geen eten, drinken en wc meer...

GC is t/m Simply Red open voor iedereen. Daarna gaat security mensen zonder bandje proberen weg te sturen. Dat wordt nog chaos. Staan tijdens Bruce dus makkelijk honderden mensen extra zonder bandje in de GC 🤣
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
TW Classic nu. Kon net zonder probleem op rij 1 komen. Even getwijfeld, maar dan tot 22u geen eten, drinken en wc meer...

GC is t/m Simply Red open voor iedereen. Daarna gaat security mensen zonder bandje proberen weg te sturen. Dat wordt nog chaos. Staan tijdens Bruce dus makkelijk honderden mensen extra zonder bandje in de GC 🤣
Ik las op FB gisteren dat ze bij P!NK vrij veel mensen zonder bandje gewoon hebben toegelaten, gewoon om te vullen.
Diegenen met een bandje (die dus meer betaald hadden) en die wat later in de cirkel wilden, stonden dus gewoon achter het gewone publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Ik las op FB gisteren dat ze bij P!NK vrij veel mensen zonder bandje gewoon hebben toegelaten, gewoon om te vullen.
Diegenen met een bandje (die dus meer betaald hadden) en die wat later in de cirkel wilden, stonden dus gewoon achter het gewone publiek.
Achter in de GC wel mag ik hopen?
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Ja dit frustreert me wel een beetje eerlijk gezegd. Landgraaf een standaardshow en dan opeens gaan variëren. Leuk voor die bezoekers
Niet iedereen was bij alle drie de shows in NL.
Zo was ik al blij dat ik een kaartje had voor Landgraaf want voor die badkuip was het niet gelukt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • tom93