Best Kept Secret 2024

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.471
1.625
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat BKS in maart met Underworld komt na hun shows in de Gashouder. De bovenkant van je affiche schreeuwt dan Sonar 2014, maar dan kan je tenminste iedere dag afdansen.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Ik verwacht en hoop toch ook wel een indie-headliner. Ze wilden dus eigenlijk voor The National gaan, dan hebben ze nog budget over voor een vergelijkbare naam?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
851
557
Ik verwacht en hoop toch ook wel een indie-headliner. Ze wilden dus eigenlijk voor The National gaan, dan hebben ze nog budget over voor een vergelijkbare naam?
Mijn hoop is momenteel dat ze Pulp in eerste instantie niet hadden omdat The National + Justice + Pulp te duur zou zijn en nu alsnog proberen Pulp te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs en jacobz

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.196
Denk dat je "afdansen met iets anders moois" niet per sé moet vertalen naar "dance act". Overigens zou het natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat Disclosure of Justice na PJ Harvey afsluit, vandaar het "puzzelen".
Complimenten aan @Joszwa en collega's voor het interview. De vragen die hier op het forum langskomen kwamen langs, en Maurits kreeg alle ruimte om daarop te reageren. En de reactie van Maurits is sportief en best goed.

Ik hoor hem overigens echt niet zeggen dat de derde headliner ook een dance act is, en ik hoor hem ook niet zeggen dat die nog te bevestigen headliner de naam is die na PJ Harvey staat. De vragen over Massive Attack omzeilt hij. Massive Attack en Phoenix lijken mij allebei nog wel kanshebbers voor die headlinerplek.

Hij maakt verder op mij eigenlijk de indruk zelf eigenlijk niet heel erg blij te zijn met Disclosure...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat BKS in maart met Underworld komt na hun shows in de Gashouder. De bovenkant van je affiche schreeuwt dan Sonar 2014, maar dan kan je tenminste iedere dag afdansen.
Voor een festival dat diversiteit belangrijk vindt zou het wel raar zijn om 3/3 headliners een duo van oude witte mannen achter een computer te laten zijn toch?
 
  • Haha
Waarderingen: yannickd

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Voor een festival dat diversiteit belangrijk vindt zou het wel raar zijn om 3/3 headliners een duo van oude witte mannen achter een computer te laten zijn toch?
Ik zou een geel/paars en zwart vrouwelijk duo achter een computer slechts een marginale verbetering vinden. Overigens zijn die gasten van Disclosure netwel/netgeen 30, dus ik ben wel benieuwd naar je definitie van oud.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
The War on Drugs heeft nog plek in juni. Zet die maar door.

En wellicht is Swans nog een optie? Voor een stukje ouderwets gezelligheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Ik heb, voor een festival als BKS, eigenlijk liever geen 'dance'-headliner. Het kan wel, in het kader van het promoveren van een act naar headline-niveau maar iets als Justice vind ik eigenlijk niet passen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken