Bospop 2021 - Nieuws en Geruchten

Joe Bonamassa heeft nieuwe tourdata voor zomer 2021. Vanaf 24 Juli staat hij in Amerika. Ik hoop dat hij daarvoor dan maar op Bospop staat.

Laten we maar het beste er van hopen... Mochten ze dit al vroeg bekend gaan maken zal dit enige rust geven op de ticket re-fund/voucher regeling...

Bonamassa, dat past prima toch?
Van de Europese data in augustus is die in Griekenland al verschoven naar 2021.
Lijkt me best mogelijk dat de Europese data van mei en begin juli doorschuiven.

Stel het klopt idd dat eind deze maand nieuws komt van Bospop, zou dat dan namen zijn of enkel iets over ticketregeling?
Vond wel opvallend dat Pinkpop met het bericht 18 mei komt exact een maand voor Pinkpop 2020. Zou Bospop dan 9 juni met info over de tickets komen? Ik bedoel, eerst de eerste namen en zo'n dikke week later met info over ticketverkoop? Lijkt me slim...

Bonamassa, dat past prima toch?
Van de Europese data in augustus is die in Griekenland al verschoven naar 2021.
Lijkt me best mogelijk dat de Europese data van mei en begin juli doorschuiven.

Stel het klopt idd dat eind deze maand nieuws komt van Bospop, zou dat dan namen zijn of enkel iets over ticketregeling?
Vond wel opvallend dat Pinkpop met het bericht 18 mei komt exact een maand voor Pinkpop 2020. Zou Bospop dan 9 juni met info over de tickets komen? Ik bedoel, eerst de eerste namen en zo’n dikke week later met info over ticketverkoop? Lijkt me slim…

Zoals ik het begrepen heb start de nieuwe kaartverkoop voor Bospop op 1 juni. Een paar dagen ervoor, de 28e, komen ze met nieuws. Dat zal dan gaan over de kaartverkoop en het lijkt me ook logisch dat ze dan al namen bevestigen.

Uiteindelijk is net bekend geworden dat het concert van John Fogerty is uitgesteld dus niet geannuleerd. Nieuwe datum nog niet bekend. Hij zou in juni op het blues festival en het Sportpaleis in Antwerpen staan. Mocht Bospop nog een headliner zoeken is het heel misschien wel een optie ondanks het feit dat hij net geweest is. Maar daar kijken ze bij Bospop toch niet altijd naar........ Tickets te koop voor Bospop vanaf zaterdag 10 uur. Benieuwd met welk nieuws ze deze week gaan komen maar ik vermoed dat ze Sting en Lionel Richie bekend gaan maken :wink:

Zaterdag 10 uur?
Volgens Ticketmaster start de verkoop 01-06-2020 om 10 uur, dat is maandag volgende week.

De evenement info geeft ook aan:
Bospop probeert haar bands van 2020 zoveel mogelijk te verplaatsen naar de editie van 2021. Ticketkopers ontvangen op 28 mei a.s. bericht over het programma van 2021. Vanaf 1 juni a.s. start de verkoop voor die editie. Tickets voor Bospop 2020 blijven geldig voor de editie 2021.
Mensen die hun ticket alsnog willen teruggeven krijgen de gelegenheid dit te doen vanaf 1 juni tot en met 30 juni 2020 tegen terugbetaling van ticketprijs inclusief servicekosten.

Zaterdag 10 uur?
Volgens Ticketmaster start de verkoop 01-06-2020 om 10 uur, dat is maandag volgende week.

De evenement info geeft ook aan:

Bospop probeert haar bands van 2020 zoveel mogelijk te verplaatsen naar de editie van 2021. Ticketkopers ontvangen op 28 mei a.s. bericht over het programma van 2021. Vanaf 1 juni a.s. start de verkoop voor die editie. Tickets voor Bospop 2020 blijven geldig voor de editie 2021.
Mensen die hun ticket alsnog willen teruggeven krijgen de gelegenheid dit te doen vanaf 1 juni tot en met 30 juni 2020 tegen terugbetaling van ticketprijs inclusief servicekosten.
En voor Bospop geldt ook dat je een jaar moet wachten op je geld of...?

En voor Bospop geldt ook dat je een jaar moet wachten op je geld of…?
Dat zal denk ik dan pas donderdag bekend worden.
Aangezien ze ook aangesloten zijn bij bewaarjeticket gok ik wel op dezelfde regels inderdaad.
Zal dan in dat geval 9 augustus 2021?

Ik ben inderdaad mis. Het is maandag 10 uur. Wel vreemd om op 2e pinksterdag te starten met een kaartverkoop. Dan zit iedereen op het terras 8-)

Ik ben inderdaad mis. Het is maandag 10 uur. Wel vreemd om op 2e pinksterdag te starten met een kaartverkoop. Dan zit iedereen op het terras ?

Nee, dat kan makkelijk nog om 10 uur. Om 12 uur gaan de terrassen pas weer open. :-P

https://www.bospop.nl/programma/

geen The revolution, geen Lionel Richiie en nog heel wat gaten. Zal deels van de onderhandelingen afhangen denk ik. benieuwd wat er nog meer wel over gaat.

PROGRAMMA BOSPOP 2020 GROTENDEELS HETZELFDE VOOR 2021
STING & KENSINGTON KOMEN TERUG, LIONEL RICHIE NOG IN ONDERHANDELING.
Op vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 juli 2021 vieren we alsnog de 40-jarige jubileum editie van Bospop met grotendeels hetzelfde programma van 2020.
Wat dit jaar één van onze grootste edities ooit had moeten worden, kon door de Corona crisis en het verbod op grootschalige evenementen om begrijpelijke redenen niet doorgaan.
We hebben jullie even om geduld moeten vragen zodat we op de achtergrond alle voorbereidingen konden treffen om goed nieuws te kunnen melden.
We zijn dan ook blij bekend te kunnen maken dat we de volgende bands in ieder geval op Bospop 2021 terug zullen zien.

PROGRAMMA BOSPOP 2021
Vrijdag 9 juli:
Sting, Supertramp’s Roger Hodgson, White Lies, Jett Rebel, Gary Moore Tribute Band

Zaterdag 10 juli:
Heather Nova, De Dijk, Black Pumas, Dizzy Mizz Lizzy, Stahlzeit, Sloper, Tim Montana, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag 11 juli:
Kensington, BLØF, Walter Trout Band, The Steel Woods, Robert Jon & the Wreck.

Sting driemaal scheepsrecht hopen we dan maar. Nog wel twee grote missende namen die bij mij bovenaan het lijstje stonden: Joe Bonamassa en Beth Hart. Hopen dat die ook nog door komen volgend jaar.

Wel blij met de toevoeging van Roger Hodgson. Wel een herhaling van zetten, maar ik kan van Supertramp niet genoeg krijgen

Die vrijdag zou ik nu gaan overwegen met Supertramp erbij. Zonder Joe en Beth vallen de twee belangrijkste smaakmakers voor mij weg.

Ben benieuwd of ze ook Beth Hart en Joe Bonamassa weer hebben. Vooralsnog ziet het er wel weer goed uit...

Blij met Sting, Hodgson, Robert Jon & The Wreck en Walter Trout. Voor de rest doet het me niet zoveel, eigenlijk. Denk dat het nu wel duidelijk is dat ik niet van plan ben om te gaan, zeker als Bonamassa en Hart niet terugkomen.
Hoop wel dat Bonamassa terugkomt, aangezien ik die graag op NSJ aan het werk wil zien.

update...

https://festileaks.com/2020/05/bospop-2021-bevestigd-sting-en-lionel-richie/

Vrijdag 9 juli:
Sting, Melissa Etheridge, Supertramp’s Roger Hodgson, White Lies, Jett Rebel, Gary Moore Tribute Band

Zaterdag 10 juli:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, Heather Nova, De Dijk, Black Pumas, Dizzy Mizz Lizzy, Stahlzeit, Sloper, Tim Montana, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag 11 juli:
Kensington, Beth Hart, BLØF, Juanes, Walter Trout Band, The Steel Woods, Robert Jon & the Wreck

update…

https://festileaks.com/2020/05/bospop-2021-bevestigd-sting-en-lionel-richie/

Vrijdag 9 juli:
Sting, Melissa Etheridge, Supertramp’s Roger Hodgson, White Lies, Jett Rebel, Gary Moore Tribute Band

Zaterdag 10 juli:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, Heather Nova, De Dijk, Black Pumas, Dizzy Mizz Lizzy, Stahlzeit, Sloper, Tim Montana, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag 11 juli:
Kensington, Beth Hart, BLØF, Juanes, Walter Trout Band, The Steel Woods, Robert Jon & the Wreck

Zo lang het niet op de site van Bospop zelf staat, ga ik nog niet van namen uit die in de mail van Ticketmaster staan.

Ik denk niet dat ticketmaster een mail gaat rondsturen met foute info mbt de line up. Zal echt wel kloppen. Moet alleen nog door Bospop zelf bevestigd worden..

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread