Bruce Springsteen

Op greasy lake gaat trouwens het verhaal dat de datums gelekt worden door een Dutch guy die in de industrie werkt....... Die heeft zijn weg naar festileaks nog niet gevonden dan..😂

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en DennisvdBr
Oef, worden drukke (Dure) tijden met mogelijk de Stones en Bruce in hetzelfde jaar! Kan Bruce niet eerst een nieuw album maken en dan in 2025 terug komen ;) Nee hoor grapje, laat maar komen!

Op greasy lake gaat trouwens het verhaal dat de datums gelekt worden door een Dutch guy die in de industrie werkt....... Die heeft zijn weg naar festileaks nog niet gevonden dan..😂
Hier op Festileaks werken er volgens mij genoeg in de industrie, maar dan niet de muziekindustrie 😉.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en PJ
Balen zeg, hopelijk pakt hij goed zijn rust en herstelt hij weer volledig. Wel opvallend dat het al de derde keer is dit jaar dat hij concerten moet verplaatsen in de USA.
Denk dat deze ook naar volgend jaar september verschoven zullen worden.

Damn... Dat zijn niet de berichten die ik wil lezen uit "kamp Bruce". Hopelijk snel weer de oude! Ik denk zeker dat dit een de touraankondiging in de weg gaat zitten.

Alle resterende shows voor september zijn geannuleerd vanwege een maagzweer. Hopelijk is hij weer snel de oude!

Benieuwd of dit de geplande touraankondiging nog in de weg gaat zitten…
Dit zou natuurlijk wel eens roet in het eten kunnen gooien. Hij wordt toch een dagje ouder. Vanwege contracten/verzekering in combinatie met hoge leeftijd komen de Stones en McCartney ook pas laat met bekendmaking van een tour. Als we pech hebben gaat het met Springsteen dezelfde kant op. Er is natuurlijk heel veel geld mee gemoeid.

• Verdrietig
Waarderingen: jaydee76
Balen zeg, hopelijk pakt hij goed zijn rust en herstelt hij weer volledig. Wel opvallend dat het al de derde keer is dit jaar dat hij concerten moet verplaatsen in de USA.
Denk dat deze ook naar volgend jaar september verschoven zullen worden.
Inderdaad , hij blijft maar sukkelen.Voldoende rust nemen, dit euvel komt graag terug.Had toch een vreemd gevoel bij zijn laatste nummer / I'll See You in My Dreams, hoeft niks te betekenen maar toch.... hopelijk snel weer de oude Boss.

Als Ik de berichten zo lees op greasy lake is er weinig hoop dat we die tourdata volgende week gaan krijgen.
Maar geen idee of "de bron" al iets heeft losgelaten op andere forums/twitter....

Als Ik de berichten zo lees op greasy lake is er weinig hoop dat we die tourdata volgende week gaan krijgen.
Maar geen idee of "de bron" al iets heeft losgelaten op andere forums/twitter....
Ik ben op Greasy Lake (alweer) totaal verbaasd over hoezeer de "fans" daar opnieuw met zichzelf bezig zijn ipv met het feit dat hun "held" serieus ziek is. Wat een idioten zitten daar toch. Bah.

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Ik ben op Greasy Lake (alweer) totaal verbaasd over hoezeer de "fans" daar opnieuw met zichzelf bezig zijn ipv met het feit dat hun "held" serieus ziek is. Wat een idioten zitten daar toch. Bah.
Ik denk ook dat er veel tussen zitten die enthousiast zijn over de nieuwe tour om een dag later te horen dat de bekendmaking langer oo zich laat wachten. Een maagzweer is vervelend maar komt ook wel goed.... Hij heet de beste dokters..

In oktober heeft hij helemaal geen optredens zie ik mu, dus hij kan nu wel goed bijkomen/ uitrusten.
Begin november is zijn eerste optreden weer. Dus wellicht wacht men tot dan met de nieuwe aankondiging voor 2024.

In oktober heeft hij helemaal geen optredens zie ik mu, dus hij kan nu wel goed bijkomen/ uitrusten.
Begin november is zijn eerste optreden weer. Dus wellicht wacht men tot dan met de nieuwe aankondiging voor 2024.
Ze hoeven niet te wachten natuurlijk. Dat wordt er nu door de fans en op de forums van gemaakt. Er is nog geen indicatie dat de aankondiging is uitgesteld...

Users who are viewing this thread