Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Greta van Fleet is altijd welkom, ja.

Om er even een andere stijl in te gooien. Wat denken jullie van The Revolution, de begeleidingsband van Prince? Staan op zaterdag 11 juli, dus tijdens Bospop, in Utrecht, maar het lijkt me dan niet ondenkbaar dat ze in dat weekend ook nog of Bospop zouden staan. Zelfde verhaal bijvoorbeeld afgelopen editie met Chris Robinson Brotherhood.
Of zouden ze bij Mojo een mooi plekje voor ze hebben in Ahoy met North Sea Jazz?

Greta van Fleet is altijd welkom, ja.

Om er even een andere stijl in te gooien. Wat denken jullie van The Revolution, de begeleidingsband van Prince? Staan op zaterdag 11 juli, dus tijdens Bospop, in Utrecht, maar het lijkt me dan niet ondenkbaar dat ze in dat weekend ook nog of Bospop zouden staan. Zelfde verhaal bijvoorbeeld afgelopen editie met Chris Robinson Brotherhood.
Of zouden ze bij Mojo een mooi plekje voor ze hebben in Ahoy met North Sea Jazz?

Da's altijd lastig maar persoonlijk zou ik die liever zien op North Sea Jazz al kan Bospop ook. Lijkt me niet echt een publiekstrekker maar prima als opvulling overdag...

Die eerste festivalshow voor Status Quo komende zomer komt ook maar niet. Ik begin ervoor te vrezen........

Geloof niet dat het eerder is gezegd, maar Beth Hart gaat naar Grolloo toe. Heeft die Derksen het toch geflikt. Hij komt vanavond in Pauw nog met meer namen (en Beth Hart treedt op).
In ieder geval, die komt dus, jammer genoeg, niet naar Bospop.

Die eerste festivalshow voor Status Quo komende zomer komt ook maar niet. Ik begin ervoor te vrezen……..
Ik niet. Aan de andere kant, staan natuurlijk in november al in Amsterdam en ze beginnen in oktober met hun tour. Twee maanden rust t.o.v. Bospop. Wellicht te kort voor die ouwe rakkers?

Geloof niet dat het eerder is gezegd, maar Beth Hart gaat naar Grolloo toe. Heeft die Derksen het toch geflikt. Hij komt vanavond in Pauw nog met meer namen (en Beth Hart treedt op).
In ieder geval, die komt dus, jammer genoeg, niet naar Bospop.
Da's een tegenvaller. Die had ik echt wel verwacht....

Johan onthult nog meer namen, waaronder een paar flinke verrassingen, en neemt Beth Hart ook mee naar de studio.
Maar eens kijken naar Paauw dan........

Niet geheel verrassend van Beth Hart. Zeker met z'n jubileum en als ik me niet vergis laatste editie zal Johan wel uitpakken, benieuwd of hij Clapton heeft weten strikken na al die jaren proberen.
Dat festival deelt op een kleine naam ook niks met Bospop gezien het verleden, dus daar zullen wel wat mooie acts door gekaapt worden.
Laat het maar snel December zijn.

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/154439/Waylon-en-Beth-Hart-op-Blues-Festival-Grolloo

Waylon ook naar Grolloo.

Edit.
Even later toch nog wat meer namen en start vvk. Beth Hart, Walter Trout, Laurence Jones, Chris Cain, The War and Treaty, Curtis Salgado, Danielle Nicole, DeWolff en Waylon & The Blizzards komen naar Blues Village Grolloo!
https://www.bluesmagazine.nl/holland-international-blues-festival-grolloo-2020-voorverkoop/

Valt dus wel mee met de aankondigingen uit Grolloo. En ondanks dat het minder aannemelijk wordt, sluit ik Beth Hart hiermee nog steeds niet helemaal uit voor Bospop. Ze zou net die ene dubbele act kunnen zijn die de festivals de afgelopen jaren al hebben gehad en ik zie het nog steeds als mogelijkheid dat ze samen met Bonamassa is geboekt in Weert.

Valt dus wel mee met de aankondigingen uit Grolloo. En ondanks dat het minder aannemelijk wordt, sluit ik Beth Hart hiermee nog steeds niet helemaal uit voor Bospop. Ze zou net die ene dubbele act kunnen zijn die de festivals de afgelopen jaren al hebben gehad en ik zie het nog steeds als mogelijkheid dat ze samen met Bonamassa is geboekt in Weert.

Nou Bas, ik hoop dat je gelijkt hebt...

Erg blij met Salgado, The War and Treaty, Walter Trout en DeWolff voor Derksen. Prima namen. Oh, en als je nog nooit van The War and Treaty heb gehoord, ga eventjes luisteren. Je zal er geen spijt van krijgen.

De namen die nu genoemd zijn, zijn meer blues, dan de headliners van de afgelopen editie.
Het zijn misschien niet de namen die men verwachtte, (Behalve Walter Trout en Beth Hart) maar het belooft een mooie blues editie te worden

Helaas voor Bospop , maar ik heb al een kaart voor het bluesfestival in de pocket ! Waarom is hier eigenlijk geen eigen topic van ? Echt hele mooie eerste namen.

Ben uiteraard nog wel benieuwd waar Bospop mee komt.
Sting, kunnen we uiteraard wel met potlood noteren.

Toch denk ik dat we Deep Purple (helaas) kunnen afstrepen gezien hun tourschema (spelen nu max 2 dagen achter elkaar...)
Ik hoop idd op Sting en The Who zou helemaal te gek zijn, ook zie ik een grote kans voor Bryan Adams die al eerder genoemd is...

Users who are viewing this thread