Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Vorig jaar deelde ze idd Sting met Groningen. Ik voorzie nu hetzelfde met Iggy Pop. Zeker omdat hij op 10 juli in Frankrijk staat is de oversteek naar Weert zo gemaakt.

Van Morrison ook met eerste show in juli in Frankrijk. Die heb ik dan liever........

Van Morrison ook met eerste show in juli in Frankrijk. Die heb ik dan liever……..
Denk dat ie ook wel komt. Schijnt wel dat ie nogal persoonlijkheid heeft, en dat is nog zacht uitgedrukt.

PJ wrote:
Van Morrison ook met eerste show in juli in Frankrijk. Die heb ik dan liever……..

Denk dat ie ook wel komt. Schijnt wel dat ie nogal persoonlijkheid heeft, en dat is nog zacht uitgedrukt.

Hahaha.. dat is nog zachtjes uitgedrukt ja.., ik heb hem ooit jaren geleden van t podium zien lopen omdat t publiek te rumoerig was (ouwehoeren, op en neer lopen) tijdens zijn songs... mijnheer kwam pas 45 min. later terug om met zichtbare tegenzin zijn optreden te voltooien... maar: het was wél goed hoor!!!

Geruchten mede gegeven door TW festival...
Sir Paul McCartney...of toch in Nijmegen ?
Bon Jovi.... Is bospop waardig wat je er ook van vindt...

Paul McCartney staat gewoon in de Goffertpark.
Bon Jovi was dit jaar nog in Europa.
Beiden niet.........

En Bon Jovi kan gewoon niet meer zingen. Gehoord van mensen die naar Nijmegen zijn geweest (en ook filmpjes hebben doorgestuurd).

Iemand schreef Moonkings maar die zijn uit elkaar. Ik heb al een paar keer de naam van, en ik geloof het ook niet, KISS voorbij horen komen. Zitten dan in Duitsland en hebben twee dagen niks te doen. Je weet het nooit.
Ik ben meer van de classic rock, dus laat Journey, REO Speedwagon, STYX, Boston, Van Halen en al dat soort bands maar komen.

Tja, jammer van de Moonkings, ze zijn inderdaad al van de line up van Graspop gehaald... sonde... was n goei bandje!!!!

Tja, jammer van de Moonkings, ze zijn inderdaad al van de line up van Graspop gehaald… sonde… was n goei bandje!!!!

Que? Hoe bedoel je van line-up Graspop gehaald? Stonden nooit bij de formele aankondiging of heb jij meer info?

En wat heb ik gemist, Moonkings gestopt? Staan nog wat shows in december.

EDIT: even opgezocht. Inderdaad een pauze voor onbepaalde tijd. Wat zonde, had het idee dat ze langzaam aan steeds grotere zalen trokken.

Fireball wrote:
Tja, jammer van de Moonkings, ze zijn inderdaad al van de line up van Graspop gehaald… sonde… was n goei bandje!!!!

Que? Hoe bedoel je van line-up Graspop gehaald? Stonden nooit bij de formele aankondiging of heb jij meer info?

Ik zie op hun fb inderdaad een bericht van eind september dat ze er (tijdelijk) mee ophouden.
Ze noemen deze concerten ook hun 'goodbye for now' tour...
Maar op de line-up van Graspop 2020 hebben ze nooit gestaan hoor. Zijn enkel even hier op het forum vermeld geweest na de vraag of ze een optie waren.

Oké,.. Ze zijn daar dus enkel even in beeld geweest... vreemd dat ze nog steeds op de GMM site staan dan.. the 25th Anniversary page

Als Sting nu op de zondag speelt dan speelt hij 4 dagen achter elkaar en dat zie ik in zijn schema nog nergens terug....
Ik hou sterk rekening met hem op de vrijdag.
Die dag is ook nog vrij voor hem.

Fireball wrote:

EDIT: even opgezocht. Inderdaad een pauze voor onbepaalde tijd. Wat zonde, had het idee dat ze langzaam aan steeds grotere zalen trokken.
Grijp je kans nog even, Jos. Tilburg staat nog. Redelijk te doen vanuit Rotterdam. Het is echt een genot om naar te luisteren.
Wel jammer dat ze er even tussen uit stappen.

Joslittel wrote:

Fireball wrote:

Grijp je kans nog even, Jos. Tilburg staat nog. Redelijk te doen vanuit Rotterdam. Het is echt een genot om naar te luisteren.

Thanks voor de tip! Zeker fijne liveband. Recent nog gezien in Rotterdam en op Graspop en goed van genoten.

wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

Fireball wrote:

Thanks voor de tip! Zeker fijne liveband. Recent nog gezien in Rotterdam en op Graspop en goed van genoten.
Met VUUR ook. Netjes. Wist niet dat je ze al had gezien.
In ieder geval, terug naar Bospop. Sting lijkt inderdaad aannemlijk voor op de vrijdag.

Eros Ramazzotti en Bryan Adams komen, hoor ik uit zeer betrouwbare bron

Als ze nu al eens wat datums hadden staan maar vooralsnog touren beiden niet komende zomer......

Eerste nieuws voor Snow Patrol druppelt ook binnen.
Begin juli in the UK en begin augustus in Belgie...
Nu wel naar Bospop?

Users who are viewing this thread