Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
De F1-race in Imola aankomend weekend is gecanceld vanwege het noodweer aldaar. Imola ligt echt niet ver van Ferrara waar Bruce morgen zal spelen. Benieuwd of dat wel doorgaat.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
632
304
Morgen naar Rome, zondag het concert daar. De weersverwachtingen zijn wel echt bagger, dus ben benieuwd of dat nog enige invloed zal hebben.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
572
262
Waar ligt het aan dat die supportact nog niet bekend is?(voor landgraaf) Deze zal toch al lang en breed geboekt zijn?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.845
12.591
Mojo geeft dat zelf aan... dus ja
Maar een mens gaat twijfelen door minder. Over 3,5 week is het zover. Enige reden die ik kan bedenken is dat de supportact een dezer dagen nog een eigen show heeft om te verkopen maar zou dan niet zo snel weten welke act dat moet zijn
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
784
498
Of het is een act die dat weekend ook in Grollo staat. Dat is nog niet uitverkocht dacht ik, wellicht dat ze daarom nog ff wachten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.201
2.178
Toch vreemd dat het zo lang duurt om de act bekend te maken zijn ze nog aan het zoeken....
Er is altijd wel iets beschikbaar. Geen idee in hoever een springsteen of zijn management hierover iets te zeggen hebben of krijgt Mojo cart blanche?
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
831
646
Er is altijd wel iets beschikbaar. Geen idee in hoever een springsteen of zijn management hierover iets te zeggen hebben of krijgt Mojo cart blanche?
In Italië heeft zijn vaste tourpromoter Claudio Trotta het voorprogramma geregeld. Hierbij een citaat uit zijn persconferentie van afgelopen week:

"On the opening acts: "Bruce only told me: ‘if you choose them, they're fine to me’. I selected them when gigs were already sold out: I chose them only as value for money, to give the audience something more. Sam Fender, in UK, plays stadiums as a headliner. When I asked him to open two Bruce gigs he said yes right away".

On tickets sold: 49,800 in Ferrara, 60,000 in Rome, and 70,000 in Monza. Rome and Monza could both have had bigger capacities (Monza even up to 100,000) but Trotta himself decided for limited capacities."
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
126
187
Laat Sam Fender maar door komen als voorprogramma hoor. Sluit mooi aan op zijn muziek, en is fan van Bruce, dus nee zal ie niet snel zeggen 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
831
646
Ik denk zelf The Teskey Brothers. Support act van Bruce in Monza, zelf al in Nederland voor het Holland International Blues Festival en ruimte in de agenda voor 11 juni.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
831
646
Bestaat er niet iets als te vaak in Nederland staan?
Het heeft ook niet mijn voorkeur hoor.

Als je onderstaande foto's ziet, zou ik liever een belletje wagen richting onze Sam Fender. Nog geen show in Nederland dit jaar en vindt het vast geen probleem om nóg een keertje in het voorprogramma te staan.

Fender 2.jpgFender 1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken