Bruce Springsteen

Waarom dit niet?

TW Classic is echt verschikkelijk, dus ergens hopen dat het nog eens Bruce is daar, zo kan ik TWC gerust een jaartje skippen. Twee keer dezelfde show op dezelfde plek zien hoeft voor mij niet. Van geen enkele artiest trouwens.
T/W Classic is fantastisch ! Dit jaar Bruce 6 x gezien (Parijs, 2 x Arena, Landgraaf, T.W Classic en Düsseldorf). T/W Classic was 1 van de beste,

T/W Classic is fantastisch ! Dit jaar Bruce 6 x gezien (Parijs, 2 x Arena, Landgraaf, T.W Classic en Düsseldorf). T/W Classic was 1 van de beste,
Bruce zelf is (uiteraard!) fantastisch (al was het wel de 'minste' show dat ik van 'm zag).

Maar ik trek de sfeer van dat festival echt slecht, met al die dekentjes en belachelijke drukte. Om nog maar te zwijgen over de extreem lauwe reacties op de rest van het programma. Nog nooit zo'n apathisch praatpubliek meegemaakt als tijdens Jack Johnson (terwijl die echt zijn best deed om er wat an te maken). Ik stond daar redelijk vooraan en letterlijk iedereen rond me was aan het aperitieven, keuvelen, met de rug naar het podium,... Toen me echt niet kunnen inhouden en aan twee vrouwen gezegd dat concert al eventjes begonnen is.

Zet dit neer als los concert ipv Bruce deel uit te laten maken van een heel festival concept... Maar misschien ben ik iets te veel verwend na TWC22, toen was de sfeer echt veel beter op de weide en waren mensen ook echt enthousiast tijdens de andere acts op het (sterke) dagprogramma. Nick Cave was fenomenaal, maar evengoed ook Florence and the Machine, The Smile, Zwangere Guy, Sleaford Mods,...

2024 TOUR RUMORS:
Cork, Ireland. May 2024
Madrid, Spain. June 2024
Milan, Italy. June 1st and 3rd 2024.
Rock in Rio Lisbon, Portugal.
Werchter, Belgium. June 29th 2024.
Rotterdam, Netherlands. July 3rd and 5th 2024.
London 2024.
Lyon 2024.
Naples 2024.

:unsure:

In Lyon 2024 is dat eventueel tijdens Nuits de Fourvière? Of is die locatie te klein voor iemand als Bruce?

Waarom dit niet?

TW Classic is echt verschikkelijk, dus ergens hopen dat het nog eens Bruce is daar, zo kan ik TWC gerust een jaartje skippen. Twee keer dezelfde show op dezelfde plek zien hoeft voor mij niet. Van geen enkele artiest trouwens.
KBS is gewoon een drama qua venue. Enkel qua mobiliteit steekt dit erboven uit. Maar beperkte drank en eetstanden in het KBS, het abominabel geluid in die galmbak.
En tja aan de mensen kan je niet veel veranderen natuurlijk. TWC trekt over het algemeen een ouder publiek (Springsteen/Bon Jovi/GNR/Rolling Stones), dan krijg je al wat meer 50 plussers die de term weide aanzien als een strand waar je dekentjes moet over leggen. En ergens kan je hen dat ook niet kwalijk nemen.
Sfeer en beleving is zowel op die wei als in een Arena hit or miss. Wanneer je rond 10 mensen staat die intens genieten van wat er zich afspeelt ga je automatisch zelf een betere beleving hebben dan wanneer er 10 zandzakken naast je staan of erger. Dat is niet venue gebonden.

• Leuk
Waarderingen: zero
Awkward Cricket GIF

• Haha
Waarderingen: glider5
Woensdag zou de kaartverkoop al starten volgens deze “insider”. Dan komt er morgen een aankondiging. Anders klopt zijn hele schema niet …

Users who are viewing this thread