Bruce Springsteen

De laatste paar optredens zijn er steeds meer Tour Premieres gespeeld of nummers die dit jaar bijna niet zijn gespeeld. Geeft toch wel hoop dat volgend jaar niet dezelfde setlist zal zijn als dit jaar.

Onderstaande nummers zijn onder andere gespeeld:
Lonesome Day
Seven Nights to Rock
Sherry Darling
Atlantic City
Spirit in the Night
Two Hearts
Something in the Night
Jungleland
Jersey Girl

• Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel
Benieuwd of inderdaad die geruchten kloppen begin juli in de Kuip.
de ene keer zie ik Rotterdam en de andere keer Nijmegen voorbij komen, het wisselt steeds.

ik gooi de gok voorlopig op Goffertpark...

de ene keer zie ik Rotterdam en de andere keer Nijmegen voorbij komen, het wisselt steeds.

Ik ook, want de gok voor rdam is gebaseerd op het gerucht dat de kuip geboekt zou zijn voor 5 juli, maar dat ging over dit jaar volgens ij.
En nu gaat dat plots over volgend jaar

Laatst bewerkt:
Dit wordt op backstreets gezegd:
European Tour 2024: Possible announcement of dates next Tuesday, September 12. Possible dates: June 12 and 14 in Madrid (Metropolitan), San Sebastián (June 17) and perhaps Barcelona (Olympic) June 20 and 22. Let's cross our fingers.

Iemand anders bevestigd dit vervolgens

• Leuk
Waarderingen: PJ
Dit wordt op backstreets gezegd:
European Tour 2024: Possible announcement of dates next Tuesday, September 12. Possible dates: June 12 and 14 in Madrid (Metropolitan), San Sebastián (June 17) and perhaps Barcelona (Olympic) June 20 and 22. Let's cross our fingers.

Iemand anders bevestigd dit vervolgens
Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar de data voor NL en België.....

Of zou Nederland weer 3 shows krijgen net zoals dit jaar?? En dan nu 2 keer de Kuip, 1 keer Goffertpark....

Users who are viewing this thread