Bospop 2021 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ik denk niet dat ticketmaster een mail gaat rondsturen met foute info mbt de line up. Zal echt wel kloppen. Moet alleen nog door Bospop zelf bevestigd worden..
Er is ook geen rectificatie-mail gekomen van Ticketmaster.
Daarbij stond in de mail van Ticketmaster ook al Melissa Etheridge, de mail van Ticketmaster is verzonden circa 15 minuten na de de bekendmaking door Bospop zelf, waarna ze zelf Etheridge nog toegevoegd hebben op site en de sociale media-berichten.

Misschien is uitsluitsel hierover een kwestie van enkele dagen wachten, wellicht vandaag al?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Sting, Melissa Etheridge, Supertramp lijkt me wel een aardige combi. En ook White Lies vind ik steikem ook nog wel geinig (live barslecht, maar dat eerste album blijft heerlijk).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Eigenlijk is het gek dat Seasick Steve nog niet voor de zondag terug erbij staat. Hij is gisteren wel bij Open'er terug aangekondigd.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
PJ wrote:
Ik denk niet dat ticketmaster een mail gaat rondsturen met foute info mbt de line up. Zal echt wel kloppen. Moet alleen nog door Bospop zelf bevestigd worden..

Er is ook geen rectificatie-mail gekomen van Ticketmaster.
Daarbij stond in de mail van Ticketmaster ook al Melissa Etheridge, de mail van Ticketmaster is verzonden circa 15 minuten na de de bekendmaking door Bospop zelf, waarna ze zelf Etheridge nog toegevoegd hebben op site en de sociale media-berichten.

Misschien is uitsluitsel hierover een kwestie van enkele dagen wachten, wellicht vandaag al?

Het is sowieso vreemd dat ze beiden met een ander lijstje namen communiceren. Op het lijstje van Ticketmaster ontbreken ook namen die Bospop zelf juist wel weer heeft aangekondigd. Je zou eigenlijk zeggen dat ze daar beiden niet beter van worden: de onduidelijkheid maakt alleen maar dat mensen geneigd zijn hun ticket in te leveren. Ik zie persoonlijk het feit dat Bospop zelf de naam van Etheridge heeft toegevoegd, en bewust van de andere namen zegt dat onderhandelingen nog lopen, eerder als een teken dat het lijstje van Ticketmaster niet in orde is dan dat Bospop iets achter zou houden. Anders hadden ze naar aanleiding van de mail van Ticketmaster wel meer namen toegevoegd (als die per ongeluk door die mail nu voortijdig zouden zijn gelekt, terwijl er wel al is bevestigd). Wat ik al zeg: aan onduidelijkheid hebben ze nu niets met betrekking tot verkoop/teruggave van kaarten.

Misschien dat er komende week wel witte rook komt voor meer namen. Beth Hart en Joe Bonamassa zou ik wel flink missen als die niet mee gaan naar de poster van komend jaar, maar ook Seasick Steve en The Struts mogen toch echt wel mee worden genomen wat mij betreft. Verder zie ik het wel en zou ik het ook niet erg vinden als er andere namen worden gezocht.


Wat mij trouwens ook wel bevreemd, is dat er over de kaartjes van Iron Maiden nog geen vervolgmail is gekomen en dat op de site van Mojo nog altijd bij het concert erbij staat dat de verplaatsing is onder voorbehoud van definitieve bevestiging. Zou er toch nog ergens iets spelen dat er nog wat deuren op een kier worden gezet?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
515
DennisvdBr wrote:

PJ wrote:
Ik denk niet dat ticketmaster een mail gaat rondsturen met foute info mbt de line up. Zal echt wel kloppen. Moet alleen nog door Bospop zelf bevestigd worden..


Er is ook geen rectificatie-mail gekomen van Ticketmaster.
Daarbij stond in de mail van Ticketmaster ook al Melissa Etheridge, de mail van Ticketmaster is verzonden circa 15 minuten na de de bekendmaking door Bospop zelf, waarna ze zelf Etheridge nog toegevoegd hebben op site en de sociale media-berichten.

Misschien is uitsluitsel hierover een kwestie van enkele dagen wachten, wellicht vandaag al?

Het is sowieso vreemd dat ze beiden met een ander lijstje namen communiceren. Op het lijstje van Ticketmaster ontbreken ook namen die Bospop zelf juist wel weer heeft aangekondigd. Je zou eigenlijk zeggen dat ze daar beiden niet beter van worden: de onduidelijkheid maakt alleen maar dat mensen geneigd zijn hun ticket in te leveren. Ik zie persoonlijk het feit dat Bospop zelf de naam van Etheridge heeft toegevoegd, en bewust van de andere namen zegt dat onderhandelingen nog lopen, eerder als een teken dat het lijstje van Ticketmaster niet in orde is dan dat Bospop iets achter zou houden. Anders hadden ze naar aanleiding van de mail van Ticketmaster wel meer namen toegevoegd (als die per ongeluk door die mail nu voortijdig zouden zijn gelekt, terwijl er wel al is bevestigd). Wat ik al zeg: aan onduidelijkheid hebben ze nu niets met betrekking tot verkoop/teruggave van kaarten.

Misschien dat er komende week wel witte rook komt voor meer namen. Beth Hart en Joe Bonamassa zou ik wel flink missen als die niet mee gaan naar de poster van komend jaar, maar ook Seasick Steve en The Struts mogen toch echt wel mee worden genomen wat mij betreft. Verder zie ik het wel en zou ik het ook niet erg vinden als er andere namen worden gezocht.

Wat mij trouwens ook wel bevreemd, is dat er over de kaartjes van Iron Maiden nog geen vervolgmail is gekomen en dat op de site van Mojo nog altijd bij het concert erbij staat dat de verplaatsing is onder voorbehoud van definitieve bevestiging. Zou er toch nog ergens iets spelen dat er nog wat deuren op een kier worden gezet?

Volgens mij lezen ze mee op het forum :wink:

Zojuist een mail van Mojo:
<Ben je verhinderd dan bieden we je twee opties aan.

1. Je kunt tot 26 juni 2020 een tickettegoed ter waarde van het volledige aankoopbedrag en servicekosten aanvragen. De aanvraag kun je hier doen. Het tickettegoed is tot 24 maanden na uitgifte geldig en inwisselbaar bij ieder evenement dat wij, MOJO, organiseren en waarvan de verkoop via Ticketmaster verloopt. Mocht je dit tickettegoed na 24 maanden toch niet (geheel) gebruikt hebben, dan krijg je het restant automatisch teruggestort. Door je ticket om te zetten in een tegoed om een ander evenement te bezoeken, help je de economische klap van de maatregelen in onze sector op te vangen.

2. Mocht je geen gebruik kunnen maken van het tickettegoed dan is het ook mogelijk om tot 26 juni 2020 je geld terug te vragen via dit contactformulier. Je tickets worden dan geannuleerd en het bedrag wordt één maand na de nieuwe datum van het verplaatste evenement teruggestort. Dit is zo afgesproken in de regeling die door de culturele sector i.s.m. de overheid in het leven geroepen is.

Wij vragen je begrip voor deze uitzonderlijke situatie. >
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Rectificatie via Facebook Bospop


Gisteren is, per abuis, een foutief bericht door Ticketmaster verzonden naar de Bospop ticketkopers. Met name de aankondiging dat Beth Hart, Joe Bonamassa en Lionel Richie ook op Bospop 2021 terug komen, was iets te voorbarig. Met deze bands zijn we nog in onderhandeling en hoewel de gesprekken positief verlopen, is een definitieve bevestiging nog niet mogelijk. Bospop verwacht binnen enkele weken nader te kunnen berichten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Rectificatie via Facebook Bospop


Gisteren is, per abuis, een foutief bericht door Ticketmaster verzonden naar de Bospop ticketkopers. Met name de aankondiging dat Beth Hart, Joe Bonamassa en Lionel Richie ook op Bospop 2021 terug komen, was iets te voorbarig. Met deze bands zijn we nog in onderhandeling en hoewel de gesprekken positief verlopen, is een definitieve bevestiging nog niet mogelijk. Bospop verwacht binnen enkele weken nader te kunnen berichten.

Helder. Heb er ook wel vertrouwen in dat dat goed komt. LR en Bonamassa hebben al data staan volgend jaar. Beth Hart volgens mij nog niet.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Ik ben wel benieuwd of ze deze of volgende week nog met wat extra namen komen. Zou misschien wel handig zijn als alleen deze maand de tickets nog kunnen worden ingeleverd. Dan kunnen nog wat mensen die twijfelen over de streep worden getrokken om hun tickets te houden. Maar daarbij zijn ze natuurlijk ook afhankelijk van de artiesten en hun management.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
De website van Holland international blues festival ligt plat.
Misschien zit er daar wat nieuws aan te komen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
De website van Holland international blues festival ligt plat.
Misschien zit er daar wat nieuws aan te komen?
Hopelijk klopt dat verhaal van Johan dat ze bezig zijn om meer grote namten te strikken. Zou mooi zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
PJ wrote:
De website van Holland international blues festival ligt plat.
Misschien zit er daar wat nieuws aan te komen?

Hopelijk klopt dat verhaal van Johan dat ze bezig zijn om meer grote namten te strikken. Zou mooi zijn.

Ah, dat had ik even gemist. Ik verwacht in ieder geval ook daar wel wat nieuws binnenkort.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
PJ wrote:
De website van Holland international blues festival ligt plat.
Misschien zit er daar wat nieuws aan te komen?

Maar dit is het Bospop topic ;).

Ik vind het wel wat raakvlakken hebben met elkaar en om nou voor 10 posts een nieuw topic op te starten............
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Isle of Wight heeft Lionel Richie ook weer bekend gemaakt, en Natasche Beddingfield. Zij zou ook die dag op Bospop.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:
De website van Holland international blues festival ligt plat.
Misschien zit er daar wat nieuws aan te komen?


Maar dit is het Bospop topic ;).

Ik vind het wel wat raakvlakken hebben met elkaar en om nou voor 10 posts een nieuw topic op te starten…………

vind ik ook ja,.. daar had ik anders vandaag gestaan met n biertje.. lekker genieten met dit mooie weer... Helaas niet dus... Balen joh..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:
De website van Holland international blues festival ligt plat.
Misschien zit er daar wat nieuws aan te komen?


Maar dit is het Bospop topic ;).

Ik vind het wel wat raakvlakken hebben met elkaar en om nou voor 10 posts een nieuw topic op te starten…………
Neem aan dat ie ook sarcastisch was ;) In het Graspoptopic doen we niet anders.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Isle of Wight heeft Lionel Richie ook weer bekend gemaakt, en Natasche Beddingfield. Zij zou ook die dag op Bospop.

En ik zie daar Seasick Steve ook tussen de namen staan en op zijn website staan inmiddels meer zomerfestivals in 2021 er al weer bij. Lijkt me dus grote kans dat die ook voor de herkansing komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ja, inderdaad.

Die had al een paar aankondigingen staan, vond het daarom gek dat die uberhaupt niet bij die eerste namen zat?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Beth Hart heeft ondertussen haar eerste concert in Europa voor 2021 bekend gemaakt. Begin augustus staat ze in Italië.
Die zal dus ook wel weer van de partij zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Beth Hart heeft ondertussen haar eerste concert in Europa voor 2021 bekend gemaakt. Begin augustus staat ze in Italië.
Die zal dus ook wel weer van de partij zijn.
Kan me voorstellen ondertussen: "Zullen we de aankondiging anders morgen doen"

Bospop kom op nu...!?!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken