Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Las zojuist op de website van Bospop dat de maximale capaciteit 25.000 is en dus niet 35.000. Dan valt rond de 15.000 nog altijd tegen, maar toch iets minder dramatisch.
klopt...

Op de site staat 25.000, echter in dat interview laatste zei Verkennis dat het maximale aantal "opgerekt" kan tot 35.000 maar dat dan het maximale van het terrein bereikt is


Edit: het exacte stukje tekst is
"Het festivalterrein in het buitengebied van Weert, langs de A2, is de afgelopen jaren steeds voller geworden, al is er volgens de organisatie nog een beperkte groei mogelijk. Maar met 35.000 gasten per dag is de grens wel bereikt, zegt Verkennis."
https://archive.ph/lfzk8
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Op ticketmaster.nl kan je blijkbaar geen tickets meer bestellen momenteel?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
klopt...

Op de site staat 25.000, echter in dat interview laatste zei Verkennis dat het maximale aantal "opgerekt" kan tot 35.000 maar dat dan het maximale van het terrein bereikt is


Edit: het exacte stukje tekst is
"Het festivalterrein in het buitengebied van Weert, langs de A2, is de afgelopen jaren steeds voller geworden, al is er volgens de organisatie nog een beperkte groei mogelijk. Maar met 35.000 gasten per dag is de grens wel bereikt, zegt Verkennis."
https://archive.ph/lfzk8
Ja, maar dat is voor de editie van dit jaar toch niet meer relevant?
Ben eerder benieuwd naar hun break-even aantal als 25.000 de huidige standaard maximale capaciteit is.
Met 35.000 als uiterste capaciteit zie ik Iron Maiden wellicht nog wel gebeuren. Op het oude terrein ooit gezien, weliswaar met Blaze, maar wel een toffe en uitverkochte editie toen.
 
Laatst bewerkt:

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Op ticketmaster.nl kan je blijkbaar geen tickets meer bestellen momenteel?
Jawel?
Snap vooralsnog niet waarom er alleen tickets hoger dan origineelprijs online kunnen staan. Niet uitverkocht, 35 graden.. Je zou wel wat lagere bedragen verwachten.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Ik ga morgenavond met mijn clubje al naar de camping en blijkbaar kan ik dan bij die 24-uurs tent. Toch maar even die Led Zeppelin tribute kijken dan! Onverwachte meevaller.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Jawel?
Snap vooralsnog niet waarom er alleen tickets hoger dan origineelprijs online kunnen staan. Niet uitverkocht, 35 graden.. Je zou wel wat lagere bedragen verwachten.
Lukt het bij jou wel? Ik krijg "er ging iets mis" op Ticketmaster.
Viel mij ook op dat de tickets op Ticketswap opeens zo snel verkocht werden voor morgen, dus daarom dat ik eens ging kijken op Ticketmaster en daar geraak je er niet door.

Was eigenlijk vooral aan het hopen om een ticket aan lagere prijs te kunnen scoren.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Vreemd, ik kan wel gewoon 'n kaartje kopen...

M'n bolderkar is geladen, morgen op tijd richting Weert en dan begint om 15u m'n eerste dienst.
Tussendoor iets van Aynsley Lister, Clouseau (guilty pleasure) en miss iets van Musest meepikken en bij Simply Red sta ik te genieten achter de bar. 😊

Iedereen veel plezier en wellicht tot bij de meeting (of ergens anders)!
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Kan ook alle tickets op TM nog kopen. Bijzonder dat op TS erg weinig tickets te krijgen zijn. Beschikbare tickets zelf vrijwel allemaal duurder dan op TM (succes met verkopen dan). Wellicht toch veel last-minute beslissers.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
199
50
Porcupine tree is ook geen trekker natuurlijk. de vorige keer Wilson als headliner stonden er denk ik ook niet meer dan een paar duizend man aan het eind van de show.
(ik ben zelf dan weer wel blij met Zucchero maar het is inderdaad de vraag of je die als headliner moet boeken)
Was het beter geweest als Lionel Richie hier zijn (enige) show had gegeven? (ipv Groningen)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Misschien volgend jaar The Eagles binnenhalen op Bospop.

Volgens mij waren er in 2022 zo'n 30.000 bezoekers in Gelredome (of was dat de keer er voor??)
Zou een uitverkochte dag op Bospop opleveren imo?
Lijkt me ook wel een passende headliner? toch...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Misschien volgend jaar The Eagles binnenhalen op Bospop.

Volgens mij waren er in 2022 zo'n 30.000 bezoekers in Gelredome (of was dat de keer er voor??)
Zou een uitverkochte dag op Bospop opleveren imo?
Lijkt me ook wel een passende headliner? toch...
Dat soort headliners hebben ze absoluut nodig om voldoende bezoekers te trekken.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
die melding krijg ik nu ook, voor de vrijdag tickets tenminste...

(misschien alleen nog dagkassa verkoop vanaf nu?)
Vreemd dat ze nu de stekker uit hun voorverkoop trekken. Zo missen ze nog meer bezoekers... 🙄
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken