Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.397
2.923
IMG-20230708-134731-229.jpg
Wel vet gaaf om het "vandaag is de dag" shirt te zien! Compliment!🤘🤘🥳💥
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel, Brian en PJ

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.397
2.923
Als het morgen door gaat..... ik hoop van wel natuurlijk.... Veel volk al naar huis zo te zien. Porcupine Tree net begonnen.....
Snap de zorgen met morgen code Oranje. Hoop dat dat jullie bespaart blijft en dat het nog een fijne laatste dag wordt. Onweer en storm op een festival is het laatste wat je wil.🤞🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel, Brian en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
Snap de zorgen met morgen code Oranje. Hoop dat dat jullie bespaart blijft en dat het nog een fijne laatste dag wordt. Onweer en storm op een festival is het laatste wat je wil.🤞🤞
Update vanuit Bospop om 10 uur of het doorgaat
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Pff wauw. Dagje doorkomen in de bloedhitte, met af en toe een vermakelijke act. Maar allemaal in dienst van een onvergetelijk tweeluik. Riverside en Porcupine Tree, wát een bands! Ik zit nu met een heel voldaan gevoel op de camping.

Morgen een wat uitgebreider verslag, maar voor nu alvast een welgemeend dankjewel aan de forumleden die deze toch al prachtige dag nog een stukje mooier hebben gemaakt. Dennis, Moniek, Cootje, Brian, Jos en Nikita, jullie zijn toppers!

En voor de mensen die morgen ook willen gaan, ik ga keihard voor jullie duimen dat het toch een beetje mee gaat vallen met het weer.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.844
Topbeslissing om pas vanaf 20.30 uur aanwezig te zijn. Ray Wilson vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Live soms ook vermakelijk, maar nog vaker hilarisch. Riverside top subheadliner met een enthousiaste show. Daarna PT wederom bizar goed. Heerlijke avond en alles trouwens tot in de puntjes geregeld op het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Riverside en porcupine tree. Wat een combo.

Of het voor veel mensen een goede combo was, niet echt he. Het was rustiger dan met Simply Red gisteren. Iedereen die er was, had gelukkig wel aandacht voor de band.

Vandaag ook vermaakt met tja, wat eigenlijk? Ray Wilson vond ik veel te braaf, chic teveel met het publiek bezig, live wel prima van een afstandje, Rowwen heze is geinig in Limburg, voltage was goed maar te heet. Die hitte zeg. Poeh.

Heel benieuwd wat er morgen besloten gaat worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
De organisatie heeft de zondag van Bospop afgelast. Jammer maar het is niet anders....verstandige beslissing..
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
De organisatie heeft de zondag van Bospop afgelast. Jammer maar het is niet anders....verstandige beslissing..
Nog niet zeker, toch? Staat op de socials dat ze die beslissing naar 11u hebben verschoven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Op fb staat beslissing om 11u, op de site afgelast (maar bericht wil niet laden). Denk dat het bericht al klaar stond voor de zekerheid en dat die om 11u komt
 

SureD

Playlistbediener
12 jun 2023
33
24
Dat denk ik ook - een 404 of een database error - lijkt me een bericht dat te vroeg live is gegaan… even tot 11.00 wachten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
Dat denk ik ook - een 404 of een database error - lijkt me een bericht dat te vroeg live is gegaan… even tot 11.00 wachten
Ja klopt, al kreeg ik ook een pushmelding. Die hebben ze er ook te vroeg uitgegooid dan... Voor de zekerheid nog maar even afwachten...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Ongelooflijk zonde zeg. Maar denk wel de meest verstandige beslissing.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken