Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
Eerste dagje trouwens. Clouseau verassend heel goed. Simply Red ook heel goed, minder verassend. Ragnbone man, tja. Gewoon niet voor mij denk ik. Analogues was een leuk Beatles karaoke uurtje. Warm weer trouwens. Gisteren al, vandaag nog erger.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel, PJ en SureD

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Inmiddels ook niet meer, snap echt niet welke logica er hier achter zit. Overigens kan ik er ook met m'n verstand niet bij hoe er nog altijd secondhand tickets voor een hogere prijs verkocht werden op ticketswap en ticketmaster.
Commercieel gezien niet hun beste zet.
Gisteren was het een rush op TicketSwap voor een vrijdagticket, want doordat ze de voorverkoop hadden afgesloten, creëren ze de illusie dat ze uitverkocht waren.

Ze proberen 5 EUR meer uit een ticket te halen aan de kassa, maar in de praktijk lopen ze zo veel potentiële bezoekers mis die lastminute wilden komen...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
IMG-20230708-134731-229.jpg
 

SureD

Playlistbediener
12 jun 2023
48
43
We waren vorig jaar op PP en toen was het ook warm - maar poeh it ain’t half hot Mum… wellicht vandaag al onweer
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
We waren vorig jaar op PP en toen was het ook warm - maar poeh it ain’t half hot Mum… wellicht vandaag al onweer
Het weer houden ze goed in de gaten. Morgen even afwachten maar ik ving aan de bar op dat ze het mogelijk ergens even stil leggen als het onverantwoord wordt. Vandaag gaat alles wel door volgens planning. Nu richting hoofdpodium voor Rowwen Heze!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: SureD

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
LIVE is een feestje momenteel. Andere band alleen twijfel ik over de bassist. Dat is volgens mij een officieel lid van LIVE. Maar dat weet DennisvdBr wel..... Ray Wilson was een dikke 10 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: SureD

SureD

Playlistbediener
12 jun 2023
48
43

Ik hoop toch dat het gewoon doorgaat - PP 2014 meegemaakt - ging ook goed
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066

Ik hoop toch dat het gewoon doorgaat - PP 2014 meegemaakt - ging ook goed
Laten we hopen dat het meevalt. Morgen de nieuwsberichten maar even in de gaten houden. Nu klaar voor Porcupine Tree 👌
 
  • Leuk
Waarderingen: SureD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken