Bospop 2021 - Nieuws en Geruchten

Zag nu net op de site van Joe Bonamassa dat hij in de laatste week van juli in Amerika staat en half augustus in Europa. Aangezien Bospop weer half juli is vraag ik me af of hij constant heen en weer blijft gaan tussen Europa en Amerika.. is niet echt logisch....

Dat zou dan wel een flinke teleurstelling zijn voor mij als Joe niet komt. Die staat echt ergens bovenaan mijn lijstje met artiesten die ik nog eens live wil zien. Maar ik geef de moed ook nog niet op: er zit best een gaatje tussen de eerste Amerikaanse datum en het geplande weekend voor Bospop/North Sea Jazz

Het zou inderdaad een flinke domper zijn als we dit moeten gaan missen ja... hopelijk gaan we het beleven.... heb hem al een aantal keren live gezien en dat verveeld nooit... geweldige muzikant.

Ik hoop vooral dat Passenger weer van de partij is. Ook die staat nog niet bij de herbevestigde namen. Wel blij met Roger Hodgson!

Verder hoop ik op een herkansing voor Snow Patrol. Die heb ik vorig jaar écht gemist, ondanks Toto.

Ik hoop vooral dat Passenger weer van de partij is. Ook die staat nog niet bij de herbevestigde namen. Wel blij met Roger Hodgson!

Verder hoop ik op een herkansing voor Snow Patrol. Die heb ik vorig jaar écht gemist, ondanks Toto.

Mag van mij ook hoor, Snow Patrol nog niet live gezien dus dat wil ik wel eens beleven...

bas2204 wrote:

DennisvdBr wrote:

PJ wrote:
Ik denk niet dat ticketmaster een mail gaat rondsturen met foute info mbt de line up. Zal echt wel kloppen. Moet alleen nog door Bospop zelf bevestigd worden..

Er is ook geen rectificatie-mail gekomen van Ticketmaster.
Daarbij stond in de mail van Ticketmaster ook al Melissa Etheridge, de mail van Ticketmaster is verzonden circa 15 minuten na de de bekendmaking door Bospop zelf, waarna ze zelf Etheridge nog toegevoegd hebben op site en de sociale media-berichten.

Misschien is uitsluitsel hierover een kwestie van enkele dagen wachten, wellicht vandaag al?

Het is sowieso vreemd dat ze beiden met een ander lijstje namen communiceren. Op het lijstje van Ticketmaster ontbreken ook namen die Bospop zelf juist wel weer heeft aangekondigd. Je zou eigenlijk zeggen dat ze daar beiden niet beter van worden: de onduidelijkheid maakt alleen maar dat mensen geneigd zijn hun ticket in te leveren. Ik zie persoonlijk het feit dat Bospop zelf de naam van Etheridge heeft toegevoegd, en bewust van de andere namen zegt dat onderhandelingen nog lopen, eerder als een teken dat het lijstje van Ticketmaster niet in orde is dan dat Bospop iets achter zou houden. Anders hadden ze naar aanleiding van de mail van Ticketmaster wel meer namen toegevoegd (als die per ongeluk door die mail nu voortijdig zouden zijn gelekt, terwijl er wel al is bevestigd). Wat ik al zeg: aan onduidelijkheid hebben ze nu niets met betrekking tot verkoop/teruggave van kaarten.

Misschien dat er komende week wel witte rook komt voor meer namen. Beth Hart en Joe Bonamassa zou ik wel flink missen als die niet mee gaan naar de poster van komend jaar, maar ook Seasick Steve en The Struts mogen toch echt wel mee worden genomen wat mij betreft. Verder zie ik het wel en zou ik het ook niet erg vinden als er andere namen worden gezocht.

Wat mij trouwens ook wel bevreemd, is dat er over de kaartjes van Iron Maiden nog geen vervolgmail is gekomen en dat op de site van Mojo nog altijd bij het concert erbij staat dat de verplaatsing is onder voorbehoud van definitieve bevestiging. Zou er toch nog ergens iets spelen dat er nog wat deuren op een kier worden gezet?

Volgens mij lezen ze mee op het forum ?

Zojuist een mail van Mojo:
<Ben je verhinderd dan bieden we je twee opties aan.

1. Je kunt tot 26 juni 2020 een tickettegoed ter waarde van het volledige aankoopbedrag en servicekosten aanvragen. De aanvraag kun je hier doen. Het tickettegoed is tot 24 maanden na uitgifte geldig en inwisselbaar bij ieder evenement dat wij, MOJO, organiseren en waarvan de verkoop via Ticketmaster verloopt. Mocht je dit tickettegoed na 24 maanden toch niet (geheel) gebruikt hebben, dan krijg je het restant automatisch teruggestort. Door je ticket om te zetten in een tegoed om een ander evenement te bezoeken, help je de economische klap van de maatregelen in onze sector op te vangen.

2. Mocht je geen gebruik kunnen maken van het tickettegoed dan is het ook mogelijk om tot 26 juni 2020 je geld terug te vragen via dit contactformulier. Je tickets worden dan geannuleerd en het bedrag wordt één maand na de nieuwe datum van het verplaatste evenement teruggestort. Dit is zo afgesproken in de regeling die door de culturele sector i.s.m. de overheid in het leven geroepen is.

Wij vragen je begrip voor deze uitzonderlijke situatie. >

Inmiddels de bevestiging binnen van mijn terugbetalingsaanvraag. Nu kan ik dus rustig 14 maanden gaan wachten totdat ik een keer geld terug zie...
En dat allemaal ook nog eens zonder blikken of blozen vanuit Mojo. Het is niet dat Mojo geen banden heeft met Bospop en dat ze dus dit concert gewoon verzetten naar een voor hun willekeurige datum in 2020. Ze hebben met het volle verstand ingestemd met het verzetten naar deze nieuwe datum, wetende dat Bospop 2021 dan ook plaatsvindt. Het minste wat ze hadden kunnen doen is in een van de mailtjes die ze over de verplaatsing hebt verstuurd even expliciet excuses maken aan de mensen die zowel tickets voor Iron Maiden als voor Bospop hebben gekocht dat ze weten dat deze verplaatsing heel ongelukkig uitpakt, maar dat dit het beste is wat ze ervan konden maken. Maar meer dan standaard mailtjes die voor elke verplaatsing worden verstuurd, zit er blijkbaar niet in.

Jammer genoeg rondom Bospop 2021 verder nog radiostilte. Ik hoop dat ze deze maand nog wat namen toch weer toe kunnen voegen aan de poster en zo nog meer mensen hun kaarten zullen houden. Ben ook wel benieuwd of Mojo een vervangend concert op de donderdag voor Bospop gaat regelen, of dat we het gewoon met het driedaagse programma van Bospop zelf moeten doen komend jaar.

Bospop valt volgend jaar gelijk met Sjock festival in België. Kunnen we nog namen als Madness, Dropkick Murphys of Social Distortion verwachten op Bospop?

Madness was een paar jaar geleden nog headliner. Die gaan er dus nu niet staan. D M stonden er ook nog vrij recent al mogen die van mij wel terug komen. Die kans acht ik in ieder geval groter dan Madness.

Ik hoop vooral dat Passenger weer van de partij is.
Zijn zaalconcerten in NL/BE hebben ze in ieder geval net verschoven naar maart 2021. Goede kans dat hij dan in de zomer weer op de festivals verschijnt denk ik dan...

Beth Hart heeft ondertussen haar eerste concert in Europa voor 2021 bekend gemaakt. Begin augustus staat ze in Italië.
Die zal dus ook wel weer van de partij zijn.

en de dag ervoor in Freiburg: https://www.zmf.de/info/news-2019/erste-ersatztermine

+ Lionel Richie, Beth Hart, Passenger, Sinéad O'Connor, Yola, Larik Poe en The Allman Betts Band.

Toch een paar aardige namen erbij. Helaas niets voor de vrijdag, de enige dag waar ik een dagkaart voor overweeg.

Mooi dat er flink aantal namen weer zijn toegevoegd en mooi dat Beth Hart terug zal komen.

Lees wel op Facebook dat Joe Bonamassa toch een afvaller zal worden. Dat is wel heel jammer natuurlijk.

Bospop op Facebook

Helaas ziet het er naar uit dat Joe Bonamassa niet terug komt naar Bospop 2021...
We doen ons best hem voor een volgende editie vast te leggen!

Bospop op Facebook

Helaas ziet het er naar uit dat Joe Bonamassa niet terug komt naar Bospop 2021…
We doen ons best hem voor een volgende editie vast te leggen!

Oej, dat is een gemis. Een van de meest aantrekkelijke namen.

Volgens mij moet de vrijdag een volwaardige dag zijn. Mag ook wel voor die prijs. komt dus nog zeker wat bij.

De vrijdag zal wel hetzelfde moeten zijn als vorig jaar. Toen had die 1 of 2 artiesten minder dan de andere twee dagen als ik het mij goed herinner

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread