Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

SureD

Playlistbediener
12 jun 2023
48
43
We zijn er - zoals altijd gezellig! Publiek nu al een verademing ten opzichte van Bruce in Landgraaf
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
925
Zaterdagtickets kan wel nog: https://www.ticketmaster.nl/event/bospop-2023-dagkaart-zaterdag-tickets/287581

Maar de vrijdag, zondag en weekend tickets hebben ze stopgezet. Alleen dagtickets aan de deur dus nog, voor 5 euro meer.
Denk dat het ook de bedoeling was dat de zaterdagtickets worden stopgezet, maar ze dat zijn vergeten. De Bospop site geeft ook aan dat de online verkoop is gestopt.

Ik heb nog geen ticket voor morgen. Wordt een Swapje of aan de deur (helaas). Vriend van me heeft mij vanmiddag op Ticketswap afgetroefd: hij is morgen voor €68 binnen.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Inmiddels ook niet meer, snap echt niet welke logica er hier achter zit. Overigens kan ik er ook met m'n verstand niet bij hoe er nog altijd secondhand tickets voor een hogere prijs verkocht werden op ticketswap en ticketmaster.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Inmiddels ook niet meer, snap echt niet welke logica er hier achter zit. Overigens kan ik er ook met m'n verstand niet bij hoe er nog altijd secondhand tickets voor een hogere prijs verkocht werden op ticketswap en ticketmaster.
Dat valt me vaker op bij TS. Je zou zeggen dat last-minutes tickets voor bijna niks weggaan.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
925
Inmiddels ook niet meer, snap echt niet welke logica er hier achter zit. Overigens kan ik er ook met m'n verstand niet bij hoe er nog altijd secondhand tickets voor een hogere prijs verkocht werden op ticketswap en ticketmaster.
Bovenstaande link werkt gewoon nog. En inderdaad, mensen die op Ticketswap meer betalen voor een niet-uitverkocht evenement begrijp ik ook totaal niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Dan is mijn voorstel bij deze:
13:00 verzamelen bij de laatste P van de bospop.
13:10 naar de tap van cootje waar ze dan staat voor een proost moment.
Misschien ergens tussendoor zelfs een groepsfoto maken ;)
dus 13:00 13:30 bij de laatste P...

ik moet nog even inschatten hoe laat ik in de auto stap. Om een of andere reden verreken ik me qua tijd telkens op het omrijden naar de parkeerplaats en de wandeling van de parking naar het terrein 🙈 en wil eigenlijk Voltage wel mee pakken.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
dus 13:00 bij de laatste P...

ik moet nog even inschatten hoe laat ik in de auto stap. Om een of andere reden verreken ik me qua tijd telkens op het omrijden naar de parkeerplaats en de wandeling van de parking naar het terrein 🙈 en wil eigenlijk Voltage wel mee pakken.
Was het niet een half uur later geworden ivm Tracksack?
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Hi all, vraagje. Er is volgens mij geen aparte topic voor Guns N Roses komende dinsdag. Weten jullie of de parkeerplaats ver van het terrein (lopend) is?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ik moet nog even inschatten hoe laat ik in de auto stap. Om een of andere reden verreken ik me qua tijd telkens op het omrijden naar de parkeerplaats en de wandeling van de parking naar het terrein 🙈 en wil eigenlijk Voltage wel mee pakken.
gered,, lekker aftrappen met Voltage
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Misschien volgend jaar The Eagles binnenhalen op Bospop.

Volgens mij waren er in 2022 zo'n 30.000 bezoekers in Gelredome (of was dat de keer er voor??)
Zou een uitverkochte dag op Bospop opleveren imo?
Lijkt me ook wel een passende headliner? toch...
Zeker alleen Eagles doen nooit festivals voor zover ik weet. Staan enkel in arena's... Roger Waters zou misschien een optie zijn maar daarvoor geld eigenlijk hetzelfde verhaal.... Verder ben ik ook onderweg met de vriendengroep. Kijk erg uit naar LIVE Porcupine Tree en Ray Wilson vandaag...
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
In de tent staat al heel veel materiaal klaar voor Stahlzeit, dat wordt knallen 🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken