Indiaantje89 wrote:
wenteldave wrote:
Fireball wrote:
Muse is niks mis mee, op Bospop of als los concert aldaar… Van mij mogen ze ook Vandenberg er neerzetten als een van de headliners…. classic nostalgic én met Ned. inbreng.. weer eens wat anders als Kensindinges en/of bijv. Racoon, maar ja: Die trekken de jeugd!!
Allereerst, best blij dat ik nog bij de jeugd hoor en het niet van die laatste twee namen moet hebben. Dat snap je toch niet? Ik vind Kensington overigens totaal geen band voor Bospop ook. Vandenberg is altijd welkom, ja.
Ik heb die vraag om meer jeugd sowieso nooit begrepen bij Bospop. Ze onderscheiden zich juist van andere festivals door van die leuke oude lullen bandjes neer te zetten. Ik vind Kensington en Racoon als headliner helemaal geen toegevoegde waarde hebben voor Bospop. Had dan een Dee Purple o.i.d. neergezet.
Ben het helemaal met je eens hoor. Het probleem is alleen dat de oude lullen op het podium en de oude lullen die zij als publiek trekken geen eeuwig leven hebben. Een beetje mixen is dan ook helemaal niet erg. Ik bedoel, met Lionel Richie, Sting en Roger Hodgson is het oude lullen stuk al aardig vertegenwoordigd bovenin de poster. Voeg aan deze mannen nog een stukje 90’s/00’s nostalgie toe op de zondag en je zou een hele mooie mix aan leeftijden aanspreken met je programma.
Maar over Kensington heb ik mij al eerder uitgesproken: prima als sub-headliner voor Bospop, geen materiaal voor de spot als headliner. Daarvoor passen ze niet in de nostalgie die een headliner van Bospop mee moet dragen.