Bospop 2015

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Alice Cooper is ook zo iemand die hier zomaar kan staan, staat oa op Hellfest.
idd, zo'n naam.
Of zo'n naam als van Sweden Rock, Def Leppard, Airbourne, Mötley Crüe, Manfred Mann's Earth Band
Nog een paar minuutjes maar...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ze zijn lekker bezig met de site, je hebt nu 3 'plaatjes' op de homepage. Helaas allemaal Lenny nog...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Met de bevestiging van ZZ Top, Anastacia, Fish, Band of Friends en Layla Zoe is de toon voor de zaterdagprogrammering van Bospop 2015 gezet. En ook Dream Theater, Jools Holland and His Rhythm & Blues Orchestra, Anathema, Danko Jones, Thunder, The London Souls en Dizzy Mizz Lizzy weten in juli hun weg naar Weert te vinden, maar dan op zondag.
De 35e editie van Bospop vindt plaats op zaterdag 11 en zondag 12 juli 2015 op Evenemententerrein A2 Weert Noord. De kaartverkoop begint aanstaande zaterdag 31 januari om 10.00 uur via www.bospop.nl en 0900 – 300 1250 (60 cpm).
http://www.weertdegekste.nl/blog/2015/01/eerste-nieuwe-namen-voor-bospop-bekend/
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Hier loop ik nog niet warm voor. Ik had echt op Sting gerekend.....
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Tjah, weer middelmatigheid troef als je het mij vraagt. Serieus, hoeveel mensen kopen een ticket voor Anastacia? 3?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Tjah, weer middelmatigheid troef als je het mij vraagt. Serieus, hoeveel mensen kopen een ticket voor Anastacia? 3?
Ach, maar ook ZZ Top, Dream Theater, Anathema, Danko Jones, Thunder. Best oké voor Bospop tegenwoordig.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Tjah, weer middelmatigheid troef als je het mij vraagt. Serieus, hoeveel mensen kopen een ticket voor Anastacia? 3?

Ach, maar ook ZZ Top, Dream Theater, Anathema, Danko Jones, Thunder. Best oké voor Bospop tegenwoordig.

ZZ Top en Thunder stonden er in 2013 al. De mate van herhaling daar is echt stuitend.

Anastacia heeft er nog nooit gestaan, verder alle 'grote' namen al meerdere malen, en vrijwel allemaal de laatste 4 á 5 jaar 1 of meerdere keren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Loveless wrote:</div>
Tjah, weer middelmatigheid troef als je het mij vraagt. Serieus, hoeveel mensen kopen een ticket voor Anastacia? 3?


Ach, maar ook ZZ Top, Dream Theater, Anathema, Danko Jones, Thunder. Best oké voor Bospop tegenwoordig.


ZZ Top en Thunder stonden er in 2013 al. De mate van herhaling daar is echt stuitend.

Anastacia heeft er nog nooit gestaan, verder alle ‘grote’ namen al meerdere malen, en vrijwel allemaal de laatste 4 á 5 jaar 1 of meerdere keren.
Zelfde weekend is ParkCity Live in Heerlen, voor de Zuid-Limburgers een prima alternatief imo..
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Loveless wrote:</div>
Tjah, weer middelmatigheid troef als je het mij vraagt. Serieus, hoeveel mensen kopen een ticket voor Anastacia? 3?


Ach, maar ook ZZ Top, Dream Theater, Anathema, Danko Jones, Thunder. Best oké voor Bospop tegenwoordig.


ZZ Top en Thunder stonden er in 2013 al. De mate van herhaling daar is echt stuitend.

Anastacia heeft er nog nooit gestaan, verder alle ‘grote’ namen al meerdere malen, en vrijwel allemaal de laatste 4 á 5 jaar 1 of meerdere keren.


Zelfde weekend is ParkCity Live in Heerlen, voor de Zuid-Limburgers een prima alternatief imo..

Ja, alleen snap niet waarom er nóg een festival bij komt daar :D Bospop heeft het volgens mij al niet makkelijk, gaat niet helpen dat er in een relatief dunbevolkt gebied 2 festivals zijn in hetzelfde weekend :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ja, alleen snap niet waarom er nóg een festival bij komt daar
icon_biggrin.gif
Bospop heeft het volgens mij al niet makkelijk, gaat niet helpen dat er in een relatief dunbevolkt gebied 2 festivals zijn in hetzelfde weekend
icon_razz.gif
Als ik de namen zie tappen ze uit het zelfde vaatje, een vaatje waar genoeg uit te halen is met deze categorie namen.
Alleen ParkCity Live heeft meer Nederlandse namen. Daarbij werkt ParkCity Live met de boekingen samen met Bruis Maastricht (nog een festival erbij in een relatief dunbevolkt gebied ;) )
Wat dat betreft verstandig van Pinkpop om met Pinkpop Classic in de nazomer te zitten, waar imo meer uit te halen moet zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik voorzie zware tijden voor Bospop. Niet echt klinkende namen en op Anastacia na (wie zit daar op te wachten) hebben ze er allemaal al 1 of meerdere keren gestaan. De headliner ZZ top stond er in 2013 nog en nu weer al. Ik denk dat veel bezoekers gaan uitwijken naar Park City Live in Heerlen. Die hebben tot nu toe Roger Hudgson, Within temptation, Jett Rebel en the Common Linnets. Voor veel mensen spreekt dit denk ik wat meer tot de verbeelding. De ticketprijzen zijn ook wat anders. Een weekendticket kost nu maar 50 Euro de zogenaamde early bird ticket tegenover 32,50 voor een dagticket... Bij Bospop betaal je het dubbele! Nee het is te hopen dat Bospop nog een hoge naam uit de hoed tovert anders zie ik het somber voor ze in....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het zegt ook wel wat dat Festileaks een item wijd aan nieuwe namen voor Paaspop op de homepage en Bospop achterwege laat.........
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Europe, Racoon, Ed Kowalczyk en Black Label Society komen optreden op Bospop Weert! Bekijk de line-up via www.mojo.nl/bospop. Al eerder bevestigden onder andere ZZ Top, Anastacia, Fish, The London Souls en Danko Jones hun komst naar het festival. Tijdens het gezelligste classic rock festival van Nederland geven ruim twintig bands een optreden. Een camping met 24-uurstent en een sfeervolle festivalmarkt zullen ook dit jaar niet ontbreken.
Het is alweer de 35e keer dat het festival georganiseerd wordt. Bospop vindt plaats op zaterdag 11 en zondag 12 juli in Weert.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken