Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Roger Hodgson staat 4 en 5 sep in Carré (kaartje in de pocket :) ) sluit hem dat uit voor Bospop?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Roger Hodgson staat 4 en 5 sep in Carré (kaartje in de pocket
1f642.svg
) sluit hem dat uit voor Bospop?
Absoluut niet, hij heeft al meerdere data staan komende zomer. Ik verwacht hem eigenlijk wel, mede ook vanwege het jubileum. Hij heeft in het verleden toch een paar geweldige optredens gegeven op Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
PJ wrote:
Beth Hart 23 juli in Roemenië en daarna in Duitsland. Daar komen dus wel data bij. Goede kans op Bospop. Haar 2 concerten in de AFAS eind deze maand zijn uitverkocht.

Dat hoor ik graag. Zou een prachtboeking zijn. Nu doorpakken naar Bonamassa en je hebt hèt duo.

Die is op tour door Europa in april en mei met daarbij geen datum in Nederland! Vervolgens net aangekondigd een eerste festivaldatum half augustus in Spanje........
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
wenteldave wrote:

PJ wrote:
Beth Hart 23 juli in Roemenië en daarna in Duitsland. Daar komen dus wel data bij. Goede kans op Bospop. Haar 2 concerten in de AFAS eind deze maand zijn uitverkocht.


Dat hoor ik graag. Zou een prachtboeking zijn. Nu doorpakken naar Bonamassa en je hebt hèt duo.

Die is op tour door Europa in april en mei met daarbij geen datum in Nederland! Vervolgens net aangekondigd een eerste festivaldatum half augustus in Spanje……..

Dat hoor ik graag... nog ruimte dus om met Beth Hart even te schitteren op Bospop... en dan als t kan in de tent voor de sfeer... maar die zal dan snel te klein zijn denk ik..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Nieuwe datum voor Sting op de maandag na Bospop staat hij in Frankrijk. Op de zaterdag van Bospop staat hij in Duitsland.
Blijft dus alleen de zondag nog over tenzij ze hem op de vrijdag zetten echter hij speelt normaal gezien.niet meer dan 3 dagen achter elkaar.
Als hij de vrijdag ergens anders mocht staan is de kans verkeken want dan word de zondag een rustdag. 5 dagen achter elkaar doet hij nooit.
https://www.sting.com/news/title/sting-returns-to-france-in-summer-2020---two-dates-confirmed

 

gjs68

Nieuw lid
17 nov 2019
3
0
The Specials hebben het in iedergeval al in hun toerschema opgenomen. https://www.thespecials.com/live
Is er al een lijst ergens met bekend en verwacht?
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nieuwe datum voor Sting op de maandag na Bospop staat hij in Frankrijk. Op de zaterdag van Bospop staat hij in Duitsland.
Blijft dus alleen de zondag nog over tenzij ze hem op de vrijdag zetten echter hij speelt normaal gezien.niet meer dan 3 dagen achter elkaar.
Als hij de vrijdag ergens anders mocht staan is de kans verkeken want dan word de zondag een rustdag. 5 dagen achter elkaar doet hij nooit.
https://www.sting.com/news/title/sting-returns-to-france-in-summer-2020—two-dates-confirmed

Dat zou wel eens kunnen kloppen ja, 5 dagen achtereen is een beetje veel van t goede, zeker met zijn stemproblemen van de afgelopen zomer... dat gaat hij dus niet doen nee vrees ik ..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Als hij de zondag op Bospop staat speelt hij 4 dagen achter elkaar. Het kan maar is niet echt gebruikelijk. Zouden ze voor de vrijdag weer een volledige festivaldag in petto hebben en hem op de die dag weggezet hebben?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Sting vrijdag en Deep Purple zondag, lijkt mij best een goede optie? Niet?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.168
Als hij de zondag op Bospop staat speelt hij 4 dagen achter elkaar. Het kan maar is niet echt gebruikelijk. Zouden ze voor de vrijdag weer een volledige festivaldag in petto hebben en hem op de die dag weggezet hebben?
't Is volwaardig, ja.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
DennisvdBr wrote:
Sting vrijdag en Deep Purple zondag, lijkt mij best een goede optie? Niet?

En de zaterdag dan Bryan Adams ?

Zou niet verkeerd zijn, maar DP zal twijfelachtig zijn denk ik.. 2 weken eerder staan ze al op Graspop, Maar Maiden en Ater Bridge staat daar dan ook al en die doen het donderdags nog eens op het BP terrein... dus het zou kunnen ja !
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
33
6
Kiss heeft nog een zondag (12juli) over in de planning...
En het maakt de heren niet uit...als er maar betaald wordt
En MOJO kan er best wel wat voor over hebben...
9 juli iron maiden en dan Kiss de afsluiting op zondag.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Pfffft, daar zit ik niet op te wachten.. maar ach, er zijn genoeg liefhebbers voor... dus zet maar neer.. ik beleef het wel.. misschien valt t allemaal mee met KISS
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Die ZiggoDome show van vorig jaar was geloof aangekondigd als laatste show in NL.
Volgens mij zegt Kiss bij de shows op deze "afscheidstournee" dat ze niet meer in dezelfde stad terug zullen komen, niet dat ze niet meer in hetzelfde land zullen spelen. Dus niet meer in Amsterdam, maar mogelijk wel elders in Nederland. Al verwacht ik ze zelf niet op Bospop, hoor.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Lynyrd Skynyrd aangekondigd voor 2 juli in Barcelona. Mag van mij zeker doorkomen en de spot vóór de headliner invullen. Hebben verder nog geen data staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken