Bospop 2021 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Toch raar dat er na bijna 1 week nadat bekend is geworden dat LR zijn shows heeft verzet nog geen reactie is vanuit Bospop......

 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Toch raar dat er na bijna 1 week nadat bekend is geworden dat LR zijn shows heeft verzet nog geen reactie is vanuit Bospop……
Er zijn al meer artiesten inmiddels afgevallen waarover Bospop niet heeft bericht, Is denk ik een kwestie van tijd voordat ze aankondigen het festival een jaar verzetten en zich richten op het alternatieve festival in het najaar wat ze al hadden aangekondigd voor dit jaar.

 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Waarschijnlijk wachten ze met aankondigen van het verzetten tot ze een headliner bekend mogen maken, zodat mensen hun kaarten een jaar willen meenemen ipv geld terug.

Pinkpop heeft gisteren het verzetten bekend gemaakt op hetzelfde moment dat Pearl Jam de Europese tour van 2022 bekend maakte, dat was natuurlijk ook geen toeval.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zojuist ook bekend gemaakt voor Main Square 2022.
zal nieuws rond Bospop 2022 wel in de buurt zijn?

ook omdat Lionel ook al zijn tour naar 2022 heeft gezet, met gaatje voor Bospop en NSJ

 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Regrettably we have to confirm that a number of shows scheduled for this summer have had to be postponed until 2022. The shows are:

30 Jun 2021- Printemps de Perouges, FR Printemps de Perouges. Rescheduled to 29 June 2022.

01 Jul 2021 - Chambord, FR Chateau de Chambord Rescheduled to 28 June 2022.

02 Jul 2021 - Arras, FR Arras Main Square Festival Rescheduled to 1 July 2022.

04 Jul 2021 - Nimes, FR Nimes Arena Festival Rescheduled to 4 July 2022.

09 Jul 2021 - Weert, NL Bospop. Currently postponed: additional updates will follow.

13 Jul 2021 - Nancy, FR Zenith Grand Nancy Open Air Rescheduled to 3 July 2022.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995


[SIZE=xx-large]JUBILEUMEDITIE BOSPOP VERPLAATST NAAR 2022[/SIZE]

Het valt ons zwaar jullie te moeten melden dat we opnieuw de jubileumeditie van Bospop gaan verplaatsen naar 8, 9 en 10 juli 2022. Vorig jaar werd iedereen verrast door de snelle ontwikkelingen rondom corona waardoor we genoodzaakt waren om onze jubileumeditie in 2020 te verplaatsen naar de zomer van 2021. Helaas blijkt het ook dit jaar niet haalbaar om Bospop te organiseren op de manier zoals jullie van ons gewend zijn. De huidige omstandigheden laten het niet toe. De onzekerheden blijven te groot en de voorbereidingstijd is daardoor te kort. We hebben gekeken naar het uitwijken naar een andere datum in de zomer van 2021, maar ook dat lijkt niet mogelijk. Meerdere artiesten hebben hun tours verplaatst naar 2022.

Natuurlijk gaan we niet bij de pakken neerzitten en kijken we vooruit naar Bospop 2022. Op dit moment zijn we druk bezig om het programma zoveel mogelijk door te schuiven naar volgend jaar en dat ziet er goed uit. We verwachten snel nadere mededelingen over het programma te kunnen doen. Check hiervoor ook onze site www.bospop.nl

Tickets 2020 / 2021

De gekochte tickets voor 2020 / 2021 blijven geldig voor Bospop 2022. Uiteraard is het ook mogelijk je ticket tegen retourbetaling terug te geven. Alle online kaartkopers ontvangen omstreeks 15 april van Ticketmaster een e-mail met gedetailleerde informatie. Heeft u een niet online gekocht ticket, houdt dan onze website, nieuwsbrief of Facebook in de gaten. De verkoop is tijdelijk stil gelegd en wordt op zaterdag 1 mei a.s. hervat.

Reserveer in ieder geval 8, 9 en 10 juli 2022 in je agenda: We will be back!

https://www.bospop.nl/nieuws/jubileumeditie-bospop-verplaatst-naar-2022/

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Nah, jammer voor Bospop ook. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat we nou nog een jaar vast zitten aan deze matige line-up. In 2019 prima vermaakt daar en wil best weer eens terugkeren bij een mooi programma. Maar namen als Lionel Richie doen het echt niet voor mij. Mag een stuk meer pit in dat affiche. Lijkt er dan nu op dat 2023 op zijn vroegst weer een tripje naar Weert wordt.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Nah, jammer voor Bospop ook. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat we nou nog een jaar vast zitten aan deze matige line-up. In 2019 prima vermaakt daar en wil best weer eens terugkeren bij een mooi programma. Maar namen als Lionel Richie doen het echt niet voor mij. Mag een stuk meer pit in dat affiche. Lijkt er dan nu op dat 2023 op zijn vroegst weer een tripje naar Weert wordt.
Mee eens. Sting was natuurlijk top, Richie ietsjes minder en Kensington, tja... Kleinere namen vond ik echter wel aardig goed te doen op wat uitzonderingen na. Zo'n tributeband aan Gary Moore hoeft niet, maar Melissa Ethridge, Roger Hodgson, O'Connor als het echt niet, Stahlzeit, Sloper (ook nog niet helemaal fan van, maar enfin), Black Pumas, Beth Hart (geef Joe Bonamassa ook weer een kans in 2022!!), Walter Trout, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Allman Betts Band en Robert Jon & the Wreck. Eigenlijk is die zondag gewoon een sterke dag geworden, alleen jammer dat Kensington er staat.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Het is jammer maar viel te verwachten. Headliners gaan mee naar volgend jaar. Zoveel is wel duidelijk. Benieuwd wat de rest van het programma zal zijn.

Hopelijk strikken ze Roger Hodgson weer.....

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Het is jammer maar viel te verwachten. Headliners gaan mee naar volgend jaar. Zoveel is wel duidelijk. Benieuwd wat de rest van het programma zal zijn.Hopelijk strikken ze Roger Hodgson weer…..
Dat was voor mij de nr1 naam van het afgelopen affiche. Als die weer komt ga ik in ieder geval 1 dag. Ik moet en zal nog enkele Supertramp klassiekers live horen.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Lees trouwens eigenlijk pas net dat de organisatie snel verwacht met nieuws te komen voor 2022. Dat zal dan wel Lionel Richie en Sting zijn gezien hun tourschema's .

Kensington zullen ze nog wel mee wachten....

 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
bij de vorige verplaatsing stond kensington akelig snel weer op de lijst. er moet nu toch, na al die jaren wel iets beters te vinden zijn? Kan me niet voorstellen dat Bospopbezoekers hun kaarten gaan teruggeven als kensington van de affiche verdwijnt.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken