Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Ik sta vrijdag en zaterdag achter de bar bij de rode pijl, ik weet nog niet bij welk tappunt, maar gezellig als jullie 'n drankje komen doen!!!
Bekijk bijlage 5796
Dan is mijn voorstel bij deze:
13:00 verzamelen bij de laatste P van de bospop.
13:10 naar de tap van cootje waar ze dan staat voor een proost moment.
Misschien ergens tussendoor zelfs een groepsfoto maken ;)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Dan is mijn voorstel bij deze:
13:00 verzamelen bij de laatste P van de bospop.
13:10 naar de tap van cootje waar ze dan staat voor een proost moment.
Misschien ergens tussendoor zelfs een groepsfoto maken ;)
Leuk idee! Ik ga mijn best doen. Maar waarom op de laatste Parkeerplaats verzamelen en niet gewoon op het terrein?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
misschien rare vraag, maar tbv de meeting-commissie, waarom is de Bospop meeting niet tijdens Ten Times A Million / ca 14:00?
op dat moment speelt het festival zich in de tent af, misschien ook wat rustiger op de meeting locatie?

asking for a friend?
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Weersoverzichten waren gisteren nog perfect; 24/25 graden met een briesje. Nu lijkt het toch weer richting de 30 graden te gaan... kan gelukkig in de komende week nog veranderen.
intussen nog steeds warm maar ook regen (onweer). Ook dat kan gelukkig nog veranderen...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
misschien rare vraag, maar tbv de meeting-commissie, waarom is de Bospop meeting niet tijdens Ten Times A Million / ca 14:00?
op dat moment speelt het festival zich in de tent af, misschien ook wat rustiger op de meeting locatie?

asking for a friend?


Ik vind het prima, kan ik er ook bij zijn! 😊
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
intussen nog steeds warm maar ook regen (onweer). Ook dat kan gelukkig nog veranderen...
Volgens de weerman die ik volg (Ruben Weytjens) zit er wel een zekerheid aan hoge temperaturen vanaf vrijdag. Temperaturen in de avond lijken gelukkig wel snel te dalen. Desnoods ga ik alleen in de avond voor Riverside en Porcupine Tree, mocht het overdag gruwelijk heet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
misschien rare vraag, maar tbv de meeting-commissie, waarom is de Bospop meeting niet tijdens Ten Times A Million / ca 14:00?
op dat moment speelt het festival zich in de tent af, misschien ook wat rustiger op de meeting locatie?

asking for a friend?
Ik vind het prima maar dan ben ik er waarschijnlijk niet of alleen kort bij. Ten Times a Million wil ik wel even meepakken, zal de groep waarmee ik ben ook wel leuk vinden.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ik zou het jammer vinden als de meeting verplaatst word naar 14:00 omdat ik Ten times a million graag zou willen zien en er daardoor niet bij zou kunnen zijn. Ik hoop dat de meeting om 13:00 kan blijven staan 🤞. Ander voorstel zou zijn om te meeten tijdens Rowen Heze maar dan kon ook niet iedereen aansluiten hè dacht ik?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken