DennisvdBr wrote:
PJ wrote:
Ik denk niet dat ticketmaster een mail gaat rondsturen met foute info mbt de line up. Zal echt wel kloppen. Moet alleen nog door Bospop zelf bevestigd worden..
Er is ook geen rectificatie-mail gekomen van Ticketmaster.
Daarbij stond in de mail van Ticketmaster ook al Melissa Etheridge, de mail van Ticketmaster is verzonden circa 15 minuten na de de bekendmaking door Bospop zelf, waarna ze zelf Etheridge nog toegevoegd hebben op site en de sociale media-berichten.
Misschien is uitsluitsel hierover een kwestie van enkele dagen wachten, wellicht vandaag al?
Het is sowieso vreemd dat ze beiden met een ander lijstje namen communiceren. Op het lijstje van Ticketmaster ontbreken ook namen die Bospop zelf juist wel weer heeft aangekondigd. Je zou eigenlijk zeggen dat ze daar beiden niet beter van worden: de onduidelijkheid maakt alleen maar dat mensen geneigd zijn hun ticket in te leveren. Ik zie persoonlijk het feit dat Bospop zelf de naam van Etheridge heeft toegevoegd, en bewust van de andere namen zegt dat onderhandelingen nog lopen, eerder als een teken dat het lijstje van Ticketmaster niet in orde is dan dat Bospop iets achter zou houden. Anders hadden ze naar aanleiding van de mail van Ticketmaster wel meer namen toegevoegd (als die per ongeluk door die mail nu voortijdig zouden zijn gelekt, terwijl er wel al is bevestigd). Wat ik al zeg: aan onduidelijkheid hebben ze nu niets met betrekking tot verkoop/teruggave van kaarten.
Misschien dat er komende week wel witte rook komt voor meer namen. Beth Hart en Joe Bonamassa zou ik wel flink missen als die niet mee gaan naar de poster van komend jaar, maar ook Seasick Steve en The Struts mogen toch echt wel mee worden genomen wat mij betreft. Verder zie ik het wel en zou ik het ook niet erg vinden als er andere namen worden gezocht.
Wat mij trouwens ook wel bevreemd, is dat er over de kaartjes van Iron Maiden nog geen vervolgmail is gekomen en dat op de site van Mojo nog altijd bij het concert erbij staat dat de verplaatsing is onder voorbehoud van definitieve bevestiging. Zou er toch nog ergens iets spelen dat er nog wat deuren op een kier worden gezet?