Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nou, dan vergroot dat de kansen voor the Who en Deep Purple.... niet verkeerd om deze 2 erbij te hebben. van Sting ga ik uit dat hij er gewoon staat.. mooi toch ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Snow Patrol op de zondag in the UK. Aangezien ze daar begin juli ook al stonden zullen die denk ik de festivals in the UK aflopen......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Vergeet mijn vorige post. Op 8 juli spelen ze in Luxemburg.
Bospop is dan dus erg dichtbij.........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Hello festival komt morgen om 08:00 uur met de line up lees ik net . Hebben in het verleden volgens mij al namen gedeeld met Bospop....
 

Hennie24

Playlistbediener
6 nov 2019
26
4
Vergeet mijn vorige post. Op 8 juli spelen ze in Luxemburg.
Bospop is dan dus erg dichtbij………

Vorig jaar toch wel tegenvallende verkoop op die vrijdag.
Denk niet dat ze dat weer willen :wink:
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Hello festival komt morgen om 08:00 uur met de line up lees ik net . Hebben in het verleden volgens mij al namen gedeeld met Bospop….

Anouk, Krezip, De Dijk, Indian Askin op Hello: prima voor Bospop op Krezip na...Teren nog steeds op dat ene zeiknummer... daar heb ik dus niets mee...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Laat de Dijk maar doorkomen!!! (Ze staan het hele PP-weekend in het Amsterdamse bos, dus daar staan ze helaas niet...)
DeWollf lijkt me ook wel een kanshebber, geweldig in de tent!
Zijn de Pet Shop Boys eigenlijk een optie? Zijn ook in de buurt...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Laat de Dijk maar doorkomen!!! (Ze staan het hele PP-weekend in het Amsterdamse bos, dus daar staan ze helaas niet…)
DeWollf lijkt me ook wel een kanshebber, geweldig in de tent!
Zijn de Pet Shop Boys eigenlijk een optie? Zijn ook in de buurt…

PSB staan op 6 mei in de AFAS. Ik zou er niet op rekenen..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
https://festifunofficial.nl/dit-zijn-de-kanshebbers-voor-bospop-2020/
Begin december worden de eerste namen verwacht.
Ik zal het lijstje maandag eens aanvullen.
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
45
17
Er is nog ruimte voor Pearl Jam op bospop ?

Pearl Jam werkt momenteel aan een nieuw album, en daar zal uiteraard een nieuwe tour aan vasthangen. Het lijkt er nu op dat die tour richting Europa trekt in 2020 en dat we komende festivalzomer Pearl Jam te zien krijgen… in België!

Op de website van Alternative Nation is een lijstje gelekt – door een insider van de band – met daarop enkele data en Europese steden. En ja, Rock Werchter staat er tussen! Volgende week komt Rock Werchter naar buiten met z’n eerste namen. Benieuwd of Pearl Jam daartussen zit! Hieronder kan je de gelekte data terugvinden.

23/06 Prague
25/06 Berlin
27/06 Stockholm
29/06 Copenhagen
02/07 or 03/07 Werchter
05/07 Imola
07/07 Vienna
10/07 London
11/07......weert?
12/07......weert?
13/07 Lodz
15/07 Budapest
17/07 Zurich
19/07 Paris
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ja zou tof zijn met U2 en Rolling stones als voorprogramma.. ;)
Ik deel je enthousiasme omtrent Pearl Jam, maar die zijn geen optie voor Bospop.
Eindigen waarschijnlijk hun tour in de Ziggo, of ze zijn de missende Pinkpop-headliner maar dat verwacht ik niet.
Misschien over 10 jaar dat ze een optie zijn, zou wel lachen zijn 'Pearl Jam op Bospop'.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Verwacht wordt deze week de eerste namen voor Bospop 2020. Zoals beloofd een lijstje met kanshebbers. Sommige kunnen gezien worden als headliners en anderen weer als dagopvulling. Reacties of aanvullingen zijn welkom....

Artiesten/Bands met tourdata in Europa en BESCHIKBAAR tijdens Bospop:
Sting Lioniel Richie Krezip Lynryd Skynryd Beth Hart Bryan Ferry Joe Bonamassa Deep Purple Roger Hodgson Van Morrisson De Dijk Kim Wilde James Blunt Melissa Etherridge KISS ( KISS niet logisch gezien hun schema maar toch maar vermeld).

Artiesten/Bands welke vaak genoemd worden maar tot op heden nog GEEN data hebben in Europa komende zomer.
Bryan Adams Nathaniel Rateliff The Who Teskey Brothers Eros Ramazotti Aerosmith Black Pumas Markus King Band Jeff Lynne Status Quo Duran Duran Neil Young Golden Earring.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.624
11.330
Staan heerlijke namen tussen.
Misschien een gekke naam (en een wilde gok): Elbow? Ja, ik weet dat ze tot en met april bezig zijn met hun tour, maar drie maanden later zouden ze wel wat festivals aan kunnen doen.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
613
315
Is een flinke lijst met een aantal geweldige namen. Ik ben inmiddels ook enorm benieuwd.

Ik heb echter een bron die mij al wat zaken door heeft gespeeld, al moest hij nog een kleine slag om de arm houden. Ik heb moeten beloven er niets over los te laten, maar wat ik heb doorgekregen is een tributeband van topniveau en een rockact, nog zonder huidige tourdata rond Bospop, uit de absolute wereldtop als een van de headliners. Verder neem ik, net als de meesten, wel aan dat Sting zijn afzegging van vorig jaar goed komt maken. En ik weet bijna zeker dat ze bezig zijn geweest met Joe Bonamassa, maar of hij daadwerkelijk is vastgelegd, weet ik niet. Voor de verdere opvulling, laat ik me graag verrassen.

Ga er trouwens ook vanuit dat de eerste namen nog niet deze week zullen komen, maar volgende week. Deze week is iedereen nog afgeleid door Sinterklaas en de voorverkoop start pas de 14e als ik mij niet vergis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken