Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Benieuwd hoe het op het terrein gaat verlopen komend weekend. Vrijdag en zaterdag toch wel érg warm, 'tegenvallende kaartverkoop, de nieuwe tributes stage en het feit dat de 24-uurs tent alleen voor bezoekers met een kaartje bereikbaar is maken het wel een interessante editie.

Financieel gezien misschien niet de meest gunstige in elk geval....
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Benieuwd hoe het op het terrein gaat verlopen komend weekend. Vrijdag en zaterdag toch wel érg warm, 'tegenvallende kaartverkoop, de nieuwe tributes stage en het feit dat de 24-uurs tent alleen voor bezoekers met een kaartje bereikbaar is maken het wel een interessante editie.

Financieel gezien misschien niet de meest gunstige in elk geval....
Die gaan in de rode cijfers want ze rekenen natuurlijk op minimaal 20.000 bezoekers per dag. Minder volk betekend ook dat er minder besteed wordt. Ook de omzet in de 24 uurs tent zal vele malen minder zijn nu ze de plaatselijke bezoekers niet meer hebben.
Benieuwd hoe ze het volgend jaar allemaal gaan indelen. Eerst maar weer eens deze editie overleven 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik weet nog geen eens wat ik bedoel met dat segment hoger, maar wel meer grote namen, ja. Denk dat een Depeche Mode inderdaad wel zou kunnen werken. Maar inderdaad, die ga je niet boeken. Bands als Snow Patrol en Keane verkopen bij lange na niet genoeg om bovenaan de line-up staan.

Logischer, en wellicht ook spijtiger aangezien ik me niet kan voorstellen dat Mojo zich er dan blijft mee bemoeien, is dat Bospop terug moet naar een festival met maximaal 20.000 bezoekers. Dan zijn namen als Snow Patrol ook gelijk geen probleem meer.
Denk dat je daar wel een punt hebt met misschien wat verkleinen. Festival is net geen servet en net geen tafellaken. Te klein voor de Gnr van deze wereld en te groot om vol te lopen met Keane en Simply Red. Hoop wel dat ze aan de roots trouw blijven en niet teveel de Skyradio route pakken van vorig jaar om kaarten te verkopen. Daar zijn al genoeg festivals voor
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
edit: overigens 2500 dagkaarten voor Simply Red dag... dat is wel heel somber!
Ik was (ben) vrijdag met Simply Red ook aan het overwegen, maar 92 EUR voor een goede naam met een matige undercard vind ik gevoelsmatig net iets te veel.
Misschien dat anderen ook zo denken?
Laat ons zeggen dat een 65 EUR (70 max) mij wel meteen had kunnen doen overtuigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Geen idee of het meespeelt maar andere jaren kon je ook combitickets kopen. Voor 2 dagen, zaterdag en zondag. Nu ben je verplicht om 2 dagtickets te kopen. Geen idee of er qua prijs verschil in zat. Ik regelde nooit de tickets voor onze groep....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Het wordt zaterdag helaas onzinnig warm :( 7 graden minder had ik niet erg gevonden.
voordeel is dan wel dat er maar heel weinig mensen aanwezig zijn.
vrijdag 10.000 en zaterdag / zondag zo'n 14.000

volgens mij kan een behoorlijk deel van het publiek redelijk lang/veel in de tent blijven hangen, zal dus wel druk worden bij Stahlzeit ! 🔥

(wat zou de capaciteit van de tent zijn eigenlijk?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Met dergelijke temperaturen, een volle zon en veel mensen dicht op elkaar is een tent ook niet echt waar je wilt zijn. Daar ontstaat een soort broeikaseffect en is de gevoelstemperatuur nog een stuk hoger dan buiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
fyi, alvast voor aanstaande weekend...
voor wie morgen/vanavond al daar is HEUL VEUL PLEZIER!!
voor zaterdag, ik ben te herkennen aan onderstaand grijs +LIVE+ shirt... en ik denk geen roze maar een legerprint buckethat ;)


1688635246457.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Las zojuist op de website van Bospop dat de maximale capaciteit 25.000 is en dus niet 35.000. Dan valt rond de 15.000 nog altijd tegen, maar toch iets minder dramatisch.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Las zojuist op de website van Bospop dat de maximale capaciteit 25.000 is en dus niet 35.000. Dan valt rond de 15.000 nog altijd tegen, maar toch iets minder dramatisch.
Normaal is de capaciteit volgens mij 30.000, kan ook 35 zijn. Maar dan hebben ze het terrein wat aangepast aan de (verwachte) kaartverkoop denk ik. Veel kaarten zullen er aan de kassa wel niet meer verkocht worden met temperaturen van boven de 30 graden...
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Normaal is de capaciteit volgens mij 30.000, kan ook 35 zijn. Maar dan hebben ze het terrein wat aangepast aan de (verwachte) kaartverkoop denk ik. Veel kaarten zullen er aan de kassa wel niet meer verkocht worden met temperaturen van boven de 30 graden...
Ik vrees ervoor. Vooral de zondag is niet te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken