Bospop 2015

Nog steeds geen headliners bekend voor Bospop. Vorig jaar hadden we ze toch al rond deze tijd? Hoe dan ook, voor de kerst zal er wel 1 bekend worden denk ik zo. Ik geef daarbij Sting een goede kans. De datums voor zijn tour komende zomer verschijnen beetje bij beetje. Hij staat ook op festivals. Weekend van Bospop is nog vrij in touragenda :roll:

Oh, lees ik net op de site dat ze pas eind januari met de eerste namen komen. Vrij laat maar goed het is niet anders.

https://twitter.com/bospop/status/542403780508012545

Vind ik ook onverwacht laat. Misschien hebben ze iets spannends in de hoge hoed?

Vind ik ook onverwacht laat. Misschien hebben ze iets spannends in de hoge hoed?

Misschien iets dat op tour is met in januari een concert in NL dat nog niet is uitverkocht. Verder niet gecheckt wie dat zouden kunnen zijn maar je ziet dat dit vaak een reden is.

Néé, Roger Hodgson naar ParkCity Live Heerlen 11 juli. Geen Bospop lijkt me dan.

27 januari komt men met de eerste de namen waarna een paar dagen later de kaartverkoop zal starten.

Het is veranderd naar woensdag de 28e. Zal me benieuwen met wat ze komen. Zoals al eerder vermeld doet Sting allerlei festivals aan in Europa deze zomer. De data blijven binnenkomen en nog steeds passen beide dagen van Bospop uitstekend in zijn tourschema. Aangezien er verder ook nog geen data in NL voor hem zijn bekend gemaakt kun je hem wel al met potlood opschrijven als 1 van de headliners denk ik...

<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>

Misschien iets dat op tour is met in januari een concert in NL dat nog niet is uitverkocht. Verder niet gecheckt wie dat zouden kunnen zijn maar je ziet dat dit vaak een reden is.

Dat zou het idd logisch maken aangezien Sting eerst nog met Paul Simon op tour is door Europa en in april in de Ziggo Dome Staan.

Heel vreemd maar vanmiddag zat ik op de totaal vernieuwde site van bospop die nu weer veranderd is naar de oude site van 2014.
Kennelijk wat uitproberen voor morgen denk ik. Oh en op de homepage stond een foto afgebeeld van volgens mij Lenny Kravitz in actie tijdens een optreden. Niet dat ik denk dat hij komt aangezien hij drie weken eerder op CAS staat.....

Ik heb zo het vermoeden dat het weer een tegenvaller gaat zijn. Bospop zit in een lastig parket.

Europe is niet echt headliner, Toto staat al in de Ziggo Dome. Verder zou je wellicht kunnen denken aan:

Motley Crue? Dream Theater? Def Leppard? Judas Priest? (staan 14 juni in Tivoli)

De site is in ieder geval weer aangepast. De eerste namen zullen rond de middag wel komen denk ik.

De site is in ieder geval weer aangepast. De eerste namen zullen rond de middag wel komen denk ik.

Jup, Lenny Kravitz viel mij ook al op, dat zou wel ultieme bagger zijn aangezien hij ook op CAS staat (en Werchter).

Eerder dan rond de middag:
Nog iets meer dan een half uurtje geduld...

Jup, Lenny Kravitz viel mij ook al op, dat zou wel ultieme bagger zijn aangezien hij ook op CAS staat (en Werchter).
Ik las dat ie z'n enige Nederlandse show op CAS speelt dus die is uitgesloten lijkt mij.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

Ik las dat ie z’n enige Nederlandse show op CAS speelt dus die is uitgesloten lijkt mij.

Klopt ja, staat me ook wat van bij.

Maar half 11 gaan we los dus?

Mmmmm, ik heb laatst ergens de naam van His Royal Badness horen vallen, maar die zal zeker niet naar Bospop komen...
Klein kwartiertje nog.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

Mmmmm, ik heb laatst ergens de naam van His Royal Badness horen vallen, maar die zal zeker niet naar Bospop komen…
Klein kwartiertje nog.

Dat lijkt me ook sterk ja, gaan wel verhalen over wellicht Werchter Boutique en/of Goffertpark.

Users who are viewing this thread