Bospop 2015

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
fantastisch, mehh, leuk, leuk :D

Europe heeft dit jaar echt weer een goed album op de plank liggen. Laatste drie albums zijn gewoon top, wel jammer genoeg onder de radar. Dat in combinatie met hun wat foutere periode (Rock The Night, Final Countdown, Superstitious) vind ik het echt een topact voor Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Inderdaad een goede act voor Bospop al vind ik het programma toch wat minder dan andere jaren. Vooral de headliners vallen me tegen maar dat is kwestie van smaak, wat je verwacht en wat beschikbaar is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik vind de zaterdag best goed uitpakken zo.
Ed Kowalczyk, Racoon, Fish, Band of Friends heb ik al gezien en weet zeker dat dat goed komt.
ZZ Top en Layla Zoe lijkt me dan best mooi meegepakt.
Anastacia, dat moet dan maar...
Toch het verwegen waard (zeker als er geen PP Classic komt dit jaar)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Wow....Zakk Wylde met Black Label Society toegevoegd maakt de vrijdag wel heel aantrekkelijk nu. Diverse opties dat weekend. Naast Bospop ook nog Rock Zottegem met Placebo en OMD. Of gewoon Within Temptation op PCL.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
@Land Graag, ik denk dat je de zaterdag bedoeld?
Ik denk zelf dat ik de zondag mee ga pakken voor Anathema en Dream Theater...
 

Jeroen16178995491

Playlistbediener
11 mrt 2015
8
0
Programma van de zaterdag begint een goede popfactor te krijgen! Erg blij met Anastacia! Jammer dat het bekend maken van de rest van de namen best lang duurt.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Programma van de zaterdag begint een goede popfactor te krijgen! Erg blij met Anastacia! Jammer dat het bekend maken van de rest van de namen best lang duurt.

Die laatste opmerking kan ik niet helemaal plaatsen. Een dikke week geleden zijn 4 of 5 nieuwe namen bekend gemaakt.
 

Jeroen16178995491

Playlistbediener
11 mrt 2015
8
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jeroen wrote:</div>
Programma van de zaterdag begint een goede popfactor te krijgen! Erg blij met Anastacia! Jammer dat het bekend maken van de rest van de namen best lang duurt.

Die laatste opmerking kan ik niet helemaal plaatsen. Een dikke week geleden zijn 4 of 5 nieuwe namen bekend gemaakt.
Klopt! Racoon en dergelijke. Echter vorig jaar rond deze tijd was het hele programma al bekend.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Land Graaf wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Jeroen wrote:</div>
Programma van de zaterdag begint een goede popfactor te krijgen! Erg blij met Anastacia! Jammer dat het bekend maken van de rest van de namen best lang duurt.


Die laatste opmerking kan ik niet helemaal plaatsen. Een dikke week geleden zijn 4 of 5 nieuwe namen bekend gemaakt.


Klopt! Racoon en dergelijke. Echter vorig jaar rond deze tijd was het hele programma al bekend.

wellicht nog aan het onderhandelen met leuke namen. ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
STEVEN WILSON, GARY CLARK JR. EN MEER BEVESTIGD VOOR BOSPOP

WEERT – Vier namen kunnen we vandaag toevoegen aan de line-up van Bospop. Op zaterdag 11 juli komen Gary Clark Jr. en Luminize naar het festival, terwijl op zondag Steven Wilson en PAUW naar Weert afreizen.
http://www.bospop.nl/nieuws/persbericht-bospop-steven-wilson-gary-clark-jr-en-meer-bevestigd/
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780

Jeroen16178995491

Playlistbediener
11 mrt 2015
8
0
Erg blij met hoe de zaterdag er begint uit te zien!! Zeer gelukkig met Gary Clark Jr. Dat was een van de must-see acts van de afgelopen jaren. Blij dat het eindelijk gaat gebeuren!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Erg blij met hoe de zaterdag er begint uit te zien!! Zeer gelukkig met Gary Clark Jr. Dat was een van de must-see acts van de afgelopen jaren. Blij dat het eindelijk gaat gebeuren!

Sorry alvast...

Misschien hou je er wel van.
Maar op Rock Werchter viel hij toch tegen. Veel teveel met zn gitaar beetje lange bluesnummertjes spelen. Miste voor mij best wel wat pit.
 

Jeroen16178995491

Playlistbediener
11 mrt 2015
8
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jeroen wrote:</div>
Erg blij met hoe de zaterdag er begint uit te zien!! Zeer gelukkig met Gary Clark Jr. Dat was een van de must-see acts van de afgelopen jaren. Blij dat het eindelijk gaat gebeuren!

Sorry alvast…

Misschien hou je er wel van.
Maar op Rock Werchter viel hij toch tegen. Veel teveel met zn gitaar beetje lange bluesnummertjes spelen. Miste voor mij best wel wat pit.

Voorlopig kunnen zijn gitaarsolo's op album of via liveregistraties op youtube niet lang genoeg zijn. Dus ik heb de verwachting dat in het zonnetje op 11 juli ik mijn ogen sluit en op een mooie plek beland in het wegdromen tijdens een van zijn solo's. Ik hoop dus stiekem dat je ongelijk hebt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Jeroen wrote:</div>
Erg blij met hoe de zaterdag er begint uit te zien!! Zeer gelukkig met Gary Clark Jr. Dat was een van de must-see acts van de afgelopen jaren. Blij dat het eindelijk gaat gebeuren!


Sorry alvast…

Misschien hou je er wel van.
Maar op Rock Werchter viel hij toch tegen. Veel teveel met zn gitaar beetje lange bluesnummertjes spelen. Miste voor mij best wel wat pit.


Voorlopig kunnen zijn gitaarsolo’s op album of via liveregistraties op youtube niet lang genoeg zijn. Dus ik heb de verwachting dat in het zonnetje op 11 juli ik mijn ogen sluit en op een mooie plek beland in het wegdromen tijdens een van zijn solo’s. Ik hoop dus stiekem dat je ongelijk hebt
Dit zijn wel de gitaarsolo's en bluesnummertjes die ik enorm kan waarderen...
https://youtu.be/_mpnT7zqhLk
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zijn album bevat heeeel goeie tracks.
Maar live vroeg in de tent viel het gewoon een beetje dood. Overdag op een outdoor stage zou al een mooie vooruitgang zijn. Goeie naam voor dit festival dat zeker!
 

Jeroen16178995491

Playlistbediener
11 mrt 2015
8
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jeroen wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Wessel wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Jeroen wrote:</div>
Erg blij met hoe de zaterdag er begint uit te zien!! Zeer gelukkig met Gary Clark Jr. Dat was een van de must-see acts van de afgelopen jaren. Blij dat het eindelijk gaat gebeuren!


Sorry alvast…

Misschien hou je er wel van.
Maar op Rock Werchter viel hij toch tegen. Veel teveel met zn gitaar beetje lange bluesnummertjes spelen. Miste voor mij best wel wat pit.


Voorlopig kunnen zijn gitaarsolo’s op album of via liveregistraties op youtube niet lang genoeg zijn. Dus ik heb de verwachting dat in het zonnetje op 11 juli ik mijn ogen sluit en op een mooie plek beland in het wegdromen tijdens een van zijn solo’s. Ik hoop dus stiekem dat je ongelijk hebt


Dit zijn wel de gitaarsolo’s en bluesnummertjes die ik enorm kan waarderen…

<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 56.25%;"><iframe src="https://www.youtube.com/embed/_mpnT7zqhLk?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid376778"></iframe></div>
Naar dit nummer kijk ik zeker uit live. Hoop ook op het laidbacknummer 'Soul', maar acht de kans klein dat hij dit speelt. Het staat niet vaak op zijn setlist.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ons lekker maken en vervolgens niets bekend maken, toch weer jammer...

Maar het programma is al heerlijk zoals het nu is, het kan alleen nog maar beter worden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken