Bospop 2021 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.622
11.313
Bospop op Facebook

Helaas ziet het er naar uit dat Joe Bonamassa niet terug komt naar Bospop 2021…
We doen ons best hem voor een volgende editie vast te leggen!
Verdammt noch mal.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Timmetje wrote:
Bospop op Facebook

Helaas ziet het er naar uit dat Joe Bonamassa niet terug komt naar Bospop 2021…
We doen ons best hem voor een volgende editie vast te leggen!



Verdammt noch mal.

Dat is een tegenvaller ja... mogen ze dus op zoek naar een andere grote naam... Joe was wel een publiekstrekker hè.. Goh wat een tegenvaller zeg... hopelijk strikken ze een top act als vervanging....
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
651
515
Bospop op Facebook

Helaas ziet het er naar uit dat Joe Bonamassa niet terug komt naar Bospop 2021…
We doen ons best hem voor een volgende editie vast te leggen!

Dat is een groot gemis. Was zeker op de zaterdag een mooie toevoeging / tegenhanger van de headliner Lionel RIchie. Benieuwd welke artiest van zijn kaliber er dan voor terugkomt op de zaterdag , of zou dit reeds zijn gebeurd door de toevoeging van Sinead O'Connor?

Daarnaast nog benieuwd welke co-headliner er op de zondag nog wordt geplaatst. Ik heb nog steeds de hoop dat er een naam op het affiche wordt geplaatst tussen Beth Hart en Kensington.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Timmetje wrote:
Bospop op Facebook

Helaas ziet het er naar uit dat Joe Bonamassa niet terug komt naar Bospop 2021…
We doen ons best hem voor een volgende editie vast te leggen!



Dat is een groot gemis. Was zeker op de zaterdag een mooie toevoeging / tegenhanger van de headliner Lionel RIchie. Benieuwd welke artiest van zijn kaliber er dan voor terugkomt op de zaterdag , of zou dit reeds zijn gebeurd door de toevoeging van Sinead O’Connor?

Daarnaast nog benieuwd welke co-headliner er op de zondag nog wordt geplaatst. Ik heb nog steeds de hoop dat er een naam op het affiche wordt geplaatst tussen Beth Hart en Kensington.

Vandenberg zou een prima oplossing kunnen zijn...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.204
10.587
BatMutsje wrote:

Timmetje wrote:
Bospop op Facebook

Helaas ziet het er naar uit dat Joe Bonamassa niet terug komt naar Bospop 2021…
We doen ons best hem voor een volgende editie vast te leggen!



Dat is een groot gemis. Was zeker op de zaterdag een mooie toevoeging / tegenhanger van de headliner Lionel RIchie. Benieuwd welke artiest van zijn kaliber er dan voor terugkomt op de zaterdag , of zou dit reeds zijn gebeurd door de toevoeging van Sinead O’Connor?

Daarnaast nog benieuwd welke co-headliner er op de zondag nog wordt geplaatst. Ik heb nog steeds de hoop dat er een naam op het affiche wordt geplaatst tussen Beth Hart en Kensington.

Vandenberg zou een prima oplossing kunnen zijn…

VandenBerg is toch nooit groter dan Beth Hart. Wel een mooie toevoeging overigens hoor.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
ik bedoel ook niet dat VDB groter is dan Beth Hart, alhoewel ze in het verleden toch een behoorlijke status hebben opgebouwd... het is wel een publiekstrekker nu, zeker met Ronnie Romero... Jank madam O~Connor is ook geen volwaardige vervangster voor Bonamassa, zoals hier eerder werd gesuggereerd.. Het zijn echter wél acts van naam... publiekstrekkers dus.... Ik zou niet weten wie joe volwaardig kan vervangen...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
ik bedoel ook niet dat VDB groter is dan Beth Hart, alhoewel ze in het verleden toch een behoorlijke status hebben opgebouwd… het is wel een publiekstrekker nu, zeker met Ronnie Romero… Jank madam O~Connor is ook geen volwaardige vervangster voor Bonamassa, zoals hier eerder werd gesuggereerd.. Het zijn echter wél acts van naam… publiekstrekkers dus…. Ik zou niet weten wie joe volwaardig kan vervangen…
Tuurlijk wel, Eric Clapton :wink:
Mij komt dit top uit, hopen dat hij het jaar erna komt, onder een headliner die ik wel wat vind, of als headliner zelf. Dan ben ik sowieso aanwezig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
+ Lionel Richie, Beth Hart, Passenger, Sinéad O’Connor, Yola, Larik Poe en The Allman Betts Band.
hier ben ik blij mee zeg...
Jammer van Bonamassa. maar wel Sinéad O’Connor voor in de plaats, dat is dan wel een hele mooie voor Bospop imo...

voor die zaterdag:
Zaterdag 10 juli:
Lionel Richie, Sinéad O’Connor, Heather Nova, De Dijk, Black Pumas, Dizzy Mizz Lizzy, Stahlzeit, Sloper, Tim Montana, Inge van Calkar, Gin Lady
best goede must see's....
en Heather Nova kan best leuk zijn,
Dizzy Mizz Lizzy, Tim Montana en Gin Lady moet ik me in verdiepen nog
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Tuurlijk wel, Eric Clapton
1f609.svg

Mij komt dit top uit, hopen dat hij het jaar erna komt, onder een headliner die ik wel wat vind, of als headliner zelf. Dan ben ik sowieso aanwezig.[/quote]

Jaaaah… Slowhand wel ja.... dat zou helemaal geweldig zijn... verdorie... de meester zelf... keep on dreaming lads!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.204
10.587
Tuurlijk wel, Eric Clapton
1f609.svg

Mij komt dit top uit, hopen dat hij het jaar erna komt, onder een headliner die ik wel wat vind, of als headliner zelf. Dan ben ik sowieso aanwezig.

Jaaaah… Slowhand wel ja…. dat zou helemaal geweldig zijn… verdorie… de meester zelf… keep on dreaming lads![/quote]

Als ze Clapton neerzetten als headliner dan ben ik er sowieso. Dan ben ik volledig bereid om me door een dagprogramma heen te worstelen met Blof, Anouk, Kensington en Jett Rebel.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:
Tuurlijk wel, Eric Clapton
1f609.svg

Mij komt dit top uit, hopen dat hij het jaar erna komt, onder een headliner die ik wel wat vind, of als headliner zelf. Dan ben ik sowieso aanwezig.

Jaaaah… Slowhand wel ja…. dat zou helemaal geweldig zijn… verdorie… de meester zelf… keep on dreaming lads!

Als ze Clapton neerzetten als headliner dan ben ik er sowieso. Dan ben ik volledig bereid om me door een dagprogramma heen te worstelen met Blof, Anouk, Kensington en Jett Rebel.[/quote]

Hey Jos, Anouk staat er (nog) niet hoor.... maar dat zou van mij wel mogen... we hebben al zo weinig Rock Bitches in Nederland… Ellen ten Damme met een rockende set is ook welkom!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.622
11.313
Clapton zullen ze nooit doen om twee redenen. Lijkt me gewoon te duur en omdat er dan een run op kaartjes gaat komen. Ongeacht of je een weekend wil of niet, zelfs weekendkaarten gaan er gelijk uit en dat alles om alleen Clapton te zien spelen. Kaarten zullen binnen een mum van tijd uitverkocht zijn en er zal ontzettend veel doorverkocht gaan worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.622
11.313
Fireball wrote:
Tuurlijk wel, Eric Clapton
1f609.svg

Mij komt dit top uit, hopen dat hij het jaar erna komt, onder een headliner die ik wel wat vind, of als headliner zelf. Dan ben ik sowieso aanwezig.

Jaaaah… Slowhand wel ja…. dat zou helemaal geweldig zijn… verdorie… de meester zelf… keep on dreaming lads!

Als ze Clapton neerzetten als headliner dan ben ik er sowieso. Dan ben ik volledig bereid om me door een dagprogramma heen te worstelen met Blof, Anouk, Kensington en Jett Rebel.[/quote]
Dit is toch wel ongekende gruwel. Lijkt Concert at Sea wel.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Mooi setje namen erbij. Sinead o Conner loop ik niet echt warm voor maar zal het zeker gaan bekijken. Heel jammer van Bonamassa maar het is niet anders. Eric Clapton als headliner, dat zou fantastisch zijn maar dat gaat er natuurlijk niet in zitten. Die doet eigenlijk nooit meer festivals of het moeten hele grote zijn zoals een paar jaar geleden in Londen. Als Je hem wilt zien kun je beter voor volgend jaar een kaartje kopen voor Amsterdam of Antwerpen....Hij is al 75 dus zou logischerwijs wel eens zijn laatste tour kunnen zijn.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
613
315
Denk dat we het voorlopig dan wel hebben gehad met de aankondigingen voor volgend jaar. Waarschijnlijk als er nu nog namen van 2020 zich toch nog bevestigen voor 2021, zullen ze dat wel mee gaan nemen als er weer wat ander nieuws ook te melden is, of de bevestigde artiest moet zelf de tour aankondigen en Bospop daarin meenemen.

We hebben dus onderstaande tussenstand voor komend jaar:
Vrijdag 9 juli:
Sting, Melissa Etheridge, Supertramp’s Roger Hodgson, White Lies, Jett Rebel, Gary Moore Tribute Band
Aantal nu aangekondigd: 6 acts
Aantal aangekondigd voor schrappen 2020 editie: 9 acts
Aantal op editie 2019: 8 acts
(Voorlopige) afvallers 2020 line-up: The Revolution / Allen Stone / The Struts / The Record Company

Zaterdag 10 juli:
Lionel Richie, Sinéad O’Connor, Heather Nova, De Dijk, Black Pumas, Dizzy Mizz Lizzy, Stahlzeit, Sloper, Tim Montana, Inge van Calkar, Gin Lady
Aantal nu aangekondigd: 11 acts
Aantal aangekondigd voor schrappen 2020 editie: 11 acts
Aantal op editie 2019: 13 acts
(Voorlopige) afvallers 2020 line-up: Joe Bonamassa / Natasha Bedingfield

Zondag 11 juli:
Kensington, Beth Hart, Passenger, BLØF, Walter Trout Band, Yola, Larkin Poe, Allman Betts Band, The Steel Woods, Robert Jon & the Wreck
Aantal nu aangekondigd: 10 acts
Aantal aangekondigd voor schrappen 2020 editie: 13 acts
Aantal op editie 2019: 13 acts
(Voorlopige) afvallers 2020 line-up: Juanes / Seasick Steve / Goodbye June

Als je naar bovenstaand overzicht kijkt, hebben we dus nog wel een aantal namen tegoed. Het aantal van 13 acts op de zaterdag en zondag zal ook in 2021 wel weer de bedoeling zijn. Dat komt in het tijdschema ook het beste uit. Grote vraag is de vrijdag. In 2019 hadden we daar maar 8 acts staan. Tot aan het schrappen van de 2020 editie, stonden er echter al 9 gepland. Echter weet ik niet of het vervallen van het concert van Iron Maiden op de donderdag voor Bospop nog invloed zal hebben op de lengte die ze voor de vrijdag willen plannen.

Grootste gemis blijft het wegvallen van Joe Bonamassa. Er is met Sinéad O’Connor wel iemand binnen gehaald met een wereldhit op haar naam op die dag, maar die schaar ik zelf toch meer in de categorie Juanes die is afgevallen dan in de categorie Bonamassa. Of mijn persoonlijke smaak moet mij hier weer eens in de weg zitten...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.622
11.313
The Revolution zal waarschijnlijk ook niet terugkomen. Hun optreden is Tivoli is, bijvoorbeeld, ook volledig geannuleerd.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
610
280
De vrijdag wordt erg interessant met Sting en Supertramp. White Lies is ook wel aardig, als je er dan toch bent. Hopelijk komt er nog wat tofs bij.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
163
34
Mooi overzicht Bas2204!
Jammer van The Revolution op de vrijdag, maar dat blijft een mooie line-up die dag, zeker met Rodger Supertramp erbij
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
613
315
Voor de echte fans en aangezien het dit aankomende weekend eigenlijk had moeten gebeuren: Bospop heeft deze week wat vervangende zaken geregeld voor het feit dat we dit weekend niet in Weert door kunnen brengen.

Vrijdagavond is er een pubquiz, waarbij prijzen zijn te winnen. Inschrijven is wel verplicht.

Verder worden op L1 verschillende zaken uitgezonden:
?????? ??????
Vrijdag 10 juli om 16:00 | 23:00
Zondag 12 juli om 11:00 | 16:00 | 23:00
Kijk samen met ons terug naar de afgelopen 39 jaar, waarin Bospop uitgroeide van een goed idee en een bescheiden feestje naar een van de grotere festivals van Nederland.

??????: ?? ???????? ??????? ??? ?????
Dinsdag 7 juli om 14:00 | 15:30 | 18:00 | 21:00
Woensdag 8 juli om 13:30
Zaterdag 11 juli om 09:30 | 14:00 | 15:30 | 18:00 | 21:00
L1 brengt dit jaar tóch een ode aan Bospop; waar de twee oprichters nog steeds dikke vrienden zijn en waar de rol van vrijwilliger steevast van ouder op kind overgaat. Muziek, hilarische anekdotes, ontluikende liefdes én bijzondere locaties.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken