Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De F1-race in Imola aankomend weekend is gecanceld vanwege het noodweer aldaar. Imola ligt echt niet ver van Ferrara waar Bruce morgen zal spelen. Benieuwd of dat wel doorgaat.
Maar een mens gaat twijfelen door minder. Over 3,5 week is het zover. Enige reden die ik kan bedenken is dat de supportact een dezer dagen nog een eigen show heeft om te verkopen maar zou dan niet zo snel weten welke act dat moet zijn
Heb je het tijdschema gezien? De supportact krijgt max 3 kwartier, en dan een half uur ombouw.
Volgens mij bied dat slechts ruimte voor een wat kleinere act
In Italië heeft zijn vaste tourpromoter Claudio Trotta het voorprogramma geregeld. Hierbij een citaat uit zijn persconferentie van afgelopen week:
"On the opening acts: "Bruce only told me: ‘if you choose them, they're fine to me’. I selected them when gigs were already sold out: I chose them only as value for money, to give the audience something more. Sam Fender, in UK, plays stadiums as a headliner. When I asked him to open two Bruce gigs he said yes right away".
On tickets sold: 49,800 in Ferrara, 60,000 in Rome, and 70,000 in Monza. Rome and Monza could both have had bigger capacities (Monza even up to 100,000) but Trotta himself decided for limited capacities."
Ik denk zelf The Teskey Brothers. Support act van Bruce in Monza, zelf al in Nederland voor het Holland International Blues Festival en ruimte in de agenda voor 11 juni.
Ik denk zelf The Teskey Brothers. Support act van Bruce in Monza, zelf al in Nederland voor het Holland International Blues Festival en ruimte in de agenda voor 11 juni.
Als je onderstaande foto's ziet, zou ik liever een belletje wagen richting onze Sam Fender. Nog geen show in Nederland dit jaar en vindt het vast geen probleem om nóg een keertje in het voorprogramma te staan.
Mooi verslag , ook aardige setlist denk dat daar niet meer veel verandering in komt.Hoop dat het droog blijft in Landgraaf.Veel plezier alvast voor degenen onder ons die de shows in de Arena gaan bezoeken.