Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Ik ga proberen iedereen te vriend te houden. Zullen we de meeting verplaatsen naar 13:30 en laten duren tot (minimaal) 14:00? Iedereen die träcksäck wil zien kan wat later aansluiten, iedereen die ten times a million wil zien kan eerder weg en Bart kan iets langer uitslapen;)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Ik ga proberen iedereen te vriend te houden. Zullen we de meeting verplaatsen naar 13:30 en laten duren tot (minimaal) 14:00? Iedereen die träcksäck wil zien kan wat later aansluiten, iedereen die ten times a million wil zien kan eerder weg en Bart kan iets langer uitslapen;)
Mooi compromis!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
aan de poll te zien 'moeten' er wel nog wat mensen overgehaald worden naar de Festileaks Meeting te komen ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Gisteren m'n spullen opgehaald, de borden staan hier al, het belooft geweldig weer te worden, maw ik heb er ZIN IN!!!! 😎🍻

(Bospopmunten zijn 3,20 en niet geldig tijdens GnR, munten zijn dan 3,50)
3,20 per muntje, kijk eens aan. Goedkoopste festival sit jaar!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Kaartverkoop valt dus tegen. Verbaast me niet helemaal, maar toch ook weer wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Zou je het artikel kunnen plaatsten, ik kan hem helaas niet lezen.

Verbaast me ook niet helemaal. Voor die vrijdag is Simply Red de enige echte publiekstrekker. Rag n Bone man wel over het hoogtepunt heen. Die zaterdag is best stacked, maar Chic was wel op veel plekken te zien de laatste jaren, Live heeft de aandacht van de reünie tour wel gehad en Porcupine Tree is best specifieke muziek. Deze 3 acts hebben natuurlijk ook niet veel raakvlak qua publiek. De zondag is een fijne blues dag met Joe Bonamassa als grote naam. Zucchero is niet heel lang geleden en werd toen niet met gejuich ontvangen. Die herhaling snap ik nog steeds niet helemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Zou je het artikel kunnen plaatsten, ik kan hem helaas niet lezen.

Verbaast me ook niet helemaal. Voor die vrijdag is Simply Red de enige echte publiekstrekker. Rag n Bone man wel over het hoogtepunt heen. Die zaterdag is best stacked, maar Chic was wel op veel plekken te zien de laatste jaren, Live heeft de aandacht van de reünie tour wel gehad en Porcupine Tree is best specifieke muziek. Deze 3 acts hebben natuurlijk ook niet veel raakvlak qua publiek. De zondag is een fijne blues dag met Joe Bonamassa als grote naam. Zucchero is niet heel lang geleden en werd toen niet met gejuich ontvangen. Die herhaling snap ik nog steeds niet helemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Brian

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Welke versie van Live krijgen we eigenlijk zaterdag? Ed met anonieme muzikanten of de originele band?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Eerlijk artikel wel. Die zaterdag toch mooi 7000 kaarten. Wordt gezellig druk dus maar niet te vol, heel fijn!
14.500 bezoekers op de zaterdag. Volgens mij ligt het maximum rond de 30.000 tot 35.000. Zal dus best rustig zijn. Fijn vooraan staan bij Riverside en Porcupine Tree.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Welke versie van Live krijgen we eigenlijk zaterdag? Ed met anonieme muzikanten of de originele band?
Andere muzikanten. Staat ook in de beschrijving van Tivoli, als ik me niet vergis.

Verkoop is dus echt ver ondermaats. Au. Net aan tienduizend op de vrijdag en 15.000 op zaterdag en zondag. Ben benieuwd hoe ze ervoor gaan zorgen hoe dat volgend jaar niet gaat gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Ze zullen iig grotere headliners moeten hebben. Aerosmith of Bon Jovi, maar die zijn mogelijk iets te prijzig.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Andere muzikanten. Staat ook in de beschrijving van Tivoli, als ik me niet vergis.

Verkoop is dus echt ver ondermaats. Au. Net aan tienduizend op de vrijdag en 15.000 op zaterdag en zondag. Ben benieuwd hoe ze ervoor gaan zorgen hoe dat volgend jaar niet gaat gebeuren.
Is het weer zo ver met Ed ja?

Dit valt meer tegen dan ik had verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.252
Is het weer zo ver met Ed ja?

Dit valt meer tegen dan ik had verwacht.
Ja, maar klinkt alsof het anders ligt dan de eerdere bezettingen. Maar goed, dat kan ook gewoon een makkelijk excuus zijn. Je weet het nooit.
Voor deze tour is de originele bezetting van de band niet beschikbaar vanwege diverse omstandigheden, dus Ed heeft een groep muzikanten gekozen die deel uitmaken van de uitgebreide familie van de band: gitarist Zak Loy (die al 10 jaar bij Ed en +LIVE + is), drummer Robin Diaz (voormalig Hole-lid dat twee jaar met de band optrad) en bassist Chris Heerlein (die zes jaar in de soloband van Ed speelde).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Oh wow, maar 15.000 mensen op dat terrein, terwijl de organisatie zegt dat ze 'er 30.000 kwijt kunnen herbergen zonder dat het overvol wordt'..

Klote voor de organisatie, maar da's qua comfort wel een lekkere meevaller.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.049
Ik twijfel nog altijd om de zaterdag te gaan. Moet nog wel iets aan de weersvoorspelling veranderen dan. 33 graden vind ik al heftig, maar al helemaal als het gepaard zou gaan met onweer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken