Bruce Springsteen

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
565
413
Heeft iemand een Spotify lijstje dat is bijgehouden met alle tracks van de Europese tour so far? Mijn dank is groot 😇
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Op dit moment zit er echt geen enkele variatie meer in de setlist helaas. Bij concerten in hetzelfde land zijn volgens mij alleen de eerste twee nummers anders.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Zwaar balen, staan meer nummers in waar ik minder mee heb dan omgekeerd. Kijk er niet zo heel hard meer naar uit eerlijk gezegd.
Eigen schuld natuurlijk, had maar niet moeten kijken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Op dit moment zit er echt geen enkele variatie meer in de setlist helaas. Bij concerten in hetzelfde land zijn volgens mij alleen de eerste twee nummers anders.....
ik heb alleen nog hoop op Burnin' Train (met name in Landgraaf ;) ), maar die hoop lijkt inmiddels vervlogen...
hou er rekening mee dat we die niet meer krijgen, kan het alleen maar meevallen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Zwaar balen, staan meer nummers in waar ik minder mee heb dan omgekeerd. Kijk er niet zo heel hard meer naar uit eerlijk gezegd.
Eigen schuld natuurlijk, had maar niet moeten kijken.
Heb een beetje hetzelfde. Tuurlijk wordt het goed, maar het is toch jammer. En dat
The River
mist, baal ik ook wel van (eerste keer Springsteen dus vandaar).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Rome was fantastisch! Wat is Bruce nog energiek op die leeftijd, bijna 3 uur gespeeld aan een stuk door en nog altijd heel goed bij stem. De locatie was natuurlijk ook fantastisch en het weer was ‘s avonds ook top. Een mooi plekje kunnen scoren aan de rechterkant vrij voorin. Helaas niet veel verrassends in de setlist en ik mis wel een paar klassiekers, maar hij heeft ook zoveel goede en bekende nummers dat ik het wel begrijp dat hij sommigen een keer niet doet.

De organisatie vond ik overigens wel matig. Maar 2 uitgangen, bij sommige bars kon je alleen met cash betalen of moest je je drankje ophalen met een bonnetje bij een bar verderop. Door de vele regen eerder die dag was het natuurlijk een enorme modderpoel, ook daar was niet echt op ingespeeld. Bij de ingang was het hectisch en kon je zo doorlopen zonder wat te laten zien.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Verwacht ook niet een heel andere setlist hier in Nl, ben allang blij dat ik hem weer kan zien en horen.Denk toch niet dat we nog heel veel grote tours van hem en de E street band gaan meemaken. Dus enjoys the fortcoming shows!!!.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Verwacht ook niet een heel andere setlist hier in Nl, ben allang blij dat ik hem weer kan zien en horen.Denk toch niet dat we nog heel veel grote tours van hem en de E street band gaan meemaken. Dus enjoys the fortcoming shows!!!.
precies dit!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ik had via FB aan Mojo gevraagd wanneer we iets over het voorprogramma in Landgraaf kunnen horen, dit was de reactie;

Hi, bedankt voor je bericht. Dit zal wat dichter bij het concert bekend worden gemaakt op de eventpagina!

Dus voor diegene die twijfelde er is dus wel een voorprogramma
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Inmiddels ook de Roll Call voor Amsterdam gestart. Mochten er mensen zijn die mee willen doen en niet hoeven te werken, kunnen jullie je melden in het Arena park (grasveld naast de AFAS) ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.885
Is het eigenlijk voor het eerst dat zijn setlist zo steady is? Hij is bijna in beton gegoten voor zijn doen. Was bij vorige tours toch zeker niet het geval.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Is het eigenlijk voor het eerst dat zijn setlist zo steady is? Hij is bijna in beton gegoten voor zijn doen. Was bij vorige tours toch zeker niet het geval.
Van de tours sinds de Reunion tour met de E street band is er op dit moment het minste variatie van alle tours.

Alsnog 57 nummers gespeeld in de tour, maar het valt op dat heel veel nummers slechts een keer zijn gespeeld en daarna niet meer zijn teruggekeerd in de setlist.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik had via FB aan Mojo gevraagd wanneer we iets over het voorprogramma in Landgraaf kunnen horen, dit was de reactie;

Hi, bedankt voor je bericht. Dit zal wat dichter bij het concert bekend worden gemaakt op de eventpagina!

Dus voor diegene die twijfelde er is dus wel een voorprogramma
"wat dichter bij het concert"

waarom zou Mojo dat doen?
dit kan eigenlijk 2 kanten op... enorme tegenvaller of een enorme meevaller?
riekt zowat naar een act die in Grollo is vlak voor de Landgraaf show, of Mojo heeft een konijn in de hoge hoed
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
"wat dichter bij het concert"

waarom zou Mojo dat doen?
dit kan eigenlijk 2 kanten op... enorme tegenvaller of een enorme meevaller?
riekt zowat naar een act die in Grollo is vlak voor de Landgraaf show, of Mojo heeft een konijn in de hoge hoed
Ik denk zelf een act die in Grollo staat, anders is het wel heel apart waarom ze zo lang wachten met het bekendmaken van de act.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.408
1.914
Wat je ook doet, niet naar de setlist kijken is de boodschap ja. Dan maakt het niet uit of hij zijn setlist verandert of niet.
Bij de Boss kan je dat in principe wel doen, met in het achterhoofd dat het altijd een ander set was. Nu is het wel jammer natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken