Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

In het kader Classic Rock zouden ze er wel passen,.. en ook al vind ik de muziek niet echt groots het zou natuurlijk wél een stunt zijn hé.. eerlijk is eerlijk: dat trekt volk!! (KISS dus ....)

Lynyrd Skynyrd aangekondigd voor 2 juli in Barcelona. Mag van mij zeker doorkomen en de spot vóór de headliner invullen. Hebben verder nog geen data staan.
Goede kanshebber voor Bospop. Even los van wel of geen headliner. Stonden volgens mij vorig jaar op het blues festival van Derksen.

Lynyrd Skynyrd aangekondigd voor 2 juli in Barcelona. Mag van mij zeker doorkomen en de spot vóór de headliner invullen. Hebben verder nog geen data staan.

Kijk, dat is nou een band waarvoor ik volmondig YES! roep!! Ooit eens gezien op Arrow Rock Festival... prima Band!

RubenFrusciante wrote:

Goede kanshebber voor Bospop. Even los van wel of geen headliner. Stonden volgens mij vorig jaar op het blues festival van Derksen.
Klopt. Zou een prima naam zijn voor Bospop. Maar of ik ze als headliner zie...

PJ wrote:

RubenFrusciante wrote:

Klopt. Zou een prima naam zijn voor Bospop. Maar of ik ze als headliner zie…

Dat niet nee, maar zo aan het begin van de avond, lekkere muziek en dan met n pintje erbij.. heerlijk man!

wenteldave wrote:

PJ wrote:

RubenFrusciante wrote:

Klopt. Zou een prima naam zijn voor Bospop. Maar of ik ze als headliner zie…

Dat niet nee, maar zo aan het begin van de avond, lekkere muziek en dan met n pintje erbij.. heerlijk man!
Luidkeels Sweet Home Alabama meezingen. Inderdaad prachtig!

Die tour van Lionel Richie is al aardig uitgebreid sinds een paar weken geleden. Kijk eens naar die datums tijdens Bospop. Dat past prima. Ik zit er niet op te wachten maar daar zal Bospop maling aan hebben :lol:
En met nog geen datum in nl maar wel een uitgebreide tour door Europa begin ik te vrezen....
https://lionelrichie.com/shows/

Ik gooi er nog even 2 namen in welke op tour zijn door Europa komende zomer en beschikbaar zijn tijdens het Bospopweekend... Bryan Ferry en Alan Parsons....

Er kan een streep door Alan Parsons. Was even mis. Volgens zijn eigen website staat hij op 21 juni in Amsterdam. Kaartverkoop moet nog starten.....Zaal ook nog niet bekend.
Carre denk ik zelf..

Bryan Ferry mag van mij wel een stop maken in Weert!

Ik zal begin december eens een kleine update geven van wat er eventueel zou kunnen komen. Er zal nog wel wat afvallen en/of bijkomen de komende 2 weken....

Ben ook wel benieuwd of NSJ binnenkort met namen komt, vvk start as vrijdag, hebben meestal toch wel wat zelfde artiesten...

Ben ook wel benieuwd of NSJ binnenkort met namen komt, vvk start as vrijdag, hebben meestal toch wel wat zelfde artiesten…

Afgelopen jaar waren alle combikaarten binnen twee uur uitverkocht voordat er ook maar een naam bekend was. De eerste acts volgden pas in januari. Verwacht deze week dus nog geen namen voor NSJ.

Cootje wrote:
Ben ook wel benieuwd of NSJ binnenkort met namen komt, vvk start as vrijdag, hebben meestal toch wel wat zelfde artiesten…

Afgelopen jaar waren alle combikaarten binnen twee uur uitverkocht voordat er ook maar een naam bekend was. De eerste acts volgden pas in januari. Verwacht deze week dus nog geen namen voor NSJ.

Die komen inderdaad meestal pas in januari.... Daar zou Bryan Ferry ook wel passen trouwens....

Meestal komen die pas in de week dat de vvk start met de eerst drop namen. Maar van mij mag volgende week ook al! ?

zou maandag een mooie dag zijn voor Bospop?
met eerste namen?

Zie post paar pagina's terug. Kaartverkoop start 14 dec.
In de week ervoor worden de eerste namen bekendgemaakt aldus de organisatie op hun Facebook.

DennisvdBr wrote:
zou maandag een mooie dag zijn voor Bospop?
met eerste namen?

Zie post paar pagina’s terug. Kaartverkoop start 14 dec.
In de week ervoor worden de eerste namen bekendgemaakt aldus de organisatie op hun Facebook.
dat is dan jammer...

moest denken aan een post van martin1, maar zal wel verouderde vergane info zijn geweest...

Ze zouden rond 7 december met de eerste namen komen ja.. Ben benieuwd, Hopelijk gooien ze er gelijk een grote naam uit...én Greta Van Fleet..

Users who are viewing this thread