Best Kept Secret 2026

Aanbevelingen zijn altijd welkom:)
Luister White Elephant eens, van zijn album met Ellis, maar hij speelt het ook vaak met de Bad Seeds. Geweldig nummer.

Voor de rest: Fifteen Feet Of Pure White Snow, Supernaturally, O Children, Conversion, Joy, The Good Son, The Witness Song, There She Goes By Beautiful World, Moonland, Deanna, Papa Won’t Leave You Henry, Vortex, Sad Waters, Lament, The Mercy Seat, The Ballad Of Robert Moore & Betty Coltrane en Rings Of Saturn is m’n pick of the day.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Brundlecat en Tinus101
Zie de livestream van Ethel op de Mojave-stream van Coachella. Kan me niet voorstellen dat iemand het een goed idee vindt om dat op ONE te doen....
Wat een show @ Coachella! Dat gaat straks wat worden in Hilvarenbeek. BTW zou ze dat oerwoud zelf meenemen of moeten wij met z'n allen wat plantjes voor haar kopen bij de plaatselijke tuincentra?

Wat een show @ Coachella! Dat gaat straks wat worden in Hilvarenbeek. BTW zou ze dat oerwoud zelf meenemen of moeten wij met z'n allen wat plantjes voor haar kopen bij de plaatselijke tuincentra?
In Utrecht had ze het ook bij zich. Aan de andere kant, toen Snõõper op BKS stond twee jaar geleden was duidelijk te zien dat ze nog even inkopen hadden gedaan bij de GAMMA voor hun decor.

In het Gentse toch echt vooral veel van RW. Ze vallen ook erg op.

BKS nog nergens tegengekomen.

Blij dat ik even gewacht heb met het kopen van een ticket, want dankzij het resale platform een combi kunnen binnenhalen voor 270 euro.
Nu hopen dat de timetable vlug volgt, dat ik kan beginnen met puzzelen.

- Ze denken richting de 30.000 kaartjes te gaan (meer willen ze niet)
- Willen wel behouden dat het niet te druk voelt
- Nieuwe dance area 'diep in het bos', voor - als ik het goed begreep - meer 'global sounds' (het ging ook over een andere area in de nacht met wat meer UK/dub)
- Job Jobse en Sammi Virji na de headliner in de TWO
- Lucky Done Gone lange set in Secret
- Kumo 99 laat in Casbah
- Elvin wil niet te veel schouderklopjes voor de sterke namen aan de bovenkant dit jaar, wat er beschikbaar is hangt van zo veel factoren af.. Maar die grotere namen zijn wel belangrijk om rond de 30.000 tickets uit te komen. Ik meende te horen dat dit voor 2027 nog best een uitdaging is, maar dat kan ook mijn interpretatie zijn.
- Publiek daagt ze uit om 'ook de diepte in te gaan'

- Ze denken richting de 30.000 kaartjes te gaan (meer willen ze niet)
- Willen wel behouden dat het niet te druk voelt
- Nieuwe dance area 'diep in het bos', voor - als ik het goed begreep - meer 'global sounds' (het ging ook over een andere area in de nacht met wat meer UK/dub)
- Job Jobse en Sammi Virji na de headliner in de TWO
- Lucky Done Gone lange set in Secret
- Kumo 99 laat in Casbah
- Elvin wil niet te veel schouderklopjes voor de sterke namen aan de bovenkant dit jaar, wat er beschikbaar is hangt van zo veel factoren af.. Maar die grotere namen zijn wel belangrijk om rond de 30.000 tickets uit te komen. Ik meende te horen dat dit voor 2027 nog best een uitdaging is, maar dat kan ook mijn interpretatie zijn.
- Publiek daagt ze uit om 'ook de diepte in te gaan'
30.000 is heel netjes als je bedenkt dat de eerste editie zo'n 15.000 bezoekers had. Maar ja, als je beschikt over dezelfde locatie wordt dat automatisch ook weer twee keer zo druk.

Users who are viewing this thread